"Cipsler tamam, içecekler tamam, mısır tamam, jelibon tamam. E hadi Buse ben masayı donattım sen daha filmi açamamışsın."
Nilay elindeki bardakları açılmış kanepenin ortasında duran tepsiye koyup yerine oturdu. Bin bir ısrarla gece yatıya kalmaya ikna ettiği arkadaşının televizyonla imtihanını izliyordu. Şu akıllı televizyon işini bir türlü çözememişti. Beklemekten sıkılarak kumandayı Buse'nin elinden alıp saniyeler içinde filmi açtı. Buse beceriksizliğini somurtarak kapamaya çalıştı. Dudaklarını büküp arkasına yaslandı fakat suratına atılan jelibonlarla kendini daha fazla tutamayıp gülümsedi.
Uzun zamandır bu geceyi planlıyorlardı. İkisinin de ailesi böyle şeylere pek izin vermezlerdi. Fakat Nilay'ın anne babası birkaç günlüğüne yazlıklarına gitmişlerdi. Buse'nin annesi Nilay yalnız kalmasın diye bu kez izin vermişti. Biraz da kızların artık büyüdüğünü kabullendiğini gösteriyordu.
Uzun zamandır izlemek istedikleri bir film vardı. Evde aileleri olduğu için rahat rahat izleyemiyorlardı. Bu kez kimsenin olmamasını fırsat bilerek, üstelik büyük ekranda izleyeceklerdi. İkisi de üzerlerine bir yorgan alıp ortalarındaki tepsiyi devirmemeye özen göstererek uzandılar. Arada bir parça abur cubur almak için çıkardıkları elleri dışında nerdeyse kafalarına kadar yorganın içindeydiler. Kışın ortasında gece uyanık kalmak zordu.
Filmin ilerleyen dakikalarında olacaklar kızları şimdiden heyecanlandırmıştı. Arada konuşmak zorunda hissettikleri için yarım yamalak cümleler kuruyorlardı. Fakat ikisi de çoktan filmin büyüsüne kapılmış nefeslerini tutmuşlardı.
Bir erkek ile bir kadın arasındaki cinsel ilişkinin açık açık işlendiği bu film zaman geçtikçe daha müstehcen bir hal alıyordu. Sahneler edepsizleştikçe kızların sesi kesilmiş, ağızları durmuştu. Başrol kadının adamın gözlerinin içine bakarak soyunduğu ve ardından sanki karşısında kimse yokmuşçasına yatağa uzanıp bacaklarını araladığı sahnede istemsizce yutkunmuşlardı. Karşısındaki adam sanki kendileri gibi bir ekranın arkasından izliyormuşçasına tepkisizdi. O da arkasına yaslanmış kadının ne kadar ileri gidebileceğini görmek istiyordu. Kadın, adamın sadece orada olması yeterliymiş gibi gözlerini kapatarak ellerini çoktan sivrilmiş meme uçlarının üzerine koydu. Belli belirsiz sıktığı memelerini çok meşgul etmeyerek ellerini göbeğine ardından en aşağı, kadınlığına kaydırdı. Bir çiçek gibi katman katman açan vajinasından özütünü akıtıyordu. Karşısında tepkisiz oturan adamın ona neler yapabileceğini düşündükçe ıslanıyordu. Bir parmağı çekinmeden içine girdi fakat yalnızca petekten bal çalar gibi bir tutam sıvısına bulanıp çıktı. Parlayan parmağını adamın gözünün içine bakarak dudaklarına götürdü.
