Erwin menjejaki kakinya ke dalam restaurant yang mewah di Russian,Dia memandang ke dalam private room di mana semua leader di Negara Russian berada di situ."Dobryy vecher " Seorang lelaki menegur Erwin.
Erwin memandang lelaki itu.Dia merupakan salah seorang ketua daripada Mafia yang bernama 'Shadow'.
"Long time not see you,Paul" Jawab Erwin.
"Dengar cerita ada orang kacau base kau" Paul bersuara,nada nya seperti mengejek.
Perbualan antara Paul dan Erwin menarik perhatian ahli mafias lain serta ketua mafias.
"Aku dengar yang buat kecoh dekat base POL tu seorang wanita!" Caesar kini bersuara.
Erwin memberi pandangan yang tajam kepada mereka.
"bolㅡ" Baru sahaja Erwin membukak suara tetapi seorang lelaki memotong ayat Erwin.
"iye ke? macam mana kau boleh kalah dengan perempuan tu" Lelaki itu ketawa dekat Erwin.
Erwin menahan marah.Buat pertama kali nya dia menahan marah dan dia mengenggam tanganya.
"Aku dengar perempuan tu ketua assassin!uish kalau aku dapat perempuan tu..memang akuㅡ"
"ketua?dia?macam mana dia boleh jadi ketua?perempuan mana boleh jadi ketua unless..lawan dia lemah" Paul bersuara,nada dia seperti mengejek Erwin.
Tiba-tiba Erwin ketawa,ketawa dia tidak kelihatan gembira tetapi ketawa marah.Dia berjalan ke arah Paul.
"Lemah? jangan pandang rendah dekat dia.Kau kena hadap dia dulu baru kau tahu dia siapa" kata Erwin.
'aku nak tengok kau terseksa dan hadap keganasan perempuan tu.Biar ego dan pride kau jatuh sama macam aku rasa' ucap Erwin dalam fikiran dia.
"Daripada aku buang masa datang meeting dengan korang,baik aku balik buat kerja yang patut" Erwin melangkah keluar dari private room.
Seorang perempuan berpakaian serba hitam melangkah kaki nya ke dalam bilik training. Dia memandang kawasan bilik training dan dia mencapai pistol Glock yang berada di dalam almari kaca."Emerald?"
perempuan yang berpakaian serba hitam itu menoleh kearah lelaki yang memanggil namanya.
"kau kenapa, Ray?" tanya Emerald.
"kau nak buat apa dengan pistol Glock tu? mission kita kan dah siap."
Emerald memandang pistol Glock yang dia sedang pegang.
"ouh..aku nak buat something" Emerald senyum sinis.
"Jangan cakap kau nak buat hal dekat base mafia?" tanya Ray
Emerald senyap.
"aku suka"
"kau suka apa?aku ke?" tanya ray
"kau tak payah nak berangan.lambat lagi aku nak suka kau" Emerald menjeling ke arah Ray.
"alah sayang,abang gurau je" Ray ketawa.
"sejak bila aku sayang kau sampai kau nak ber abang-abang bagai!" marah Emerald.
Ray ketawa dan dia mengeleng kepala nya.
"buat kecoh jangan sampai kena tangkap" Ray bagi amaran. Dia tahu emerald boleh buat sendiri and dia tahu emerald ketua kumpulan BOC tapi dia sedikit risau.
"Selama 5 tahun aku jadi assassin tak pernah lagi gagal." kata emerald.
"tu pun aku tau!masalahnya kau tu macam orang tak betulㅡ..maksud aku..kau susah nak kawal emosi.." kata Ray.
"thank you dok risau dekat aku.Tapi aku masih boleh kawal emosi. Perempuan zaman sekarang dan dulu selalu kena pandang rendah dengan orang lelaki.Kononya tugas perempuan kena layan lelaki dan dengar cakap lelaki." kata Emerald.
"Aku tak suka! aku dah rasa macam mana aku kena layan dulu!aku.." Emerald berhenti bercakap.Dia tak nak bagitau kisah lama lagi.Ray menepuk bahu Emerald perlahan.
"Aku faham.Kau ajarlah diaorang" Ray senyum.
•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈•┈
Ketawa riang memenuhi ruang bilik di base mafia Paul. Paul menyalakan puntung rokok dan menghisap.
"erwin..erwin..aku tahu pride kau dah jatuh" Paul ketawa seorang diri.
"memang aku ejek kau sampai kau mampus! pride konon tapi kalah dengan perempuan lemah" Paul menghembuskan asap rokok.
Semasa Paul menghabiskan masa dia dengan ketawa tetiba salah seorang ahli dia bergegas lari ke bilik kerja Paul.
"Sir..base kita kena serang" kata lelaki itu.Paul berhenti merokok dan bangun dari kerusi.
"PERGI SERANG BALIK!BERAPA ORANG YANG DATANG SERANG!?" Paul jerit.
"..seorang je..dia.." lelaki itu berkata.
"MACAM MANA BOLEH KALAH DENGAN SORANG TU!" Paul bergegas keluar dari bilik dan berlari ke arah tempat yang kena serang.
Dia memandang ahli members dia telah pengsan dan ada juga 2 orang telah mati.Perempuan simpanan yang dia simpan juga telah lari.Dia mencari kelibat seseorang yang membuat kecoh di base dia.
"argh!" Paul sedikit jerit apabila dia merasakan paha kanan dia sakit.Dia memegang paha kanan dia dan melihat paha kanan dia berdarah.
Dia terjatuh melutut.
"itu yang kau dapat"
Paul terkaku.suara perempuan? Paul memandang sekeliling untuk mencari perempuan tu.
"arghh!" Paul menjerit lagi apabila dia pipi dia berdarah.Dia nampak kelibat hitam yang sangat pantas lari ke arah dia dan menembak paha kiri dia.
Paul memandang seorang perempuan berjalan ke arah dia.Wajah perempuan itu tidak kelihatan sepenuhnya.Adakah ini perempuan yang sama buat kecoh di POL base?
"Aku dengar semua nya.Kau memandang rendah dekat aku sebab aku perempuan?" Emerald memandang Paul.
"kau..perempuan tak guna.." kata paul.
pang!
Emerald menendang pipi Paul dengan kuat.Paul jatuh ke lantai dan dia bernafas dengan kuat menahan sakit.
"itu je kau mampu buat?lemah." Emerald perli.
"Aku ingatkan kau kuat atau mungkin ahli members kau kuat tapi apa ni?kenapa diaorang boleh kalah dengan satu orang" Emerald gelak sinis.Dia menghentuk muka Paul dekat lantai.
"i can't wait to let them know how bad i ruin your base." kata Emerald.
YOU ARE READING
Prides Of Lions
AksiPrides of Lions merupakan salah satu kumpulan mafia yang terkuat daripada Negara Russian. Kerja kotor yang mereka telah lakukan terlalu banyak termasuk lah drugs and illegal aktiviti. Mereka percaya tiada sesiapa yang akan mampu mengalah mahupun mem...