1997 yılında Kuveyt'te yaşayan Nora adında şarkıcı bir kadın vardı ve kadının başına gelen korkutucu bir olaydan sonra iddialara göre şarkı söylemeyi bir anda bıraktı...
Nora ve grubu bir düğünde şarkı söylemesi için tutulur ilk etapta teklifi kabul etmeyen ekip ısrarlar üzerine düğüne gitmeye karar verir. Gelinin annesi istedikleri parayı vereceğini söylemiş ve kızının kendisine çok hayran olduğunu söylemiştir düğünün olacağı akşam Nora ve grubu saat 9 civarında eve vardılar, ev kocamandı her yer çok güzeldi ışıl ışıldı, ışıklandırmalar ve dekorasyonlar harikaydı ayrıca çokça yemek de vardı.
Ancak grup eve varır varmaz açıklayamadıkları bir tedirginlik hissetmişlerdi, gelinin annesinin ve davetlilerin de söylediklerine göre yüzleri solgundu elleri ise buz gibiydi ayrıca gelin ve damat oldukça garip gözüküyordu üzerlerinde klasik gelin ve damat kıyafetleri yoktu. Çok gösterişli bir düğün olmasına rağmen ikili çok geleneksel ve eski kıyafetler giyiniyordu saat 10 itibariyle Nora ve grubu şarkı söylemeye başladılar kalabalıkta çok eğleniyordu herşey yolundaydı, oynayanlardan hiçbiri bir dakika bile oturmamıştı. Saat gece 12 ye kadar çaldılar 12 de ise grubun eve gitmesi gerekiyordu çünkü o saatten sonra müzik yasağı vardı ancak gelinin annesi kalmalarını istedi ve ekstra para ödeyeceğini söyledi. Bir kaç saat daha geçmişti ve o esnada gruptakilerden biri bir anda bayıldı grup hemen çalmayı durdurdu ve bayılan arkadaşlarını arka taraftaki bir odaya götürdü. Ayılmasını bekledikten sonra ona ne olduğunu sordular ve kadın oynayanlardan bir kişinin ayağının keçi ayağı yani toynak şeklinde olduğunu söyledi ve aslında hepsi öyleydi.
Grup ilk etapta evden kimseye yakalanmadan çıkarken zorlansa da gizlice kaçmayı başardı var güçleriyle koşmaya başladılar bir süre koştuktan sonra yolda yaşlı bir adama rastladılar ve ona olanları anlattılar adam ise o evin 10 yıldır boş eski bir halde olduğunu ve orada hiç kimsenin yaşamadığını söyledi.Bazı kaynaklar grubun evden çıkamadığı ve paranormal olaylar yaşadığını söylüyor. Bazı kaynaklar ise davetlilerin ayaklarının toynaklı şeklinde değil ters olduğunu söylemektedir.
Her ne kadar bazı kaynaklar da hikaye farklı yazsada gerçekte bu kadının bir cin düğününe katılmış olması korkutucu