Vagy két doboz cigit elszívtam, Nati és Laci csak beszélgetnek szóval még mindig rendben van minden bár már elég sokat ittam is.
-Te, figyelj már.. - Mentem oda Kevinhez, pont kint cigizett ő is egy csajjal. - Húzz el. - Néztem a lányra.
-Na, haver.. - Mondta Kevin, a lány elment megforgatva szemeit.
-Azt akarod, hogy Lacikát a mentő vigye el? - Néztem a szemébe miközben rágyújtottam.
-Nem értem miről beszélsz.. - Nevetve fújta ki a füstöt, Zsófira nézett.
-Amint megcsókolja Natit vagy úgy ér hozzá kiütöm a gyereket. - Fújtam ki a füstöt. - Szóval be kéne fejezni ezt a színjátékot.
-Még mindig nem értem miről beszélsz.. - Vont vállat.
-Kevin, tényleg neki megyek. - Néztem a szemébe. - Ittam már annyit, hogy nem fogsz tudni leszedni róla.
-Ha nem szereted Natit akkor miért zavar ennyire, ha más palival van? - Nevetett.
-Most verem agyon. - Nevettem fejcsóválva ahogy Nati csókolta meg, eldobtam a cigimet és beakartam menni vissza de Kevin elém állt. - Tűnj előlem.. - Néztem rá.
-Fejezd be. - Tolt vissza a falhoz durván, jó erőben van azért most már ő is. - Nem balhézol, baszod. - Állkapcsom megfeszült és fújtatva néztem Natit és Lacit. - Magadnak köszönheted az egészet, megmondtam, hogy mással lesz boldog, ha fasz vagy.
* Nati szemszöge *
-Ez bejött. - Súgtam oda Lacinak. - Ne haragudj, hogy megcsókoltalak. - Sóhajtva néztem rá.
-Csak egy csók volt. - Mosolygott rám. - Viszont én most szerintem lépek mert nem akarom megtudni mekkorát üt Dani. - Nevetett halkan.
-Jó, rendben. - Mosolyogtam rá majd kikerülve engem tényleg elment inkább, Dani felé néztem akit Kevin még mindig a falnál tartott. Sóhajtva mentem ki az erkélyre, Dani elnevette magát.
-Szóval akkor nem kavarsz vele? - Nézett rám, Kevin elengedte őt és mindenki mást behajtott a teraszról, hogy kettesben lehessünk.
-Szerinted van közös jövőnk? - Léptem hozzá közelebb.
-Mármint neked és Lacinak vagy nekünk? - Sóhajtott.
-Én téged szeretlek, Dani. - Mondtam halkan.
-Tudod, eddig miért nem vágtak annyira padlóra az előző kapcsolataim mint a mostani veled? - Lépett hozzám közelebb, az államnál fogva felemelte a fejemet és a szemembe nézett. - Mert nem szerettem őket. - Mondta halkan. - De téged szeretlek és ez megrémít, én csak megrémültem ettől az érzéstől..
-Én is félek, hidd el. - Nevettem halkan.
-Sajnálom, hogy mindig elhibázom.. - Döntötte a homlokát az enyémnek, halkan beszélt.
-Ha neked így könnyebb akkor legyünk csak barátok. - Mondtam halkan. - De nem akarom, hogy lefeküdj másokkal..
-Nem fogok, most már tudom milyen szar érzés, ha más ér hozzád.. - Sóhajtott nagyot és magához ölelt, visszaöleltem őt halvány mosollyal.
-Na, kibékültetek? - Jött ki Kevin és Zsófi nevetve.
-Köszi, srácok! - Mondta Dani mosolyogva, szorosan ölelt engem én pedig elvesztem karjaiban szerelmesen. Most már végre csak az enyém ez a pasi.
-Jó kis kerítők vagyunk! - Pacsizott össze Zsófi és Kevin.
-Meg kéne ezt ünnepelni. - Mosolygott Kevin.
-Ne menj rá a húgomra, légyszi. - Mondta Dani most már mosoly nélkül.
-Nagy vagyok már, eltudom dönteni kivel leszek. - Mondta Zsófi majd visszamentek Kevinnel a lakásba nevetgélve, engem nem érdekelt semmi csak Dani ölelése.
***
Ezer nap telt el mióta Danival együtt vagyunk, ez pontosan 2 év 7 hónap és 57 nap. Rengeteg minden történt ez idő alatt, Nem sokkal utánunk Zsófi és Kevin is összejöttek, bár senki nem támogatta nagyon őket mert tudtuk mi lesz a vége. Gyűlölik egymást, Kevin nem igazán tudott hűséges maradni és Zsófi pedig bosszúból feküdt össze minden haverjával Kevinnek. Szóval elég nagy port kavart a kapcsolatuk, még a médiában is benne volt az egyik veszekedésük ahova rendőrt és tűzoltót is kellett hívni mert elfajultak a dolgok. De szerencsére mindeközben Dani és én végig kitartottunk egymás mellett, minden nehézségen együtt keresztül mentünk. Összeköltöztünk így az én lakásomban Miki lakik aki teljesen jó útra tért és már vállalkozásba is kezdett építészeti területen, végül csak egymásra találtak Zsófival szóval most ők együtt vannak. Zsófi nála is lakik így teljes mértékben miénk a lakás, bár szükség is volt a másik szobáról amiből mos már baba szoba lett. Igen, terhes is vagyok. Az esküvőt elengedtük egyelőre mert elég sürgés-forgás van most az életünkben a terhességem miatt. Dani is most kevesebbet turnézik de azért nem hagytam, hogy teljesen abba hagyja a zenélést. A lényeg az, hogy megérte a sok szenvedés azért ami most van.
/ Köszönöm, hogy elolvastad ❣️❣️ /
ESTÁS LEYENDO
ESÉLY ||T.Danny FF.|| Befejezett
FanficT.Danny nem éppen arról híres, hogy remekel a párkapcsolatokban. Volt néhány barátnője de egy mellett sem tudott megmaradni hosszú távon. Azonban megismeri Natit, akivel meglepően máshogy alakulnak a dolgai. Persze lesznek bonyodalmak, izgalmak és p...