s1 b4-Final Selection

203 16 8
                                    

"Başardınız." Urokodaki kayaya bakarken söylüyor. "Seni son seçime göndermeye hiç niyetim yoktu Y/n ama madem kayayı kestin oraya gitmeyi seçersen Tanjiro ile gidebilirsiniz." Başımı okşarken dedi.  Ona gülümsedim ama Tanjiro beni yakaladı ve geriye attı.

"Öğrettiklerin için teşekkür ederim Urokodaki-san." Tanjiro eğilerek söyledi. Adam onu görmezden geldi ve kucaklaşarak tekrar beni kollarına itti.

"Umarım canlı dönersin. Şimdi yolculuğundan önce yemek yiyelim." Elimi tuttu ve arkamızda öfkeli bir Tanjiro bırakarak beni evine götürdü.

O gece bir ziyafet yedik ve Tanjirou'nun uzun saçını kesmesinde yardım ettim. İşimiz gittikten sonra Urokodaki bizi korumak için birer tilki maskesi verdi. Tanjirou'nunki sıradan bir maskeydi, benimkinin detayları vardı . Ben ve Tanjirou birlikte yattık ama uyuyamadım. Sabito'yu aramaya karar verdim. Beni sıkı tuttuğu için Tanjiro'nun kollarından kurtulmak zor bir işti ama başardım ve çocuğu aramak için kabinden(evden) çıktım.

Sabito? Sabito? Onun için seslendim.

"Y/n." Arkamdan bir ses beni korkutarak seslendi. "Özür dilerim seni korkutmak istemedim. Gecenin bu saatinde burada ne yapıyorsun?"

"Seni arıyordum. Urokodaki-san final seçime gidebileceğimi , yarın sabah ayrılabileceğimi söyledi bu yüzden sana veda etmek istedim." Sabito bana üzgün bir şekilde baktı. Ellerini cebine soktu, içinden güzel bir bileklik çıkardı.

"Bunun pek iyi olmadığını biliyorum ama bunu senin için yaptım. Bununla beni her zaman yanında tutacaksın. Sadece adımı söylemen yeterli." Bileziği bana hediye ederken söyledi.

"Teşekkür ederim Sabito! Bunu her zaman takacağım . Hoşçakalın, umarım bundan sonra da görüşebiliriz." Çocuğa sarılıp kulübeye doğru koşmaya başladım.      Y/n , keşke hayalet olmasaydım, keşke sana layık olabilseydim ama sonsuza kadar seni takip edeceğim .Çocuk düşündü ve bilincini kızın, yatağında Tanjiro'ya sarılırken elinde bulunan bileziğe aktardı.

Sabah ben ve Tanjiro,Urokodaki ve hâlâ uyuyan Nezuko'ya veda ettik ve final seçime doğru gittik.

Bir gün yolculuğun ardından nihayet geldik. Merdivenlerden yukarı çıktığımızda bir sürü farklı tipte insan gördük, Tanjirou nedense her zamankinden daha korumacı davranıyordu, elimi sıkı tutuyordu ve bana bakan herkese dik dik bakıyordu. Bu tuhaftı.  Sarı saçlı bir oğlanın bana baktığını gördüm, ona sadece gülümsedim o da kızaran yüzle hemen başka bir tarafa baktı 'benden hoşlanıyor falan mı ? Belki de yüzümde birşey vardır' diye düşündüm yüzümü kontrol ederken. Yüzümde hiç birşey yoktu bu da kafamı daha da karıştırdı.

Bana bakan bir kız vardı ve Tanjirou bunu fark etti . Nedense o da bana bakınca yüzü kızardı, dışarısı o kadar da sıcak değil şu anda, acaba ateşi falan mı var?

Kelebek tokalı kızdan hemen uzaklaştım ve başka birinin bana baktığını gördüm , siyah ve garip bir saçı vardı . Neden bana bakıyorlar? Gerçekten yüzümde birşey mi var yoksa komik mi giyiniyorum. 'Muhtemelen kıyafetimin kötü olduğunu düşünüyorlar' diye düşündüm üzüntüyle.  

