2.GÜN
Allarm Çaldı
Yatıyordum taki alarm çalana denk.
Telefonumu ellime aldım, bu gün kalkıp hazırlanıp işe gitmem gerekiyor du.Bi an gözlerimi kapattım. Telefon yüzüme düştü.
"Lânet olmasın ya" kalmak istemiyordum. İşe gitmesem şu an burada uyuyamam ve kiramı ödemeyemem. Gerçektende hayat hiç kimseye acımıyor."Mine artık kalk ve git..."
Üstümü değiştirecektim, yalan söyleme, Mine kendine sabah, sabah kandırma üşeniyorsun. Kendini mi kandırıyorsun. Mine?
Sen sabah kalkıp üstünü değiştirip hazırlanacaksın.....Kaltım ve. Saçımı açtım, saçım süperge gibiydi, saçımla aynştayny'a benziyodum.
Kendi kendine delice konuşuyorsun zaten deliydin, bu sefer deli raporun olacak.
Galiba ben deliriyorum.
Birden aklıma iş geldi, işe gidecektim daldım gittim işi de unuttum.Allah kahretmesin, beni yaaa....Gardrobumu açtım, biraz, resmi giyin Mine insanlar seni saf görücek ama çok resmi durursamda insanlar avukat der, offff of insanların ne düşüneceklerini bilmemek çok kötü.
Benim, biraz günlük kombin değil de, hem de normalde giydiğimden daha fazla resmi durmasını istemiyorum. Ne giyeceğim ben, saçımı açık bıraksam daha mı iyi olur, yada açık bırakayım. Ben ne giyeceğim.
Nede olsa klorapatranın krallığına, hizmet için gitmiyorum. Altı üstü. Burnu havada bir patron parçası için birde ismini bile bilmediğim, barmen için.
Son kararımı verdim ve içime beyaz crobumu giydim, üstüme siyah çok şık gömlek yâda ceket ne deniyorsa artık altıma da gömlekle takımı pantolon giydim ama böyle normal pantolon değil, pantolondan çok farklı ama pantolon normal pantolon değildi kumaş pantolon gibiydi ama inceydi. Of Mine gene saçmalıyorsun, saçmalama.
Saçlarımı düzleştirici ile düzleştirdim, saç parfümü sıktım.
Ayakkabı olarak beyaz ayakkabılarımı giydim.çanta olarak küçük siyah, çantamı aldım. Takı olarak da altın renginde bir kolye aldım.Bileklik olarak da ne gümüş rengi ne de altın renginde bir bileklik taktım. Bileklikliğe uzakdan baktığımda gümüş gibi bir rengi vardı sanki. Yakından bakınca da altın rengi gibi gözüküyor du.
(Mine'nin kombini)
Kapının girişine geldim.Kapıyı açtım. Taksi çağırma uygulamasından taksi çağırdım. Dışarıya çıktım, merdivene geçtim. Kablolu kulaklığımı çıkardım. Bi günde karışmasan ölürsün demi, açmaya çalıştım, en sonunda açtım şükür ki bu günde açtım.Kulaklığı taktım ve müziklerime girdim. Ve raskgele şarkıya bastım. Hiç dinlememiştim galiba Bu şarkıyı. Taksi gelmişdi, taksiye bindim.
Taksiye konumu gösterince adam beni öyle bir süzdüki.
Taksinin kapısını açtım ve taksiye bindim, adam arabayı çalıştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EBE SENSİN
Romance▪️Seni seçtim pikaçu▫️ EBE SENSİN EBE SENSİNİ okuyan biri sadece bir gecede, tanımadığı bir barmenle arkadaşlık kuran Mineyi. Ve gene. Her gece bilinmeyen bir numarayı bekleyen, Mine'nin aslında, kim olduğunu biliyormusunuz? Bilmiyorsanız. Mine'...