kapitel 3

721 17 1
                                    

Andreas position
Jag förstod att dem inte ville utan att Nash hade tvingat dem. Jag öppnade mitt skåp och tog ut mina saker till den sista lektionen. Bild. Nash gick till sitt skåp och Taylor till sitt men Cameron stog kvar.
Jag skulle precis gå för bi honom när han to tag I min arm. Jag släpet allt jag hade och drog armarna över huvudet som skydd.
Han tittade på mig med en frågade blick.
Jag drog ner händerna och tittade cameron i ögonen.
Han släppte min arm.
"Förlåt" sa han och log.
"Tack" han bankade mig på ryggen och vi gick tillsammans in på lektionen. alla tittade på oss när vi kom in. jag gick till min plats och satte mig. kristin kom.
"och sen när blev du vän med Cameron?" jag ryckte på axlarna och tittade rakt fram på läraren. hon bitch blickade mig och gick till sin plats. när lektionen var slut så skyndade jag mig ut. jag ville hem och byta kläder.
"Andrea vänta!" jag vände mig om och Nash kom joggandes.
"hej"
"hej"
"vad ska du göra nu?" frågade han nyfiket. jag ryckte på axlarna och sa: ingenting hurså??
"kan inte du följa med mig hem? mamma och pappa är bortresta, min lillasyster är hos mormor och morfar och Hayes kommer inte störa!"
"sure, ska bara hem och byta kläder."
"är din pappa snäll?" jag suckade och berättade att han slår mig också...
"du kan ju ta lite kläder sen kan du bo hos mig några dagar!"
"nej jag vill inte tränga mig på!"
"men nej det blir bara kul!" jag nickade och tillsammans gick vi hem till mig. jag stannade vid ytterdörren jag tog ett djupt andetag och gick in. tur! när vi kom in möttes vi av pappa som sov på soffan! jag tog lite kläder tandborste smink och sen lite pengar. jag skrev en lapp till pappa och sa att jag var på klass resa.
"nu hade vi tur han sov!" Nash log och sen gick vi till Nash. när vi kommit hem till Nash så sprang jag in på toan och bytte om. sen gick jag ut till Nash. Nash hade också bytt om.
"vad ska vi göra?" frågade han exalterat. jag gäspade stort och sa: kan vi inte gå och lägga oss? han nickade och vi gjorde oss iordning för kvällen.
"Nash, vart ska jag sova?" frågade jag när han hade hoppat ner i sin gigantiska säng.
"vågar du sova bredvid mig?" jag log och la mig bredvid honom. han hade bara kalsonger så han låg med bar överkropp, han hade en väldigt vältränad mage. sexpack. Han la sin vältränade arm runt min midja. det var nog den bästa natten i hela mitt liv. Jag vaknade av Nashs alarm. Han reste sig sakta upp. Han skakade lite på mig. Jag reste mig också upp. Vi gjorde oss iordning och åt frukost. Jag sminkade mig lite lätt. Sen gick vi till skolan.
Det var ganska stelt under vägen till skolan men lite sa vi. När vi kom in I skolan möttes vi av cameron och Taylor.
"Va du var snygg då!" Skrattade Taylor och vikade på ena ögonbrynet. Jag log och sa: önskar att jag kunde säga det samma. Cameron och Nash flinade och Taylor bara mumlade något som var omöjligt att höra.
Vi gick in i klassrummet och satte oss.
Läraren: idag har vi en ny elev i vår Klass! In kom en tjej som var ganska kort, långt mörkt hår. Pytte lite smink. Hon hade stora gröna ögon. Hon såg lite killing ut. Nästan som jag.
Läraren: detta är Jessica.
"Men ni kan kalla mig Jess!" La Jessica till.
Hon var inte blyg utan ganska tuff.
Läraren: Du kan ta och sätta dig bedvid andrea, jag tror ni kommer komma bra överens.
Hon nickade och satte sig bedvid mig.
"Hej"
"Hej andrea" log hon. Efter lektionen så satt jag och Jess på en bänk utanför klassrummet och gap skrattade. Vi var så lika vi gillade samma grejer och skrattade åt samma sak.
När vi skrattat klart sa hon: jag har aldrig haft en riktigt kompis.
"Vilket sammanträffande inte jag häller" hon log.
"På alla skolor har jag varit mobbad på." Hon tittade ner i sitt knä.
"Samma här... min pappa dricker min mamma är död och jag hör försökt ta självmord många gånger."
"Båda mina föräldrar är döda"
Hon höll på att börja gråta. Jag tog hennes händer och sa: det finns alltid någon som älskar dig!
"Och vem är det?" Snyftade hon.
"Jag"
Hon log och sa: bästisar?
Jag nickade och sa: bästisar!!
"Men är det inte jobbigt att vara hemma då? Asså om din pappa dricker?"
"Jo så nu ska jag bo hos en kille i någon vecka."
"Ååå en kille" skrattade hon.
"Ja det är nash och om jag ska erkänna så är han ganska snygg!"
"Nash i vår klass?"
"Japp"
"Han är ju badboy och as snygg! Vilken tur!!"
"Vi sov i samma säng också." Skröt jag.
"Nice"
När det var lunch så gick jag och Jess tillsammans. När vi tagit mat så letade vi efter ett ledigt bord. Inget! Vi tittade oss om kring. Jag fick syn på Nash som vinkade att vi skulle komma. Vi gick bort till honom. Vid bordet satt nash cameron taylor gilinsky och Sammy. Jag satte mig bredvid Nash och Jess bredvid cameron. Jag såg att cam spanade in Jess. Tänk om dem blir tsm!

My Magcon Boy With Blue EyesWhere stories live. Discover now