İyi okumalarr. <3
Bölüm şarkısı: Chase atlantic - SWİM.
Dinleminizi öneririm, isterim.________________
Arif gözlerini ovuşturarak uyandı. Eline telefonu aldığında cevapsız aramalar gözüne çarptı.
"Cenan? 9 cevapsız arama mı? E yuh yani."
Daha sonra saate baktı. Bu aralar çok geç uyanıyordu. Kendisine çeki düzen verdikten sonra dolabını açtı. İçinden beyaz bir sweat ve siyah bir pantolon çıkardı. Giydikten sonra saçına şekil verip parfümünü sıktı. Eşyalarını alıp kahvaltı bile etmeden evden çıktı. Yine aynı yere aynı şekilde gelmişti. İçeriye girince etrafı göz ardı etti. Yavaşca gözlerini içeride gezdirdi. Deri koltuğun yanına yaklaşıp masaya doğru baktı. Kendi belgesinin orada hâlâ durduğunu fark etti. Oflayıp eline aldı belgeyi. İncelemeye başladı. Arkasında duyduğu sesle irkildi ve hemen bıraktı belgeyi.
"Sonunda gelebildin."
"Ha? Neden beni bu kadar çok aradın?"
"Sence? Bugün ilk görevine başlayacaksın. Ayrıca saate bak. 3 olmuş."
"Farkındayım. Ee isim falan verecektin?"
"Unutmamışsın. Evet vereceğim."
Yavaş yavaş yaklaştı Cenan. Deri koltuğa oturdu. Karşısındaki çocuğu süzdü baştan aşağı. Önüne dönüp bir kaç şey uzattı.
"İmzala."
Arif ilk garipsedi. Daha sonra bir kaç şeyi okuduktan sonra imzaladı. Hafifçe koltuğa oturdu.
"İsimleri vermeyecek misin?"
"Vereceğim."
"Ver o zaman. İstersen önünde de yapabilirim bu işi. Ancak çok uzun sürebilir. Bak göreceksin, çok güzel yapacağım"
"Umarım."
Cenan isimleri verip Arif'in eline bilgisayarı tuttuşturdu. Arif bilgisayarı açıp bir kaç işlem yaptıktan sonra başladı araştırmaya. Cenan şarabını yudumlarken izledi onu.
"Eğer bir yanlışını görürsem atarım seni."
Arif göz devirerek iç çekti ve devam etti. Sınırlarını zorlamaya çalışıyordu bu adam. Ancak o tüm sabrıyla ona katlanacaktı, mecburdu. Üç saatin sonunda Arif'in işi bitmişti. Belgeleri birer birer tam kendi yazısıyla yazıp hazırlamıştı. Çok fazla yorulmuştu ve gerçekten açtı. Bilgisayarı kapatıp yanına koydu ve yanına da belgeleri. Kafasını koltuğa yaslayıp alnına masaj yaptı. İçeriye giren kişiyle kafasını kaldırıp baktı. Cenan hızlı adımlarla sert bir şekilde girmişti içeriye. Arif anlamsızca baktı ona. Cenan eline telefonu alıp birisini aradı. Açan kişiyle Almanca bir şeyler konuşmaya başladılar. Arif Almanca bildiğinden Cenan'ın dediklerini anlayabiliyordu.
"Ne demek çıkmış? Gebertirim ulan ben onu!"
"Hayır! Sözleşme imzaladı çıkamaz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdesin Adıgüzel - Arcen
Random0534: Elimdesin Adıgüzel. Cenan: Sen kimsin amına koyayım? UYARI! Bu hikaye eşcinsellik, argo, +18 ve feminizm içermektedir. İyi okumalar. Eğlencesine yazılmıştır. Olaylar ve karekterler kesinlikle gerçek değildir.