Kırık Cam.

306 32 53
                                    

İyi okumalarr.<33

Bölüm şarkısı: Reflections - The Neighbourhood

_______________________

Kapıyı açtığında geri adımladı. Karşısında ki adam sırıtarak yüzüne baktı.

"Beni özlemedin mi bebeğim?"

Ne yapacağını bilemedi o sıra. Ondan kurtulduğunu sanmıştı ancak kurtulamamıştı. Gözleri dolmaya başladı. Öfkeyle bağırdı.

"Yine ne istiyorsun!?"

"Sadece seni."

Kafasını salladı. Eline bir cam parçası alarak tuttu. Adam hafifçe gülerek yaklaştı. Arif geri geri gitmeye başladı.

"Yaklaşma bana!"

Adam devam etti yürümeye. Arif duvara yaslanınca korkuyla baktı. Bir elindekine bir adama bakıyordu. Tam camı kafasında kıracağı sıra adam kolunu tuttu. Yaşlı ve öfkeli gözlerle baktı. Adam sinirlenerek elindekini alıp yere firlattı. Korkudan kulaklarını kapatıp yerinden sıçradı. Adam sinirle çenesini tutup kendisine bakmasını sağladı.

Arif dolu gözleriyle baktı ona.

"Manyak.."

Adam sinirlenip daha da sıktı çenesini. Yüzüne tükürüp tokat attı. Sessizce ağlamaya başladı. Adam omuzlarından tutup yere fırlattı onu. Göz yaşlarıyla yere düştü. Elinin tersiyle gözlerini sildi. Adam yavaşca eğilip küçümseyerek baktı.

"Tekrar geleceğim."

Arif korkarak yüzüne baktı. Gidip gelmesin isiyordu. Bu adamın tekrar çıkacağını düşünmemişti. Adam bakışlarını kaldırıp evden çıktı. O sıra ağlamaya başladı yavaşca. Eline doğru baktı. Sert düştüğü için elini cam parçaları kesmişti. Acıyla tısladı ve yavaşca ayağa kalktı. Banyoya gidip elini yıkadı. Aynaya doğru kaydırdı gözlerini. Ağlayarak başını eğdi. Kapı çalınca irkildi ve hemen elini yüzünü yıkadı. Elini sarıp kapıya doğru ilerledi. Delikten dışarı baktı. Cenan olduğunu görünce yutkunarak açtı.

"Hiç açmasaydın?"

"Pardon, işim vardı da.."

Cenan gözlerini aşağıya indirip eline baktı. Garipseyerek tek kaşını kaldırdı.

"Eline ne oldu?"

"Kestim."

"Dikkatli ol. Neyse, işimiz var almaya geldim seni."

"Neden aramadın?"

"Açtığın mı var?"

"Ha.."

Oflayarak telefonunu koltuktan aldı. Eşyalarını cebine koyup kapıyı kapattı. Kilitleyip Cenan'a baktı. Cenan önden yürümeye başladı. Arif yavaşca peşinden ilerledi. Beraber arabaya binip ofise geldiler. Cenan önden toplantı odasına doğru ilerledi. Arif yüzünü yere indirmiş ilerliyordu. Yanlışlıkla bir kadına çarptı. Kadın onu tuttu.

Elimdesin Adıgüzel - ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin