İyi okumalarr.<3
Bölüm şarkısı: Indila - Tourner Dans Le Vide.
____________________
Uzun bir süre, uzun bir süre içinde bakıştılar. Derin nefesler alınarak. Cenan yavaşca üzerinden kalkarak üzerini silkeledi. Onun peşinden Arif'te ayağa kalkıp aynısını yaptı. Birbirlerinin yüzüne baktılar. Arif gülmeye başlayınca Cenan da hafif sırıttı.
"Baksana hava kararıyor."
"Aynen öyle."
Arif gökyüzüne bakıp hafif gelen dalgaların sesini dinledi. Batan güneşin kızılı yüzüne yansıma yapıyordu, ya da onun gibi.. Cenan yüzüne baktı, güneşin kan kırmızısı yüzünde canlanınca garipsedi. Eh çok güzeldi, çok çok güzeldi ama bu kırmızı..
Yüzünü inceledi Arif'in. O güzel yüze her şey yakışıyordu. Yakışmıyor diyemezdi, yakışıyordu. İlk defa bu kadar garip hissediyordu. Onu görünce içindeki tüm sinir, gerginlik gidiyordu. Ruhunu yumuşatıyordu bu çocuk. İnanmazdı kendine, inanmıyordu zaten. Ama gerçekti bu.
Gerçeklerden hiç bir zaman kaçamazdı. Gerçekler yüzüne vurdukça da sinirlenirdi. Ama bu sefer öyle değildi. Bu gerçeler inatla yüzüne vurdukça o da gerçeklerin üzerine gitmeye başladı. Bunun tek bir sebebi vardı, Arif..
__________
Ne garipdir bu duyguyu tatmak. Yüzüne baktıkça gülersin, yüzüne bakmadıkça umutsuz bir genç olursun. O günden sonra, ona karşı bir şey hissettiğinizden sonra tüm her şey değişir. O sizin tüm dünyanız olur. Tüm herkesi karşınıza alırsınız onun için. Ailenize karşı çıkarsınız onun için. Çünkü seversiniz, onu kaybetmekten korkarsınız..
Tüm kelimeleri ona adarsınız, tüm güzellikleri sadece ve tek ona.. Aşk duygusunu küçümseyenler daha aşkı tatmamış kişilerdir. Aşkın derinlerine inmemiş insanlardır. Aşk çok derin bir tutkudur. Bir şeyle karşılanmamalı, bir sevgiyle aşk sanılmamalı.
Kalbinizin sesi vardır. Bunu duyarak değil, hissederek anlarsınız. Duyguları hissederek anlarsınız ya. Tasviri olmayan bir duygu hiç bir zaman olmadı, belki de oldu; Aşk hiç bir zaman tasvir edilemedi.
Aşk denince insanın aklına sevgi gelir, heyecan gelir ve daha çok şey. Ama aşk bununla yeter miydi ki? Asla, asla yetmezdi. Aşk denilince akla gelinecek ilk şey aşık olduğunuz kişi olmalıdır. Eğer gelmezse o zaman aşkın ne önemi vardır? Aşk sadece kişiyle olmaz. Aşk duyulabilir, her şeye.
_________
O güzel yüzlü çocuk.. hayatını değiştiren ilk kişi olabilir miydi? Ya da daha kötü mü yapardı? Bunu sadece onu severek anlayabilirdi. Kafasını yana eğerek yüzüne baktı, gülümseyerek.. Batan güneşi gülümseyerek izleyen çocuğa daldı. Daha sonra sordu;
"Arif."
"Hm?"
"Sever misin, güneşi?"
Güneşe dönerek söylemişti.
"Severim tabii. İzlemesi keyif verici."
"Öyle.."
Belli etmemeye çalıştı. Onu güneşe benzetiyordu. Yere oturup bacaklarına kendine çeken çocuğa döndü ve onunla birlikte oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdesin Adıgüzel - Arcen
Random0534: Elimdesin Adıgüzel. Cenan: Sen kimsin amına koyayım? UYARI! Bu hikaye eşcinsellik, argo, +18 ve feminizm içermektedir. İyi okumalar. Eğlencesine yazılmıştır. Olaylar ve karekterler kesinlikle gerçek değildir.