"Hey Tanjirou tuhaf mı giyiniyorum?" Ona alçak sesle dedim. Bunu söyler söylemez nefesi kesildi ve bana baktı. "Hayır hayır giyinmende bir sorun yok, bence iyi görünüyorsun giyinme şeklini beğendim, çok güzel. Ama bunu neden bana sordun?" Dedi      "Sadece birkaç kişinin bana baktığını gördüm ve neden baktıklarını merak ettim de." Dedim sonra o da insanların bana bakıp bakmadığını görmek için baktı.

İkiz gibi görünen iki kız geldi. "Son seçime geldiğiniz için teşekkür ederiz, şimdi başlayacaksınız." Dediler ve oradan uzaklaştılar. Tanjiro beni ormana doğru yürütüyordu. Bir şeyin ya da birisinin bizi takip ettiğini hissettim ve ardından Tanjiro benimle el ele tutuşarak koşmaya başladı. Ona yetişmekte zorlanıyordum.

Tanjirou'nun bakış açısı
Nihayet Son seçimlere ulaştık, merdivenlerin tepesine vardığımızda bir sürü insan vardı, daha önce etrafta bu kadar insan yoktu bu yüzden onu korumak istiyordum. Sarı saçlı bir kişi vardı ve onun Y/n hakkında ne dediğini duyabiliyorum. Dediği şey kaba birşey değildi ama son seçimde başarısız olursa Y/n ile birlikte olamayacağını söylüyordu. Dürüst olmak gerekirse onu o anda öldürmek istedim. 

Ben ve Y/n ormana doğru yürürken sarı saçlı adamın Y/n'yi takip ettiğini gördüm,bu yüzden artık onu takip etmesin diye Y/n'nin elini tutup koşmaya başladım. Sonunda o sürüngenden kurtulduğumuzda 'Y/n nefes nefeseydi, sanki şey gibi görünüyordu-  Tanjiro bunu düşünmeyi bırak!' Kızarırken düşündüm

"Neden birdenbire koşmaya başladık?" Diye sordu nefes nefeseyken. 'Çabuk bir yalan uydurmam lazım' diye düşündüm, biraz panikledim sonra birşey düşündüm "ah sadece bir adım önde başlamak istedim" dedim, bu gerçekten kötü bir yalandı ama Y/n şüphelenmemiş gibi duruyordu.  Ona göz kulak olmam gerekiyor, onların ondan faydalanmasını istemiyorum.

Y/n'nin bakış açısı

-biraz zaman sonra-
Tanjiro ve ben ormanda yürürken birinin yardım çağırdığını duyduk. Sesin geldiği yöne doğru gittik . Orada , bir çocuğu öldüren ve onu yiyiyen bir iblis vardı. İblisin birsürü kolu vardı ve çok büyüktü. İblis aniden bana döndü.

"Sen, senin kanının." Sonra taşıdğım maskeye baktı. "Haha! Urokodaki bana her zaman en iyi yiyecekleri getiriyor.

"Ustamızı nereden tanıyorsun?" Diye sordum.

"Beni burada tuzağa düşüren oydu, bu yüzden o turuncu saçlı oğlan ve küçük kız dahil olmak üzere her birini öldürmeye kendime söz verdim." Ben ve Tanjiro şaşkınlıkla birbirimize baktık. Sabito ve Makamo dan bahsediyordu. "Neyse, ilk seni öldürcem." dedi ve bana kolunu uzattı. Tanjiro darbeyi engelledi ve savaşmaya başladık. Bir yerde düşüp, bayıldım. Bunu gören iblis beni öldürmek için üzerime saldırdı ama Sabito tarafından durduruldu. Öfkeden kör olan Tanjirou hemen iblisin kafasını kesti.

————

Bu arada Y/n'nin kanı marechi (böyle bir şeydi) değil ama ona yakın.



Bu arada Y/n'nin kanı marechi (böyle bir şeydi) değil ama ona yakın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yandere!Kny x reader | Yandere Demon Slayer Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin