Son seçimin sonuna geldiğimizde çok mutluydum. Kafam karıştı "Neden sadece beş kişiyiz? Yirmiden fazla kişi gelmişti buraya" dedim . Tanjirou'nun da kafası karışmıştı.
Son seçim de başından beri bana bakan aynı üç kişi vardı.
İki kız geldi. "Tebrikler artık iblis avcısı oldunuz." Dediler. Sonra bana bir karga geldi. Buradaki diğer insanlara da karga gelmişti. Bir adam kargayı uzaklaştırmaya çalıştı ve ikizlerden birinin yanına gitti sertçe onun saçını tuttu. "Aptal bir kuş istemiyorum. Bir katana istiyorum!" Diye bağırdı ona. O kıza yanlış birşey yapmadığı halde ona pislikmiş gibi davranmasına çok öfkelendim. Tanjiro da kızgın görünüyordu.
Tanjirou oraya gitti ve kızın saçını tutan çocuğun kolunu tuttu. "Çekil" dedi . "Yoksa ne yapacaksın." Dedi çocuk Tanjiro'ya "Eğer onu bırakmazsan kolunu kıracağım." Dedi çocuğun kolunu daha da sıkı tutarken. "Hadi yapsana o zaman" dedi siyah saçlı çocuk. Tanjiro çocuğun kolunu daha da sıkı tuttu. Sanırım bu onu korkuttu çünkü Tanjiro kolunu daha da sıkı tutunca hemen yerine geri döndü.
"Buraya gelin ve kılıcınız için bir taş seçin." Dedi ikizlerden birisi. Beşimiz de yukarı çıkıp bir taş alıp ikizlere verdik.
—————
Yol boyunca moralim bozuktu Tanjiro beni mutlu etmeye çalıştı ama yine de üzgündüm . Üzgün olmamın nedeni Sabito ve Makamo'nun ölmesiydi.
Ben ve Tanjiro Urokodaki'nin evine döndüğümüz de gece çöküyordu. İkimizde çok yorgun olduğumuzdan birbirimizden destek alarak ağır ağır yürüyorduk. Aniden kapı tekmelendi ve Nezuko ortaya çıktı.
"Nezuko!" diye bağırdım. Nezuko hemen yanımıza koşup sarıldı. Urokodaki de ortaya çıktı . "Hayattasınız." bana sarılırken maskesinden gözyaşları akdığını gördüm .
————
Birkaç gün sonra dışarıda dolaşırken arkamda bir adam belirdi.
"Merhaba! Ben Haganezuka. Kamado Tanjirou ve Kamado Y/n için kılıç dövdüm."
"Evet, teşekkürler. Ben Y/n beni eve kadar takip edin." Adamı külübeye götürürken söyledim. "Tanjro! Kılıçlarımız geldi."
Tanjirou'nun kılıcı alışılmadık bir şekilde siyaha döndü. Haganezuka, kılıcın güzel bir kırmızıya dönüşeceğini düşünürken öfkelendi ve Tanjirou ile savaşmaya başladı.
"Haganezuka-san lütfen dur." onu geri iterken dedim . Şaşırtıcı bir şekilde beni dinledi ve bana dikkatle bakarak yerine oturdu.
"Sıra sende Y/n." Urokodaki bana kılıcı verdi. Onu elime aldım ve benimki de siyah çıktı. Haganezuka ve Urokodaki bana baktı.
'Hayır benimki de siyah çıktı..'
Bir süre sonra Tanjiro'nun kargası belirdi ve ilk görevimizi söyledi. "Kuzeybatı'da ki kasabaya git. Orada genç kızlar kayboluyor!" Dedi karga.
Tanjirou ve ben kasabaya gitmek için hazırlandık.
—————————
Bölüm kısa oldu üzgünüm.🥹🥲😩 Bu kitabı 150 kişi okumuş teşekkür ederim 🙏 😍 ☺️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere!Kny x reader | Yandere Demon Slayer
RomanceYandere Kimetsu No Yaiba x reader. Hiç Türk yandere demon slayer kitabı görmediğim için yapıyorum ve hikayeyi ana konudan saptırmadan yapıcağım, umarım bu kitap tutar <3