İyi okumalarr.<3
Bölüm şarkısı: Lana Del Rey - White Mustang
________________________
Bir dakika lan o? Arif olduğu yerde dondu kaldı. Cenan arkasına dönüp baktı.
"Avukat ne dikiliyorsun orada?Gelsene."
Arif kafasını sallayarak tekrar baktı. Gördükleri gerçekti. Daha sonra ona yaklaşan iki genci farketti.
"Arif, senin ne işin var lan burada?"
"Asıl senin ne işin var lan?"
Ömer ve Cenan şaşırarak ilk birbirlerine daha sonra karşılarındaki iki gence baktı.
"Siz tanışıyor musunuz?"
"7 yıllık arkadaşız lan biz. Ne işin var lan burda Arif?"
"Asıl senin ne işin var lan?"
"Ne bileyim kanka Ömer beni getirdi. Arkadaşlarımla tanıştıracağım dedi. Ee sen ne alaka lan?"
"Mal mısın Emre?"
"Ha doğru. Tamam anladım. Ee o zaman geçsene şöyle."
Ömer ve Emre gülümseyerek baktı. Arif onaylayıp kanepeye oturdu. Robot gibi oturduğu için Emre gülmeye başlamıştı.
"Arif o ne?"
"Ne ne? Ne oldu?"
"O oturuş ne lan?"
"Ne?"
"Robot gibi duruyorsun şuan. Düzgün dursana."
"Yok sağ ol. Ben böyle gayet iyiyim."
Emre omuz silkip Ömer'e baktı. Birbirlerine gülümseyip duruyordular. Arif onları öyle görünce göz devirdi. Yanlarına içeceklerle gelen Cenan'a baktı. Cenan gülümseyerek iki bardağı karşısındaki çifte verdi. Kendisi de Arif'in yanına oturunca, Arif kendisini daha da kastı. Cenan bunu fark etmiş olmalıydı ki garipçe baktı.
"Arif?"
"Ne?"
"Niye öyle duruyorsun?"
"Ha, nasıl duruyorum?"
"Bir yerin mi ağrıyor?"
"Aa hayır. Neden ki?"
"Kendini çok kasıyorsun farkında mısın? Rahatla biraz."
Arif oflayıp derin nefes alıp verdi ve rahatladı. Bardaktaki şarabı yudumladı yavaş yavaş. Ömer Emre'yi Cenan'a tanıtmaya başladı. Arif arada Emre'ye bakıp sırıtıyordu. Cenan arada gülerek cevap veriyordu. Arif kafasını Cenan'a doğru çevirdi. Onu izlemeye başladı. Emre bunu fark edince Ömer'in omuzuna vurup işaret etti. Cenan anlamayan gözlerle karşısındaki çiftin baktığı yöne kafasını çevirdi ve Arif ile göz göze geldi. Arif hemen gözlerini kaçırdı. Cenan yutkunarak yakasını düzeltti. Bu sefer de Emre Arif'e bakıp sırıtıyordu. Cenan boğazını temizleyerek Arif'e döndü.
"Evet. Şimdi çok önemli bir toplantımız var. Bu yüzden Avukat, benim çevirmenim olacaksın."
"NE?!"
Cenan omuzunu silkeledi. Arif bardağı sehpaya koyup Cenan'ın gözlerinin içine baktı.
"Şaka yapıyorsun. Ne çevirmeni?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdesin Adıgüzel - Arcen
Random0534: Elimdesin Adıgüzel. Cenan: Sen kimsin amına koyayım? UYARI! Bu hikaye eşcinsellik, argo, +18 ve feminizm içermektedir. İyi okumalar. Eğlencesine yazılmıştır. Olaylar ve karekterler kesinlikle gerçek değildir.