Kadının parmağını inleyerek emdiğini görünce Nilay bayılacak gibi oldu. Hayatı boyunca bu kadar erotik bir şey izlememişti. Daha önce kötü bir sürü porno izlemişti. Fakat işin içine sanatsallık girince sanki yan odada sevişen bir çifti gözetliyormuş gibi hissediyordu. İzledikleri onun da sırılsıklam olmasına neden olmuştu. Yanında Buse olmasa çoktan mastürbasyon yapmaya başlamıştı. Aslında Kalın yorganların altında, çaktırmadan kedine dokunsa anlaşılır mıydı ki? Hayır hayır! Anlaşılırsa çok utanırdı. Buse'yle ilişkisini tehlikeye atmaya değmezdi. Bacaklarını birbirine bastırarak bir süre bekledi. Fakat film hiç yardımcı olmuyordu. Çıplak kadının ıslak vajinasına ağzını dayayan adam biberondan su içer gibi emip duruyordu. Bu sahnenin gerçek olmaması mümkün değildi. Belli belirsiz adamın dudakları arasında çekiştirdiği klitorisi görebiliyordu. Gerçeklik başını döndürdü. Fark etmeden bir elini bastırdığı bacakları arasına götürüp pijamasının üzerinden vajinasına bastırdı. Ufacık temas bile neredeyse inletecekti. Rezil olmamak için nefesini tutup bekledi. Buse'nin görmemiş olmasını diliyordu. Aynı anda filmde de sessizlik olunca yakınından gelen bir ses afallamasına neden oldu. Bu sesi biliyordu. En yoğun fantezilerini düşünerek kendine dokunduğunda, neredeyse bileklerine kadar ıslandığı zamanlarda parmaklarının ıslak etine değerek çıkardığı 'Şap! Şap!' sesiydi. Buse'ye çaktırmamaya çalışarak yan gözle aşağı baktı. Karanlıkta, yalnızca televizyondan gelen ışığın aydınlığında yorganın üzerinden Buse'nin ne yaptığını anlamaya çalışıyordu. Belli belirsiz parmak hareketlerinden kaynaklanan bir kabartı görmüştü. Hareket ettikçe kabartı inip kalkıyordu. Eğer dikkatlice dinlerse şapırtı sesinin filmin sesinden ayırt edebiliyordu. Hemen yan tarafında Buse'nin kendine dokunması Nilay'ı hiç olmadığı kadar azdırmıştı. Artık fark edilmeyeceğini umarak kendisi de bir elini usulca pijamasından içeri kaydırdı. Dudaklarına değen soğuk parmakları tüylerinin diken diken olmasına neden olmuştu. Gelen titremeyi kendini kasarak bastırdı. Kasıklarına bastırdığı elinin ısınması için bir süre bekledi. Vajinasıyla aynı ısıya ulaşan parmaklarını şimdi yavaşça gezdirdi. Önce sıvının kaynağına gitti, aynı filmdeki kadın gibi... Daha önce kendi parmakları dışında hiçbir şeyle açılmamış dudaklarını parmağının ucuyla araladı. Islaklığın verdiği kayganlıkla parmağı bir boğum kadar içine girmişti. Zarar vermekten korkarak ince ince sokup çıkardı. Daha sonra kendi sıvısına bulanmış parmağını klitorisine götürüp haz noktasını tamamen ıslandı. O kadar ıslanmıştı ki artık haz noktasına bastırdığında küçük kabartı parmağının altından kayıp duruyordu. Ufak bir kovalamaca oynar gibi klitorisini parmağıyla takip etti. Aldığı zevk inanılmazdı. O kadar hazırdı ki boşalması an meselesiydi. Bir yandan Buse'yi de takip ediyordu. Artık film umurunda değildi. Buse'nin hemen yanında tıpkı kendisi gibi mastürbasyon yapıyor oluşu onu daha çok azdırıyordu. Gözlerini kapatıp zirveyi yaşamak için hazırlandı.
Bir an sonra bacağına değen bacakla ürperdi. Buse nasıl olduğunu anlamadığı bir şekilde ona doğru kaymıştı. Nilay'ın gözü öyle bir kararmıştı ki aralarındaki tepsinin kalktığını bile anlamamıştı. Uzun süreden sonra ortamda beliren bu yaşam belirtisiyle elini durdurup tekrar filme odaklandı. Yan tarafına bakınca artık Buse'de bir hareket olmadığını gördü. Ya boşalmıştı ya da o da Nilay gibi hala elini orada tutup boşalmak için uygun bir an bekliyordu. Bacağını hala kendi bacağına yaslı tutması çok hoşuna gitmişti. Ondan gelen sıcaklık resmen parmağından klitorisine akıyordu.
Bu temas bile ona yeterken birbirine yapışan bacaklarının üstüne kolunu koyması neredeyse inlemesine neden olacaktı. Bilinçsiz yaptığını düşünmek çok zordu. Neredeyse Nilay'ın pijamasının içindeki elinin yanında duran eli, Nilay hareket ettiği anda Buse neler olduğunu anlayacaktı. Tabi zaten bilmiyorsa...
Bu riski göze alamayan Nilay heykel gibi dondu. Vajinasının üzerindeki eli de kaskatı olmuştu. Dakikalar sonra konuşmaya karar veren ilk kişi de Buse olmuştu:
"Beklediğimden vasat çıktı. İkimiz de bayıldık sıkıntıdan baksana."
