Tanjiro, artık iblise dönüşen adamı durdurmak için ileri atıldı. Kanamayı durdurmak için kadının yanına koştum. Muzan ailesiyle birlikte uzaklaşmaya başlarken göz göze geldik, bana gülümsedi ve bende ürperdim. Sonra dönüp gitti.Sonunda kanamayı durdurdum ve iblisle mücadele eden, neredeyse polis tarafından vurulacak olan Tanjiro'ya yardım etmek için koştum. Ama iki çift el beni geri itti. Geriye dönüp baktığımda bir oğlan ve onun yanında bana gülümseyen bir kadın gördüm. İkiside şeytan gibi görünüyordu. Kimonosunun kollarını kaldırıyor ve çok güzel olan iblis kan sanatını sergileyerek Tanjiro'ya yardım ediyor.
Arkasını dönüp bana baktı.
"Merak etme, zarar vermek niyetinde değiliz." kadın konuştu "İkimizde şeytanız evet ama aynı zamanda doktoruz ve Muzan'ın da sonunu getirmek istiyoruz."
————
Muzan ailesini taksiye bindirdi. Bunu yaptıktan sonra bir ara sokağa yürümek için döndü. Kızı düşünürken sarhoş bir adama çarptı.
"Hey! Nereye gittiğine bak. Soluk tenine bak, hasta görünüyorsun kadınlar konusunda hiç şansın yok herhalde. Haha!" Öfkelenen Muzan ona baktı ve yumruk attı, adam duvara çarptı ve kafatasını kırdı.
Adamın kardeşi Muzan'ı yumruklamak için koştu ama kısa sürede Muzan onu da öldürdü. Geriye sadece bir kadın kaldı.
"Sağlıksız göründüğümü mü düşünüyorsun? Hiçbir kadının beni istemeyeceğini mi düşünüyorsun?" Yüzüne bakarak sordu.
"Hayır, hayır, elbette hayır! Bütün kadınlar sizi ister efendim. Bende sizi istiyorum!" kadın çaresizce kendini hayatta tutmak için Muzan'ın yüzüne dokunur.
"Seni pis aptal." Muzan kadının elini keserken söyledi. "Sadece onun bana dokunmasına izin veririm." Bununla birlikte kadına kendi kanını enjekte etti ve kadının vahşetli bir şekilde eridi.
Muzan yanına iki şeytan çağırdı.
"Bana Hanefuda küpeli adamın kafasını getirin ve bana h/c (saç rengi) saçlı, canlı ve el değmemiş insan kızı getirin." daha sonra iblislere yöneldi. "Eğer onun tek bir saç teline bile zarar verirseniz, sizi elimden gelen en acımasız şekilde öldürürüm." Şeytanları ürpertirken söyledi.
———
"Udon için üzgünüz efendim!" Ben ve Tanjiro adamın önünde eğilerek konuştuk.
"Olsanız iyi olur! İki mükemmel kase udon'u boşa harcadınız, sizi aptallar!"
"Özür dilerim efendim! Bize iki tane daha verin, yiyelim lütfen!" Tanjiro dedi. Adam iç çekti ama kabul etti. Ben ve Tanjiro udon'u yedik ve parayı ödedikten sonra yürümeye çıktık .Sağ elimi Tanjiro, sol elimi Nezuko tutuyordu.
"Seni bıraktığımız için üzgünüm Nezuko." Ona bakarak söyledim. Mutlu bir şekilde başını salladı ama sonra durdu. İleriye baktığımızda bizi kurtaran şeytan kadına eşlik eden çocuğu gördük.
"Hımm, merhaba." Bana bakıp kızarıp başka bir yere bakarken söyledi. İki elimde sıktırıldı. "Beni takip edin ev bu tarafda." Yürümeye başlarken söyledi. Bir sebepten dolayı ellerime zarar verdikleri için ellerini bıraktım. Çocuğun yanına yürüdüm. "Siz ikiniz sevgili falan mısınız?" İblis çocuk sordu.
"Ne? Ben ve Tanjiro? Ah,hayır! Ailesi beni evlat edindi, o benim kardeşim gibi." İblis çocuğun gözle görülür bir şekilde rahatladığını gördüm.
"Anlıyorum." onunla tanıştığından beri ilk kez gülümsediğini gördüm.
Çıkmaz bir sokağa ulaştık ve çocuk elimi tutup duvara doğru yürüdü. Nezuko ve Tanjiro hızla bizi takip etti. Çıkmazın arkasında bir ev duruyordu.
Girdiğimizde kadın iblisin daha önce yaralanan kadını tedavi ettiğini gördük.
"Oh, merhaba." Ayağa kalkarken dedi. "Benim adım Tamayo ve buradaki çocuğun adı da Yushiro." Çocuğu işaret ederken dedi.
"Ben Y/n, bunlar Tanjiro ve Nezuko." Kardeşlerimi işaret ederken söyledim. "Bunu sormam sakıncalıysa kusura bakmayın ama genel olarak kan çevresinde olmak insanları tedavi ederken sizi zorlamıyor mu?" Diye sordum.
"Ah hayır, ben ve Yushiro bu tür eylemleri gerçekleştirebilmemiz için vücutlarımızı değiştirdik." Bizi oturma odasına yönlendirirken söyledi. "Lütfen rahat olun."
—-
Gece boyunca sohbet ederken bizi avlamakla görevli iki iblis evi buluyor.
"Ohhh, bu kız çok güzel kokuyor!" Temari'siyle oynayan iblis diyor.
"Evet ama Muzan-sama'nın dediğini unutma." Adam ona bakarken söylüyor.
—-
"Tamayo-san, sence iblisleri tekrar insana dönüştürmenin mümkün olduğunu düşünüyor musun?" Yüzüne yaklaşırken dedim. Kızardı ve güldü, yanındaki Yushiro ise bize bakarken kızardı.
"Şu anda mümkün değil ama üzerinde çalışıyoruz." Gülümseyerek söyledi. Yushiro, yanına oturmam için beni nazikçe geriye doğru itti. Nezuko kendisini benim kucağıma attı.
"Nasıl yardımcı olabiliriz?" Ona bakıp Yushiro ile Nezuko'nun kucağımda bir yer için kavga etmelerini görmezden gelerek söyledim.
"Siz ikiniz bize Muzan'a yakın olan iblislerin, özellikle de onikilerin kanını vermelisiniz. Yardım etmeye istekli misiniz?"
"Elbette biz de elimizden gelen her şeyi yapacağız! Değil mi Tanjiro?" Tanjiro'ya sordum ama kucağımda kavga eden iki kişiye bakarken dikkati dağılmış gibi görünüyordu. "Tanjiro?" Bana baktı ve başını salladı. Aniden bir temari her şeyi geçerek odayı yıkıyor. Dört çift el beni yere itti. Hepimiz iblislerin güçlü varlığını hissettik ve titreyerek birbirimize baktık.
◎◎◎〜ー〜◎◎◎
Bölümü yazcam diye elim koptu.
KİTABI ŞİMDİDEN 400 KİŞİ OKUMUŞ ÇOK TEŞEKKÜRLER 😦
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere!Kny x reader | Yandere Demon Slayer
RomanceYandere Kimetsu No Yaiba x reader. Hiç Türk yandere demon slayer kitabı görmediğim için yapıyorum ve hikayeyi ana konudan saptırmadan yapıcağım, umarım bu kitap tutar <3