Merhaba Ballarım 🍯
Yeni bölüme hoşgeldiniz ❤️ Umarım beğenirsiniz. Keyifli okumalar 🌸Okumaya başladığın tarihi yazar mısın? 🌸🍯
🎈
Uyandığımı nereden biliyordu? Benim evim nereden biliyordu? Bu çocuk yalancının tekiydi. Kesinlikle beni takip ediyordu. Sinirim tepeme binmişti ve hemen mesaj kutusuna dönüp ona sövmeye başladım.
Lavin: Sen ne cüretle beni izliyorsun?
Lavin: Sen kimsin?
Lavin: Çok ağır konuşmaya başlamadan önce bana bütün olanı biteni anlat yoksa seni siler, hayatıma eskisi gibi devam ederim ve umrumda da olmazsın.
Bunu dedikten sonra mesajlar görüldü oldu ama mesaja yanıt vermedi. Sanırım o da ne yaptığının sonunda farkına varmıştı. Aradan biraz zaman geçince bir mesaj geldi.
0532***: Özür dilerim.
Özür mü diliyor? Yanlış mı okudum diye tekrar tekrar mesajı okudum. Ama hayır. Özür dilemişti gerçekten. Ben bunları düşünürken yazmaya başladı.
0532***: Lavin, gerçekten özür dilerim. Aslında seni izlemiyordum. Evinin yakınından geçerken pencerenin perdesi açıktı ve oradan gördüm seni.
0532***: Evlerimiz birbirine pek yakın değil ama sizin evin oralarda lüks bir market var. Oradan alışveriş yapmayı seviyorum. Kahvaltılık almak için oraya gidiyordum ve birden evinin penceresine gözüm takıldı. Bilerek yaptığım bir şey değildi.
Mesajları okuduktan sonra biraz sakinlemiştim. Fakat benim evimi nereden biliyordu? Yine kafamda onlarca soru işareti oluşturmuştu mesajları...
Lavin: Evimi nerden biliyosun.. Ben gerçekten kafamda soru oluşmasından çok yoruldum.
Lavin: Çık karşıma anlat yüz yüze her şeyi. O zaman kafam rahatlayacak. Bu şekilde paragraflar yazarak sadece kafamı karıştırıyorsun. Sana olan inancım azalıyor. Ve beni bazen öylesine rahatsız ediyorsun ki... Engellemek ve bir daha konuşmak dahi istemiyorum seninle.
Lavin: Ama...
0532***: Ama ne?
Mesajı attıktan sonra ne diyeceğimi bilemedim. Ona sana karşı istemsizce ilgim oluştu diyemezdim. Onun poposunu kaldırmaktan başka bir şeye yaramazdı.
0532***: Lavin, amanın devamı ne?
Mesaj kutusunda mesaja bakakalmış ne söyleyeceğimi bilemez haldeydim. Bir süre düşündükten sonra yazmaya başladım.
Lavin: Aması şu beni merak ediyorsun, karşılıksız bir şekilde ilgi veriyosun ve bu beni garip hissettiriyor. Hayatımda şu sıralar Aybüke dışında konuştuğum başka kimse yokken sen geldin.
Lavin: Geldiğin gibi de bütün dengelerimle oynadın ben ne hissedeceğimi ne yapacağımı bilemez hale geldim.
Lavin: Anlıyor musun beni? Bütün dengem yerinden oynadı.
Biraz duraksadı ve mesaj yazmaya devam etti.
0532***: Anlıyorum, miniğim.
0532***: İnan sana karşı kötü bir niyetim yok. Senin istemediğin hiç bir şey yapmam, yapamam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
50 Gün | Yarı Texting
ChickLit0532***: Lavin, sen benim en değerlimsin. Lavin: Bana bunu kanıtlaman lazım. 0532***: Kanıtlayacağım. Ama bana zaman vermen lazım. Lavin: 50 gün veriyorum. 0532***: 50 gün mü? Lavin: Evet 50 gün. Lavin: Benden zaman istedin ve bende sana zaman verd...