Konuşurken Nilay'ı dürtmek ister gibi yana savurduğu eli Nilay'ın içinde yumru halde duran eline çarpmıştı. Rezil olduğunu zanneden Nilay, karanlığın verdiği rahatlıkla hiç Buse'den tarafa dönmeden basit bir 'Hmm' sesi çıkardı. Buse de hiçbir şey söylememişti. Fakat bu işi sırf Nilay'ın oradaki elini hissetmek için yaptığı belliydi. Artık neyin nerede olduğunu iyice bilen Buse bu kez bir adım daha atarak avcunu Nilay'ın iç bacağına doğru yaslayarak film hakkında bıdır bıdır konuşmaya başladı. Parmak uçları pijamanın üzerinden, Nilay'ın pijamasının içindeki deliğine doğru uzanan parmak uçlarına değiyordu. Nilay derin bir nefes aldı. Konuştukça Nilay'ıın bacağını sıkan ve sallayan Buse, Nilay'ın parmaklarının vajinasına bastırmasına neden oluyordu. Bu kadar aleni ama üstü örtülü hareket etmek çok seksiydi. Konuştukça eli daha da içeri kayıyor, elinin yan tarafı Nilay'ın eline değiyordu. Bir yandan saçma sapan şeylerden konuşmaya devam etmesi bu konu hakkında konuşmak istemediğini gösteriyordu. Nilay oyunu bozmadı. Ama heyecandan bir şey de katamıyordu. Sadece sabırsızlıkla zirveye çıkacağı anı bekliyordu. Fakat Buse'nin eli ona yaklaştıkça kendi elini çekme gafletinde bulunmuştu. Elinin tamamen pijamasından çıkaracak cesareti olmadığından yalnızca sağ bacağına doğru uzatmakla yetindi. Bir an sonra konuştukça ortaya kayan el sonunda hedefine ulaşmıştı. Buse'nin küs parmağı Nilay'ın yarığını boydan boya kaplamıştı. İçgüdüsel olarak parmağını bastırınca altındaki kumaşın sırılsıklam olduğunu an be an hissetmişti. Hayatında ilk kez kendi eli dışında bir eli vajinası üzerinde hisseden Nilay inlemeden edemedi. Buse eli altındaki sıcaklığın ve ıslaklığın etkisiyle 'OHA!' demekten kendini alamadı. İkisi de oyun oynamayı bırakmıştı. Buse elini yavaşça Nilay'ın pijamasından içeri soktu. Elinin altındaki tüyleri yavaşça okşayarak elini aşağı indirdi. Islaklığın kaynağı parmaklarına değince o da inledi. Parmakları başka bir vajinayı keşfetmenin heyecanıyla her yerde dolanıyordu. Bir klitorise gidiyor, bir dudakların etrafında dolanıyor, arada hafifçe dudakların içine sızıyor ve yolu takip ederek içine girip geri dönüyordu. Zamanla dokunuşları bilinçlendi ve Nilay'ın sesinin yükseldiği noktalara geri döndü. Bolca klitorisini ovaladı. Az önce Nilaydan gizli boşalmış olsa da yaşadıkları anın seksiliği tekrar ıslanmasına ve vajinasının sızlamasına neden olmuştu. Bir an bile düşünmeden diğer eliyle Nilay'ın sol elini alıp kendi pijamasından içeri soktu. Ani hareketine şaşıran Nilay önce bocalasa da hemen onu taklit etmeye başladı. Buz gibi parmakların sıcacık vajinasına değmesi Buse'yi ürpertti. Nilay bu hissi bildiğinden bir an önce ısınması için parmaklarını Buse'nin içine soktu. Ani bir dolulukla karnı kasıldı Buse'nin. Şimdi ikisi de karşılıklı birbirlerini parmaklıyor, baş parmaklarıyla da klitorislerini ovuyorlardı. İkisi de kendilerinden başka ilk kez birine dokunuyor ve kendilerine dokunduruyorlardı. Bu ilkin verdiği haz orgazmın hemen gelmesine neden oldu. Hemen hemen aynı anda boşalan iki kız baygın bir şekilde elleri hala birbirlerinin vajinalarında uzanıp kaldılar. Parmak uçlarından saç tellerine kadar tüm vücutlarını saran elektrik ikisini de yorgun düşürmüştü. Yavaş yavaş kendilerine geldiklerinde gözleri hala oynamakta olan filme takıldı. Filmdeki çift çoktan ikinci aşamaya geçmişti. Kadının vajinasına girip çıkan penisi görünce ikisi de birbirine baktı. Bunu da yaşamak için birbirlerine yetemeyeceklerine gülerek sarılıp uyudular.
****
Selamlar!
Hikaye hakkında ne düşünüyorsunuz?
Böyle bir anı yaşadınız mı? Veya böyle bir film izlediniz mi? :)
Buyurun yorumlara...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SICAK HİKAYELER
Cerita PendekHazdan korkmayanlarınızın nefes nefese okuyacağı hikayeler yazmak niyetindeyim. Herkes kendini keşfedene kadar durmayacağım. Biraz cesaretiniz varsa beklerim :)