Hatalmas ásítások közepette főztem le a kávémat, alig aludtam valamit. A lakótársam, Brigi felhozott valami csávót és egész éjjel hangosan szexeltek. Nem tudom mit tud ez a pali de remélem legközelebb hozzá mennek fel mert nagyjából 3 órát tudtam aludni. A hűtőt kinyitva kivettem a tejet és töltöttem a bögrémbe, betettem egy kicsit a mikróba, hogy ne legyen hideg a kávé. Ezután a kávégép alá tettem a bögrémet és lefőztem egy jó erős kávét, ismét ásítottam.
-Jó reggelt! - Hallottam egy mély férfi hangot magam mögött, eléggé meglepődve fordultam meg mivel csak egy bugyi volt rajtam és egy alvós póló.
-Helló. - Néztem nagy szemekkel a srácra akin boxer volt, csak ezután tudatosult bennem ki áll előttem. - Nem mondta Brigi, hogy van még egy csaj itt. - Nevetve mért végig.
-Igazából enyém a lakás. - Néztem T.Danny-t nagy szemekkel, elém állt és elnyúlva mellettem lekapcsolta a kávé gépet.
-Majdnem kicsordult a kávéd. - Mosolygott rám majd az összes szekrényt kinyitogatta.
-Köszi. - Mondtam halkan. - Mit kutatsz? - Néztem rá nevetve.
-Csak egy pohár kéne, szomjan halok. - Nézett rám, kinyitottam a szekrényt magam fölött és adtam neki egyet. - Köszi! - Mosolygott rám.
-Sziasztok! - Jött ki Brigi is a konyhába mosolyogva, átölelte Danit hátulról.
-Szia. - Mosolyogtam rá erőltetetten. - Legközelebb amúgy legyetek halkabban vagy menjetek hozzád. - Néztem Danira majd a kávémat megfogva ott hagytam őket, a szobámba mentem.
-Bocsi!
Nevetve szólt utánam, bevágtam az ajtómat sóhajtva. El sem hiszem, hogy Brigi összeszedte őt, nekem meg évek óta nincs senkim. Sóhajtva letettem a kávémat az íróasztalomra majd kinyitottam a szekrényemet és a ruhatáramat pásztáztam, hogy mit vegyek fel ma. Egy cégnél dolgozom mint vezető szerkesztő, weboldalakat csinálunk. Általában ugyan abban vagyok, ing és szoknya vagy elegáns nadrág de ma csak arra vágyok, hogy átlagosan nézzek ki szóval kivettem egy farmert, egy elegáns hosszú ujjú sötét színű pólót. Gyorsan felöltöztem majd leültem az asztalhoz és a kávémat iszogatva elkezdtem magam sminkelni. Általában egy egyszerű füstös sminket teszek fel és szájfényt, nem szoktam túlzásba vinni. Mikor kopogtak hümmögtem egyet mert éppen a szájfényt vittem fel, Brigi nyitott be és be is jött az ágyamra dőlve boldogan.
-Úristen, láttad kivel voltam az éjjel?! - Nevetve könyökölt fel az ágyon.
-Hallottam is.. - Nevetve ellenőriztem magam a tükörben majd eszembe jutott, hogy a szájfény miatt nem tudom meginni a kávémat. Gyorsan letöröltem, megittam a kávét és felvittem újra sietősen.
-Isteni éjszakám volt, nagyon tud! - Mosolygott. - Bocsi, hogy hangosak voltunk!
-Semmi gond.. - Nevettem halkan. - Most viszont indulnom kell lassan.
-Neked is kéne egy pali! - Nevetve jött ki utánam a szobámból, behúzta maga után az ajtót.
-Az hiányozna még nekem.. - Nevettem és felvettem a magassarkú csizmámat, leakasztottam a kabátomat a fogasról és felvettem.
-Jót tenne, hidd el! - Mosolygott rám Brigi, mindketten az ajtója irányába néztünk ahonnan Dani jött ki. Azt hittem elment már.
-Akkor én lépek. - Nézett Brigire. - Te is? - Nézett rám mosolyogva.
-Dolgozni megyek. - Néztem rá.
-Elviszlek! - Dobta az égbe a kocsi kulcsát majd el is kapta. Ügyes.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ESÉLY ||T.Danny FF.|| Befejezett
FanficT.Danny nem éppen arról híres, hogy remekel a párkapcsolatokban. Volt néhány barátnője de egy mellett sem tudott megmaradni hosszú távon. Azonban megismeri Natit, akivel meglepően máshogy alakulnak a dolgai. Persze lesznek bonyodalmak, izgalmak és p...