5.fejezet

5 1 0
                                    

Szubnisz oldalán:

-Szóval azt mondod hogy van egy valaki aki rájött, hogy kell használni a Morfát?-Kérdezem furcsállva ezt a dolgot.
-Igen uram! És nem is akárki, hanem egy halandó.-Mondta Muráj.
-Halandó?! Te most szórakozol velem.-Mondtam küszködve a röhögéssemmel.
-Rendben, ha tényleg sikerült neki akkor mutass nekem bizonyítékot. Nyomoz utána vagy kövesd őt. Amit akarsz csak szerezd meg az információt.-Most már tényleg kíváncsi vagyok mi lesz ebből.

Lexnél:

Már napok óta nem láttam levit és még csak nem is érem el. Az lehetetlen, hogy egy ember csak úgy felszívódjon igaz?
Mármint valaminek csak kell lennie, hacsak nem esett baja. De mi baja eshetett volna még csak haragosa sem volt. Meg kell hagyni a suli így elég unalmas. De nem baj, mert nyugalmam van és békén hagynak. És úgyis mindegy ezt a kicsi időt szünetig kibírom. Ohh igen és a köves dolog, amit ráirtam megtörtént, de senki nem halt bele semmibe ez úttal. Hála égnek!

Valahol egy másik világban Levinél:

-Uram, az lehetséges hogy valaki használta a Morfát megint?-Kérdezte az egyik beosztott.

Aztán a parancsnok rám nézett, nyilván tudtam, hogy ez csak Lex lehetett. Hogy lehet ilyen felelőtlen és már megint mire használta? Megint bosszúra? Remélem nem és hinni akarom, hogy nem.

-Uram, el megyek vissza a földre úgy érzem meg kell figyelnem Lexet mégis.-Pedig reménykedtem, hogy nem használja többet, mert az a Márkos eset netán eltántorította, de úgy látszik nem.

Szubnisznál:

-Uram, a bizonyíték!-Jött be rohanva Muráj.

Én csak néztem ahogy az a kicsi lány egyszerűen ír a kőre és ott van a varázs köd. Úristen! A varázs köd!! Erre vadászok már nagyon sok ideje. Egy olyan valakire, aki kezelni tudja, akinek megvan hozzá a képessége. De megtaláltam. Végre megtaláltam, ezzel végre át vehetem a teljes hatalmat azok a szárnyas gloriás szentek felett. Már az elejétől olyan nagyra voltak maguktól és szentnek hívtak magukat. Minket pedig le száműztek ide a pokolba csak, mert szerintük nem vagyunk elég tiszták, hogy eggyütt éljünk egy magasságban, egy szinten. De ezt még megbosszulom és átveszem a fenti világot és azt fogom tenni velük, mint ők velünk, hacsak nem valami rosszabbat. Bár egy pár emberre van egyéni tervem, hogy fogják végezni.

Halványan csillogvaWhere stories live. Discover now