İLAHİ BAKIŞ AÇISI
Herkeste büyük bir sükûnet vardı. Ne Barlas konuşmak istiyordu ne de diğerleri...
Barlas bitirdiği sigarasını yere atıp ayağıyla çiğnedi.
O kadar derin düşüncelere dalmıştı ki havanın soğukluğu işlemiyordu bile. Gözleri denize değdi. Üzüntüsü katlandıkça katlandı. Aynı Asena'nın gözleri gibiydi.
Hızır saniyelik de olsa Barlas'a baktı. Barlas'ın gözlerindeki hüzünü görünce susamadı. "Planın var mı?" Diye sordu.
Barlas sustu.
Cenk konuştu. "Artık bize sert plan gerek" dedi baskın ve hüzünlü bir tonla. "Artık can yakmak istiyorum. Artık itlerin canını yakmak istiyorum" dedi en kızgın bakışlarını ortalığa atarken.
Cenk, bu grubun en beyni idi. Herkes ona akıl danışırdı. Herkes ilk düşüncesini Cenk'e sorardı hep. Cenk , neşesi kadar zekiliği de ön plandaydı.
"Cenk, bu planı sana bırakıyorum" dedi Barlas. "İstediğin canı yak umrumda değil, yeter ki istediğimi elde edeyim" derken istemsizce sesi kırgın çıkmıştı.
Kime mi kırgındı? Asena Duru Akgül'e.
"Aklım hâlâ almıyor ya?" Diye Eslem ortalığa atladı. Şaşkın ifadesini gizleme lüksün de bulunmadı. Çünkü gizleyecek hiç bir şey yoktu.
"Benimde" dedi Lema.
Hepsinin gözü Barlas'daydı. Bunca yıl Asena'yı beklemişti. Onu sevmişti. Küçük yaşında Asena'yı kalbine yazmıştı. Sonu böyle mi bitecekti? Sonunda Asena evlenecek miydi? Sonunda Barlas sevdiğine kavuşamayacak mıydı? Pekala bunu sonu nasıl bitecekti?
Ya ölüm? Ya ayrılık mı? Ya da sonsuz mutluluk mu?
"Barlas kardeşim toparla kendini. Şu an beynin kullanman lazım oğlum" Hızır bu cümleleri kurarken onunda içi parçalanıyormuş gibiydi.
Cenk gülümsedi. "Plan hazır" dedi. "Barlas, hem itlerin canını yakacağız, hem de Asena'yı alacağız" Cenk cümleleri kurarken sadece Barlas'a bakıyordu.
Barlas sadece denizi izledi. Ve en kırgın ses tonuyla konuşmaya başladı. "Bunca yıl sevmiştim lan, ona bir şey olacak diye ödüm kopuyordu." Gözleri Cenk'e döndü. "Siz hiç birinin gözlerine bakarken heyecanladınız mı? Ben heyecanlanıyorum oğlum. Asena'nın gözleri bana değince aklım başımdan gidiyor" derin bir nefes bıraktı. "Öyle bir plan olsun ki. Herkes benim kim olduğumu öğrensin artık." Derken sesinde kin, nefret, kırgınlık bulaşmıştı.
Lema söze atladı. "Asena'nın bir sebebi vardır. Ben bunun altına bir şey arıyorum. Ve bulacağım da, ben Asena'nın ezilmesine izin vermem" dedi. Gözleri Barlas'a döndü. "Sakın bana dur deme, duramayacağımı biliyorsun" derken sesinde sinir vardı.
Lema, geçmişin de ezilen o kız. Geçmişin de konuşulmasına dahi izin verilmeyen o kızdı. Ama şimdi Lema'yı hiç kimse susturmazdı. Özelikle bir kadına zarar gelse ilk öne Lema atılırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHŞER ALANI
Fiksi Remaja(01.23) Hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Artık dayanacak gücüm kalmamıştı. Güçlü bir kızdım. Ama hayat beni öyle bir yere getirmişti ki güçlü kızı yıkmıştı. Sevdiğim adam, gözleri elimdeki silaha kenetlenmiş bir şekilde bakıyordu. Korkuyordu. Kendimi v...