Levi:
Tudtam, hogy ez lesz. Annyira tudta, hogy is gondoltam hogy Szubnisz várni fog egy kicsit. Bár be kell vallanom nem az egyik legokosabb emberét küldte. Az idióta azt hitte nem veszem észre, amikor sétáltunk most komolyan? Általában nem vagyok híve a gyilkolásnak, az Z feladata szokott lenni. Ő szereti is ezt csinálni, azt mondják róla, hogy gyerekkorában bogarakat kínzott és nézte, ahogy meghalnak. Én részemről nem értem, hogy került egyáltalán a mennybe, hiszen alapból azért került a pokolba, mivel megölt egy embert. Csak utána hátba szúrta Szubniszt és el árulta. És a parancsnokom úgy gondolta, hogy ez elfogadható. Bár nagy bizalmat nem szavazott neki, hiszen a pince részben dolgozik, ahol a tömlöcök is vannak. Soha nem jöhet fel, mivel Don nem akarja, hogy halljon valamit is. De ez az egész rendbennek látszik az ő részéről is. Niyt az az idiótát pedig elvitték a többiek, hogy kihalgassák.
Ezen kívül Lexxel semmi baj nincs, de azért a biztonság kedvéért mindig figyelek rá. Nem tudhatom mit akar csinálni pontosan Szubnisz. És persze mindezek mellett nem akarom elveszteni a beosztásom, nagyon sokat dolgozott a családunk hogy ennyire magasra jussunk. Nekem nincs semmi fő úri családi vérem, Donaldnak, neki ez a pozíció teljesen normális volt, már kicsi kora óta erre képezték, hogy vezető legyen. Mi mindig magunkat fejlesztettük és igyekeztünk a király bizalmába férkőzni, mostanra már sikerült. Znek alapból magas rendű családja volt, de valamiért ezt a döntést hozta és át jött ide. A családját nyilván megölette a királyuk és őt is akarta csak nem sikerült neki. Túl jól elrejtettük, hogy megtalálja.
Lex:
Örülök, hogy vissza jött Levi, már szünet van szóval azt csinálok amit akarok. Mióta Levi visszajött a ,,nagymamájától" elmúlt ez a rossz érzés, hogy veszélybe vagyok. Én nem hiszem el ezt a rizsát, de nem mond el semmit, úgyhogy nincs is értelme erőltetni. Mindig azt mondtam magamnak, hogy csak halucinálok és nincs semmi baj, és valójában nem is követ semmi. Ez nyilván nem segített a helyzeten, és még mindig így éreztem magam. Levi néha tény is valóan furcsán viselkedik és nem mondja el, hogy miért vagy hova. De nem vagyok a felesége, hogy mindenbe bele üssem az orrom igaz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Halványan csillogva
FantastikEgy lány, aki azt sem tudja hogy mit tud és két világ, aki arra vadászik ami csak neki van. A különbség csak annyi, hogy a kettő világ teljesen más szándékokkal rendelkezik.