İblisin başını keserken bir okla havaya fırlatıldım."Seni öldüreceğim!" İblis bana bağırdı ve küle dönerken bana doğru daha fazla ok fırlattı. Sonunda saldırıları geri savunmaktan o kadar yorulmuştum ki havada bayıldım, bedenim yere düştü. Neyse ki Tanjiro beni yakaladı ve uyandım.
"Y/n-chan seni güvenli bir yere bırakırsam daha iyi olur, iyi değilsin. Ben ve geri kalanlar diğer şeytanla savaşacağız." Tanjiro beni tutarken dedi.
"Yok, önemli değil." Ayağa kalkıp kılıcımı aldım. "Bu işte beraberiz." Bunun üzerine ikimiz de diğerlerinin savaştığı tarafa koştuk.
Oraya gittiğimizde iblisin vücudunun içinden kollar çıkıyordu ve kendini yok ediyordu.
"Kendini mi öldürüyor?" Diye sordum Yushiro elinde bir bez ile bana doğru koşarken.
"Bu Muzan'ın laneti Y/n." Tamayo bana bakarken söyledi.
"Burnunu korumalısın, Tamayo-san'ın iblis kan sanatı insanlara zararlıdır." Yushiro, kumaşla burnumu nazikçe kapatırken Tanjiro'ya "Güneş doğuyor, bodruma gitmeliyiz." Dedi.
Yushiro beni aldı ve bodruma taşıdı. Bodruma ulaştığımızda Yushiro beni yavaşça yere bıraktı ve Nezuko bana sarılmak için koştu.
"İyi iş çıkardın Nezuko." Kafasını okşarken söyledim.
"Muzan bizim burada olduğumuzu öğrendiğine göre artık yola çıkmamız gerekecek. Y/n, Nezuko belki bizimle birlikte gelirseniz daha güvenli olur sizin için." Tamayo ve Yushiro bana beklentiyle baktılar.
"Teklif için teşekkür ederim ama Tanjiro'dan ayrılamam." Onun tarafına geçerken söyledim. Nezuko beni takip etti.
Güneş batarken vedalaştık ve iki iblise sarıldım.
Y/n-san ne zaman ihtiyacın olursa bizi çağır." Tamayo bana sarılırken söyledi.
"Evet tereddüt etme." Yushiro dedi.
Kabul ettim ve Tanjiro ile Nezuko'ya geri döndüm. Bir sonraki görevimize gitmek üzere yola çıktık.
———
"Tamayo-san belki de Y/n'yi kaçırmalıyız bunun kendisi için en iyisi olduğunu anlayacaktır."
"Yushiro biliyorum ama şimdi sırası değil. Eğer benden nefret etmeye başlarsa bu beni çok incitir."
———
Lütfen eşim ol! Bir ses bağırdı. Ben ve Tanjiro durup bir kıza yapışan oğlana baktık.
んをんをんをんをんをんをんをんをんをんをんをんをんをんをんをんを
KİTABI 600 KİŞİ OKUMUŞ?! Çok teşekkürler! 🤩
Gerçek Tv girl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere!Kny x reader | Yandere Demon Slayer
RomansaYandere Kimetsu No Yaiba x reader. Hiç Türk yandere demon slayer kitabı görmediğim için yapıyorum ve hikayeyi ana konudan saptırmadan yapıcağım, umarım bu kitap tutar <3