Merhabalar efenim :)
Nasılsınız? İyisinizdir inşallah.
Beni soracak olucaksanız biraz karışık ve yorgun , ama bunlara rağmen iyiyim .
Size bu bölümü yazarken önümde bir kahve kupası ve üstümde iki battaniye ile yazmaya çalışıyorum ssjsjjssd.
Evet bu kış çok soğuk geçiyor doğrusu. Herkes hasta . Umarım şu an bu satırları okuyan sen , sende hasta değilsindir.
Şu an tarih 30 Ocak 2024 . Ve dondum .
Evet şimdi gelelim bir sonraki konuya .
Biliyorsunuz ki . Yani bunu bilmeyenlere ve benim vicdan mahkemesi adlı kitabımı okumayanlara söylemek istiyorum. Aslında burda geçen ve geçecek olan bir kaç karakter vicdan mahkemesi adlı kitabımda var . Bazı ortak yönleri var iki kitabımın diyebilirim. Spoi vermiyor um hangi karakterler olduğunu sjsjsjsj gidin kendiniz bakın ayol .Evet şu an başka konu yok sanırım.
Size iyi okumalar ve iyi eğlenceler dilerim. Umarım keyifle okursunuz .
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum :)
Bölüm şarkısı :
yaşlı amca/ yıldızlara bak。◕‿◕。
Sevginin temeli dürüstlüktür. Yalanlarla inşa edilmiş bir ilişki, gerçek bir sevgi olamaz.
✴️
Pamir'in yedirdiği on dilim reçel ekmeklerinden sonra şükür ki ekmekler bitmiş ve ben de bitmiştim.
"Aylin, bugün İstanbul'a dönmemiz gerekiyor. O yüzden gitmeden önce biraz gezmek ister misin burayı?"
Bu adamı sanırım bu kırk günde de anlamayacaktım. Hele şu bana iyi davranışlarını asla kavrayamayacaktım.
Peki asıl konu! Ne cevap vermeliydim? Birkaç dakika aradan sonra duygunun sesi kulağıma geldi. "Kabul et, saye, biz de o sıra otel odasını arayacağız, belki bir şeyler buluruz." Dedi. Ben de sanki duygu görecekmiş gibi başımı salladım. Ama Pamir kendi üstüne alınmış olmalı ki gülümsemişti.
"Evet, biraz gezmek iyi olabilir." Dedim, her ne kadar Pamir'e verdiğim cevaplar biraz geç çıksa da ağzımdan.
"O zaman bir an önce çıkalım, çünkü uçağı hazırlamalarını talimatını verdim. Birkaç saatimiz var."
"Tamam, ben hazırım, sadece montumu üst kattan alıp çıkarız." Diyip direkt odama çıktım.
Odaya girip kapıyı kapattığımda sinirden kıpkırmızı olmuştum. Aynadaki yansımam, kızarmış bir domatesi andırıyordu.
"Bu adam gerizekalı mı ?.. daha birkaç gün önce beni öldürmekten beter etmişti. Şimdi bir gecede canım cicimler. Hayırdır ne oluyor ? Ben dayanamam böyle söyliyim size!!!" Dedim, sinirlerime hakim olmaya çalışırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Adaletin Gölgesi
General Fiction_Ben o gece herşeyimi kaybettim . Sonra tekrar onun sesini duyuyorum. Elleri üstümde duran çuvala değiyor ve serçe yüzümden çekiyor . Etraftaki soluk ışık biraz olsun aydınlık görmemi sağlıyor du . İğrenç nefesini kulağımın dibinde hissettim . Ell...