İLAHİ BAKIŞ AÇISI
Barlas emin adımlarla karşısındaki kişiyi takip ediyordu. Aynı zamanda yüreğindeki acıyla başa çıkmaya çalışıyordu.
Kimi mi takip ediyordu ?
Asena Duru Akgül'ü.
Asena bugün Adnan Akgül'ün şirketinde patron olmuştu, ve belli ki kaygılıydı. Asena kaygılı olduğu zamanlar havanın sıcaklığına ya da soğukluğuna bakmaz yürüyüşe çıkardı. Çünkü hava onun bütün üzğünlüğünü, yorgunluğunu alırdı.
Havanın soğukluğu Asena'nın bedenini üşütmüş olmalı ki, Asena giydiği cekete sarıldıkça sarıldı.
Barlas derin bir nefes verip, cebinden telefonunu çıkardı. Ve birisini aradı. Oldukça baskın bir tonla. "Hikmet," dedi. "Başlayabilirsin." Dedi ve sözünü tamamladı.
Hikmet ise, "tamam abi." Dedi. Ve kapattılar.
Barlas'ın işi bitmişti, plan şu an tam tıkırında gidiyordu.
Barlas'ın planı ; Asena'yı Hikmet'in kaçırması , Barlas'ında Asena'yı kurtarıp, borç olarakta grubuna dahil etmesiydi. Plan basitti, ama Barlas endişelydi.
Barlas durdu, ve geri geri adımlar attı, o sırada Hikmet'in siyah lüks arabası geldi.
Barlas göz ucuyla Hikmet'e baktı. Hikmet arabanın ön koltuğun da siyah kar maskeyi takmış bir şekilde bekliyordu. Barlas derin bir nefes verip arkasına döndü ve yürümeye başladı.
O sırada araba Asena'nın yanında durdu. Asena hafif panik bir şekilde adımlarını hızlandırdı, ama ne çare. Arabanın arka koltuğundan iki adam çıktı. Ve arabaya sokmaya çalıştılar.
Barlas durdu, son kez arkasına bakmak istedi. Asena'nın çırpındığı gördü. Belli ki Asena korkmuştu. Barlas bekledi öylece, Asena'ya baktı.
O sırada siyah kar maskeli bir adam Asena'nın saçından çekip arabaya soktu. Barlas'ın bakmaya kıyamadığı saçı çekmişti hemde...
Barlas kaşları havallandı. Asena'nın çığlığı acından inlemelere dönüştü. Belli ki canı yanmıştı.
Barlas elindeki telefonundan bir kaç tuşa bastı ve birini aradı. Bir kaç kelime söyleyip kapattı.
Barlas'ın tek bir görevi kalmıştı ; kahramanlık rolüne girmek...
Barlas yavaş yavaş yürümeye başladı. O sırada Hikmet'in arabası önünden geçti. Barlas acı dolu gözlerle, "Bende böyle hayal etmemiştim..." Dedi ellerini şaçlarına daldırdı. "Bu dünya da acı çekmeden mutlu olamıyoruz ki!" Bu sinir kendineydi. Asena dakikalar önce canı yanmıştı, Barlas yardım dahi edememişti. Zorundaydı. Asena için yapmalıydı, ailesi için yapmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHŞER ALANI
Teen Fiction(01.23) Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Güçlü bir kızdım. Ama hayat beni öyle bir yere getirmişti ki güçlü kızı yıkmıştı. Sevdiğim adam, gözleri elimdeki silaha kenetlenmiş bir şekilde bakıyordu. Korkuyordu. Kendimi v...