TANIŞMA

37.3K 25 0
                                    

Selamlar!

Wattpad kimileri için yazarlık deneyimleme, kimileri için kafa dağıtma, kimileri içinse ıslak rüyalarda buluşma yeridir. Ergenliğe girmiş hiçbir insan yeni yeni keşfettiği erotik duygulardan kendini soyutlayamaz. Neden olduğunu anlayamadığınız zamanlarda içinizden akıp giden o tatlı serinlik, midenize giren kramplar, dudaklarınızı ısırtan şehvet... Bütün bunlar insan olmanın doğasından gelir. Büyük bir adım atarak burayı zamanında benim de yaptığım gibi bu hisleri korkmadan yaşamak için gelen insanlara daha cazip hale getirmek niyetim. Buraya geldiklerinde okuyacakları yarım yamalak erotik hikayelerin yanında gerçekten nefeslerini kesecek, gecenin karanlığında kendilerine dokunacakları sahici hikayeler yazmak istiyorum. Bazı hikayeler belki de asla tasvip etmeyeceğiniz ilişki ağları içerecek ama merakınızdan okumaya devam edecekseniz. Yargılamak isterseniz de serbestsiniz. Fakat bunların yalnızca birer fantezi olduğunu unutmayın lütfen. 

Yorumlarda cinsellikle ilgili sınırı aşmayacak ve insanları taciz edecek boyuta varmayacak sohbet edelim de istiyorum. Burada bir araya gelmiş her yaştan kızların cinselliği açık açık konuşup tabuları yıkacağı bir yer olsun. 

Hikayeleri okurken dilediğiniz kadar ıslanmakta serbestsiniz :)

SICAK HİKAYELERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin