İyi okumalarr.<33
Bölüm şarkısı: Camila Cabello - Shameless.
______________________
Her yer karanlık, küçük bir oda ve içinde sadece o ile korkuları. Düzensiz zamanın içinde korkuların onun üzerine gelişini izliyor. Baskı altında kalışını izliyor. Kendi kanının yere akışını izliyor. Tüm camların yere düşüp kırılışını izliyor.
Kalbinin parçalandığını izliyor. Bıçakların tüm vücudunu kesmesini izliyor. Küçük cam parçacıklarının ellerini çizişini izliyor. Tüm her şeyin bir anda durduğunu izliyor. Sadece bir kişinin ona geldiğini görüyor. Birden koşmaya başlıyor. Hiç yorulmadan koşmaya devam ediyor.
O kişinin ona doğru koşusunu görüyor. Bir anda bir yere çarpıp düşüyor. Ona doğru gelen adama korkuyla bakıyor. Adam, yüzü siyah bandajla kaplı ona doğru sırıtıyor. Korkuyla eliyle yüzünü saklıyor. Adam sinirle elini tutup çekiyor ve sıkmaya başlıyor. İşte o an,
Tüm camlar yere düşüp kırılıyor. Tüm korkuları onun üzerine doğru geliyor. Baskı altında kalıyor. Kalbi parçalanıyor. Kendi kanı yere akıyor. Bıçaklar tüm vücudunu kesiyor. Küçük cam parçacıkları ellerini çiziyor. Tüm her şey duruyor.
Ancak her şey tekrarlanıyor. Sadece uyanmak istiyor.
________
Arif bir anda yataktan sıçrayarak uyandı. Nefes nefese ve tüm üstü ter içinde uyandı. Alnını silip kendisine baktı. İyi olduğunu fark edince derin bir nefes aldı verdi. Telefonunu alıp baktı.
5:08.
Oflayarak ayağa kalktı ve odadan çıktı. Sessizce etrafa bakındı. Yavaş adımlarla aşağıya indi. Mutfağı fark edince girdi. Bardakların olduğu dolabı açtı ve içinden bir bardak çıkardı. Tam su dolduracağı sırada arkasında bir ses duydu.
"Sende mi uyuyamadın?"
Arif şaşırıp kaldı. Bardağı tezgâha koyup yavaşca arkasına döndü. Ona doğru bakıp gülümseyen kıza baktı. Kız ona doğru yaklaştı. Arif olduğu yerde öylece dikildi. Kız yanında durdu ve elini uzattı.
"Ben Ayşegül. Ve sende?"
"A.. Arif."
Arif şaşkın bir halde elini uzattı. Ayşegül gülümseyerek sıktı. Elini çekince Arif'in kolunu tutup salona doğru çekti. Kanepeye oturup yanını işaret etti. Arif itiraz etmeden oturdu ve ona baktı.
"Ee Arif.. kimsin ve neden buradasın??"
"Aa şey.. ben Cenan'ın asistanıyım. Bir olaydan dolayı buradayım."
"Cenan'ın mı? Anladım. Ee tanışalım azıcıkkk."
"Olur."
"Tekrardan ben Ayşegül ve Cenan'ın kuzeniyim. Aslında abi kardeş gibiyiz ama işte. Ve ayrıca onun gibi mafya babası değilim benden korkmana gerek yok."
"Oh iyi o zaman.. ne iş yapıyorsun peki?"
"Modellik. Sen? Sadece Asistan değilsin bence."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elimdesin Adıgüzel - Arcen
Rastgele0534: Elimdesin Adıgüzel. Cenan: Sen kimsin amına koyayım? UYARI! Bu hikaye eşcinsellik, argo, +18 ve feminizm içermektedir. İyi okumalar. Eğlencesine yazılmıştır. Olaylar ve karekterler kesinlikle gerçek değildir.