(Geçmişten veya gelecekten kesit)
Bu nasıl bir hayattı? Bu nasıl bir acıydı? Bu nasıl bir vicdansızlıktı?
Bir kişi daha hayata veda ediyordu, bir kişi daha hayatın acımasızlığını kaldıramıyordu. Artık dayanacak gücü kalmamıştı. Artık sabredemeyecekti. Artık ruhu acıyordu.
Gözünden akan yaşlarını sildi. Ve gözünü bir yere dikti. Kanlı bıçaga.
Yılların yükünü artık bırakıyordu, artık bu dünyadan vazgeçiyordu. Kaldıramıyordu artık. Yılların acımasızlığı taşıyacak gücü kalmamıştı.
O kanlı bıçak daha yeni omuzunu demişti. Şimdi ise kalbini deşecekti. Mutluydu, ölecekti. Ama arkasından birini bırakacaktı. O'da istemezdi bırakmayı, ama dayanacak gücü kalmamıştı.
Kanlı bıçağı aldı ve kalbinin üstüne getirdi. Yutkundu. Omuz üstünden kapıya baktı.
Biri kapıyı kıracak derecesinde vuruyordu. "N'olursun kendine bir şey yapmış olma!" Diye inliyordu.
Gülümsedi." Ben senin için ferhat olacakken, sen benim için şirin bile olamadın!" Diye bağırdı.
Kapıdaki duraksadı. Vurmayı kesti. Ve kapının önüne oturdu. Akan göz yaşlarını elinin arkasıyla silip konuşan kişiyi dinledi .
"Bunca yıl seni bekledim ben! gel dedim! ölüyorum dedim! yardım et dedim! tabii sen ne yaptın! beni unuttun! Bu kadar mı değersizdim! Senin için bu kadar mı değersizdim!" Diye bağırmaya başladım.
Kapıdaki haçkırarak ağlamaya başladı. O'da dayanamadı, O'da hayatın yükünü kaldırmıyordu.
Kalbimin üzerindeki kanlı bıçaga baktı. İyice bıçağı tutan elini sıktı. "Son kez bir diyeceğin var mı?!" Diye sesi gür çıktı.
Kapının ordaki hızlı bir şekilde ayağa kalktı." Var!" Diye gür bir şekilde inledi.
Gülümsedi. "Söyle!" Diye bağırdı, o duysun diye.
Kapıdaki ağlayarak "Bana yıllarımı geri ver!" Diye bağırınca ortalık kaskatı kesildi. " Bana seninle olan yıllarımı geri ver, ben senin kokunu, bakışlarını, ben seni özledim!" Diye ağlayarak konuştu.
İstemsizce göz yaşları dökülmeye başladı. Kısık bir sesle " ben de isterdim o yılları, daha ben o yılları alamamışken sana nasıl verebilirim ki" dedi o duymasın diye kısık bir sesle söyledi.
Gözleri kanlı bıçaga kaydı. "Sana son sözümü söylüyorum" dedi kapıdaki. "Sen ölsen bile , beni sevmesen bile yemin ederim ki onu gebertemeden durmayacağım, o zaman eğer yaşarsan dur desen de durmam, çünkü ben bugünü gördüm, bunu böyle bilesin!" Dedi hırs dolu sözlerle.
Gülümsedi. "Sende o yürek var mıdır ki" dedi kendinden emin bir şekilde.
Kapıdaki " ben yapmayacağım ki zaten, yaptıracağım hemde en yakınına yaptıracağım" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHŞER ALANI
Fiksi Remaja(01.23) Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Güçlü bir kızdım. Ama hayat beni öyle bir yere getirmişti ki güçlü kızı yıkmıştı. Sevdiğim adam, gözleri elimdeki silaha kenetlenmiş bir şekilde bakıyordu. Korkuyordu. Kendimi v...