Temariler evi patlatırken Yushiro beni bir temariden korumak için önüme geçti ve bu sırada kafasının kesilmesine neden oldu."Nezuko! Git kadını koru, bodruma götür." diye bağırdım. Dediğimi yapmadan önce tereddütle başını salladı.
"Hey, siz ikiniz." Susamaru beni ve Tanjiro'yu işaret ederek bağırdı. "Senin ölmeni kızın da canlı olmasını istiyor."
"Tamayo-san ve Yushiro-san, sizi istemiyorlar, evinize sorun getirdiğim için özür dileriz. Biz ayrılıp onları başka biryere yönlendircez." İki iblise bakarak söyledim.
"Hayır Y/n biz kalıp seninle savaşacağız." Tamayo'nun dediğini duydum. Bana baktığında Yushiro'nun büyümeye başlamış olan yarı başını salladığını gördüm.
Ben ve Tanjiro, Susamaru ile dövüşmeye başladık.
"Y/n!" Yushiro ismimi seslendi. Kafama birşey koydu. "Okları takip et!" Okları görümce temarileri hızla yok ettim.
"Nezuko! Git ve diğer iblisi yok et!" Başını salladı ve gitti. Birkaç saniye sonra oklar kayboldu. Aniden Nezuko, Tanjiro ile çarpıştı ve diğer iblis ortaya çıktı.
"Kendimizi ayırmamız lazım. Y/n, Tanjiro ve sen erkek iblisle savaşacaksın, ben Nezuko ve Tamayo-san diğeriyle savaşacağız." Dedi. Plana katılarak Tanjiro'yu takip ettim.
Okları tuzağa düşürmek için su nefesini kullandım ve Tanjiro bunu bir tuzak olarak kullanarak iblisin kafasını kesti.
^_^時時時時時時時時時時時時時^_^
Bölüm çok kısa oldu farkındayım yazabildiğim kadar uzun yazmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere!Kny x reader | Yandere Demon Slayer
RomanceYandere Kimetsu No Yaiba x reader. Hiç Türk yandere demon slayer kitabı görmediğim için yapıyorum ve hikayeyi ana konudan saptırmadan yapıcağım, umarım bu kitap tutar <3