Vanilya.

426 44 122
                                    

İyi okumalar.<33

Bölüm şarkısı: Lana Del Rey - Diet Mountain Dew

Bölümü okurken şarkıyı dinleyin.

______________________

Arif dizi izlerken telefonundan gelen bildirime baktı. Yine o kişiden mesaj gelmişti. Oflayarak mesajı sildi ve telefonu eline alıp Cenan'ın numarasını tuşladı. Bir süre çaldıktan sonra telefon açıldı. Cenan'ın sesi neredeyse aşırı sinirli geliyordu. Tırsmıştı açıkçası.

"Alo?"

"Ne var Avukat?"

"Bir şey söylemek için aramıştım ama.. sanırım pek müsait değilsin?"

"Evet değilim. Ne söyleyeceksen söyle işim var."

"Yok sonra söylerim. Şimdi sinirlisin sen."

"Daha da sinirlendirmeden söyle."

"Emin misin?"

"Eminim, söyle artık."

"Şey, bana uğrar mısın diye soracaktım. Ama pek müsait değilsin boşver."

"Bekle."

"Ne?"

Cevap gelmeden telefon kapandı. Arif anlamayan gözlerle telefonun ekranına baktı. Telefonu koltuğa atıp odasına doğru ilerledi. Dolabına geçip kıyafet seçmeye başladı. Gri, dar ve boğazlı olan bluzunu aldı ve yatağa fırlattı. Daha sonra tekrar bakıp bir şeyler aradı. Küçük siyah şort bulunca aldı ve yatağa fırlattı tekrar. Beyaz çoraplar da bulup koydu. Kombinini tamamlayınca giyinmeye başladı. Giyinince ayna karşısına geçip saçına şekil verdi. Yüzüne bakımını yaptığında vanilya kokan parfümü eline alıp kendisine doğru sıktı. Gülümseyerek son dokunuşları yapıp saçına çicek desenli minik bir toka taktı. Kapı çalındığı an ayağa kalktı. Bu anı bekliyormuş gibi kapıya doğru ilerledi. Gülümseyerek açtı. Karşısındaki adamı görünce hafifçe gülümsedi.

"Hoşgeldin!"

"Hoşbuldum."

Arif yavaşca kapının kenarına geçti ve içeri davet etti. İçeriye giren adamla birlikte kapıyı kapatıp peşinden gitti. Cenan koltuğa oturmak yerine sandalyeye oturdu ve Arif'i yavaşca baştan aşağı süzdü. Karşısında gülümseyerek duruyordu. Yutkunarak başka şeylere odaklanmaya çalıştı. Arif yavaşca bir sandalye çekip karşısına geçti. Gülümsemeye devam ediyordu.

"Hâlâ sinirli misin?"

Cenan kaşlarını çatıp baktı.

"Neden öyle dedin?"

"Telefonda sesin sinirli çıkıyordu."

"Evet. Bir şeye sinirlenmiştim."

"Geçti mi peki?"

"Geçti."

Arif hafifçe gülümsedi. Daha sonra ayağa kalktı.

"Ne içmek istersin?"

"Kahve yaparsan iyi olur."

"Tamam, beklee."

Neşeli bir şekilde tezgâha doğru ilerleyip kahve makinesini alıp malzemeleri doldurdu. Çalıştırıp bekledi ve Cenan'a doğru baktı.

"Kahveyi ne sıklıkla içersin?"

Elimdesin Adıgüzel - ArcenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin