-Mi történt? - Jött ki a szobájából Zsófi.
-Az, hogy bekavartad a szart.. - Fordultam felé, a hajamba túrtam.
-Én? - Nevetett felvont szemöldökkel. - Így is elég beteg kérés volt tőled, hogy figyeljek rá..
-Mondhattad volna, hogy hogy néz ki akivel elment. - Fújtam ki magam.
-Nem kérdezted. - Forgatta meg szemeit. - Én csak elmondtam amit láttam..
-A bátyja volt az. - Dörzsöltem meg az arcomat.
-De miért figyelteted? - Kérdezte Kevin nevetve. - Ez kibaszott elmebeteg, együtt se vagytok.
-Te csak fogd be a pofádat, el se toltad őt amikor lesmárolt. - Förmedtem rá.
-Felfogni nem volt időm, baszod. - Nézett rám nevetve és xboxozott tovább.
-Beszélek vele. - Sóhajtva mentem a szobám ajtajához, bekopogtam majd benyitottam. - Beszéljük meg. - Néztem Natira, pakolt aminek nem örültem.
-Nincs mit. - Mondta halkan. - Jobb lesz, ha haza költözök és akkor nem kell edzőtermek mosdójában szexelned, hanem itt is tudsz az ágyadban..
-Nati. - Sóhajtva mentem oda hozzá. - Tudom, hogy fasz voltam de nem akarom, hogy elmenj innen. - Guggoltam le elé, rám nézett sóhajtva.
-Én komoly kapcsolatra vágyom, Dani. - Nézett a szemembe. - Ez nekem nem elég, hiába szeretném, ha te nem..
-Csak idő kell.. - Mondtam halkan, kezeim a combjaira tettem.
-Adtam már neked időt és te magad is mondtad és sajnos bizonyítottad is, hogy nem tudsz hűséges maradni. - Nevetett halkan. - Inkább hagyjuk egymást, ez nem fog működni..
-Akkor sem bízok a bátyádban és nem akarom, hogy vele lakj. - Néztem rá sóhajtva, tényleg aggódok emiatt.
-A bátyám, nem fog bántani. - Nézett a szemembe.
-Nem tartom ezt jó ötletnek akkor sem, bajba kerülhetsz.. - Dörzsöltem meg a tarkómat. - Kitudja milyen ügyei vannak vagy barátai..
-Dani, rendben leszek. - Nevetett. - Évekig éltem vele, otthon soha nem volt vele gond..
-Kibelezem, ha bajod esik. - Néztem a szemébe, ő csak elmosolyodott halványan majd pakolta tovább a cuccait. Nem tudom itt tartani, elcsesztem.
***
A plafont bámultam és azon agyaltam, hogy mi lehet Natival. Mióta visszaköltözött nem találkoztunk, néha írogatunk de nem túl bő szavú velem. Ideges vagyok a bátyja miatt, tényleg rohadtul nem hiszem el, hogy egy bűnöző egyszer csak szent lesz. A telefonomra néztem amikor rezgett, Kevin hívott de nincs kedvem most senkihez. Az oldalamra fordultam és ignoráltam a hívást, a párnám csücskével szórakoztam és az agyam megállíthatatlanul pörgött. Amikor abba maradt a rezgés megfogtam a telefonomat és feloldottam a képernyőt, beléptem a messengerbe és megnéztem Nati profilját. Igazából a bátyát kerestem. Meg is találtam, kicsit kutatva átnéztem a profilját. Megnéztem az ismerőseit és a képeit. már amit tudtam mert le volt korlátozva, hogy csak az ismerősei láthatják pár dolgát. Úgy döntöttem írok neki, nincs veszteni valóm de szeretném, ha tudná kivel van dolga és Nati mögött áll egy olyan pali aki gondolkodás nélkül megvédi őt.
~Helló. 🙂 Nem igazán örülök neki, hogy ott laksz Natinál.. Mesélt rólad és nem vagy túl szimpi, haver. 🤔 Attól még, hogy most van köztünk egy kis félre értés attól még megvédem bárhol, bármikor, bárhogyan. 🤭😌 Szóval ésszel és ne tudjam meg, hogy bármi gondot okoztál neki vagy bántottad mert akkor személyesen is beszélünk majd és azt nem akarod. 🙂
KAMU SEDANG MEMBACA
ESÉLY ||T.Danny FF.|| Befejezett
Fiksi PenggemarT.Danny nem éppen arról híres, hogy remekel a párkapcsolatokban. Volt néhány barátnője de egy mellett sem tudott megmaradni hosszú távon. Azonban megismeri Natit, akivel meglepően máshogy alakulnak a dolgai. Persze lesznek bonyodalmak, izgalmak és p...