3. Rész - Kérdések és válaszok

1.7K 60 7
                                    

Végül volt más nézet eltérésünk is Brigivel, azon kívül, hogy egyik este gyakorlatilag kiraktam őt innen. Nem tetszett neki, hogy Danival beszélgetünk. Apropó Dani, az elmúlt pár napban rengeteget beszélgettünk és volt olyan, hogy telefonon is beszéltünk órákat. Kezd kialakulni egy barátság közöttünk aminek örülök, remélem ő is így gondolja.

* Dani szemszöge *

-Na és fűzöd már a csajt? - Kérdezte Kevin miközben kifújta a füstöt.

-Nem, barátok vagyunk még. - Néztem rá és közben én is kifújtam a füstöt.

-Nem mondod, hogy még nem volt meg? - Nevetett engem nézve.

-Nem ez az elsődleges cél. - Forgattam meg szemeim. - Ő más csaj, nem az aki egy dugásra van aztán szevasz..

-Oh, szóval barátkozol? - Mosolygott. - Hát, ilyen se volt még, hogy barátkoztál egy nővel! - Nevetett. - Kiderült, hogy faszi volt vagy mi a gond vele?

-Nincs vele gond, te fasz. - Néztem rá felvont szemöldökkel. - Kedvelem és kész, többre tartom mint egy dugást mondtam már. - Álltam fel és elnyomtam a csikket.

-Értem, szóval érleled még egy kicsit, hogy minél édesebb legyen! - Nevetve nyomta el ő is a csikket.

-Kussolj már.. - Mentem vissza a stúdióra, hogy éreztessem vele mennyire idegesít rá vágtam az ajtót mire csak puffogott egyet a haverom.

***

-Szóval szereztél nekem lakást? - Nézett rám Zsófi mosolyogva, anyáéknál lakik még ahonnan nagyon szeretne elköltözni.

-Igen, megismertem egy csajt és ő keres lakótársat! - Mosolyogtam és közben ettem a hamburgeremet, eljöttünk egy mekibe.

-Na ez már régen rossz, nem akarok egy olyan csajjal együtt lakni akivel kavarsz. - Nevetett.

-Vele nem kavarok, képzeld el. - Nevetve néztem rá. - Csak a régi lakótársát húztam meg, így ismertem meg!

-Még mindig elég bonyolultan éled az életed, tesó! - Nevetett és a sült krumpliját a szószomba nyomta majd megette. - És mi lett a lakótárssal?

-Hát, ez egy bonyolultabb sztori.. - Nevettem majd a telefonomra néztem ahogy felvillant, Nati írt.

-Oh, nem láttalak még így felvillanyozva egy üzenet láttán! - Kuncogott. - Ő írt neked?

-Igen de ezt csak a látszat! - Nevetve néztem fel rá. - Csak annyit írt, hogy jó a mai nap neki arra, hogy elmenjünk megnézni a lakást!

-Jól van, akkor menjünk! - Nevetve állt fel. - Nagyon kíváncsi vagyok erre a lányra, aki ilyen hatással van rád! - Mosolygott.

-Nincs rám semmilyen hatással.. - Álltam fel szemeim forgatva. - Csak végre egy barát aki nem T.Danny-t látja bennem, ennyi..

-Aha.. - Nevetett és megfogta a táskáját, kimentünk az ajtón és én nagyot sóhajtottam. Talán igaza van.

* Nati szemszöge *

-Helló! Gyertek be! - Nyitottam ki az ajtót mosolyogva amikor kopogtak, Dani és a húga álltak az ajtóban.

-Szia! - Mosolygott rám a lány. - Telegdy Zsófia!

-Kolozsvári Natasa! - Fogtunk kezet, Dani adott nekem két puszit amitől halványan elmosolyodtam. - Nos, akkor meg is mutatom először a szobát ami kiadó! - Néztem a húgára majd elindultam Brigi szobája felé.

ESÉLY ||T.Danny FF.|| BefejezettDonde viven las historias. Descúbrelo ahora