Andreas position
Jag satt och funderade lite. Tills Ethan satte sig bredvid mig.
"Jag tror att vi måste gå och lägga oss det är skola imorgon!"
Jag nickade och reste mig upp.
Vi hämtade två extra sängar lakan täcken och kuddar. Sen gjorde vi oss i ordning för kvällen. Jag kröp ner i min säng och dem i sina.
Nästa morgon vaknade jag av att någon skackade på mig. Jag öppnade ögonen och det var Ethan. Jag reste mig upp och tittade mig omkring. Där stog grayson i bara kalsonger och försökte få på sig byxorna. Jag började fnissa och då vände han sig om.
"Oj Hej eller godmorgon eller ja..."
"Godmorgon" skrattade jag. Jag gick in I min walking closet och klädde på mig. (Bilden) Jag sminkade mig lite och när Ethan och grayson var klara gick vi ner för att äta frukost. Vi åt och sen gick vi och borstade tänderna sen var vi klara att sticka. Vi tog Ethans bil. Jag hoppade in där back, grayson och Ethan där fram. När vi var framme tittade alla på mig när jag kom ut från bilen. Kristin och Charlie kom fram.
"och varför hänger du med så snygga killar då??"
"För att jag känner dem sen dagis"
"Ja men då kan ju vi ta över."
"Nej inte en chans!!" Jag puttade till kristin och Charlie hjälpte henne upp. Jag Ethan och grayson gick förbi dem och in i skolan. Jag visade dem till rektorns kontor och runt lite på skolan tills det ringde in. Där satt Nash och kollade lite svartsjukt på mig när jag kom in med Ethan och grayson. Vi satte oss tillsammans en bänk back sen startade lektionen.
Lektionen var dryg som vanligt....
När det hade ringt ut gick jag och grayson till våra skåp. Ethan hade stannat och pratat med några tjejer. Samma som på dagis Ethan är tjej magneten. Men personligen tycker jag att grayson är snyggast.
Jag och grayson gick och pratade lite. Jag kände en knackning på min axel. Jag vände mig och där stog cam.
"Hej!"
"Hej! Hur är det??" Frågade han och gick bredvid mig.
"Alla är bra, jag har kommit över nash nu!"
"Så du menar...."
"Jag tycker om honom det gör jag, men efter allt han har gjort orkar jag inte mer. Bara för han klantar sig så blir jag ledsen!"
"Men det han sa om att han ville jag skulle fårtsätta mobba dig det menade han inte. Han sa bara så för han var sur på mig"
"Ja men..... det med kristin och när han kysste en annan tjej elr den gången han låg med en annan tjej!!"
Han tittade ner..
"Jag måste gå nu!" Sa jag hastigt och drog med grayson.
"Ok vi ses då!" Ropade cam till mig.
Jag släppte graysons hand när vi hade rundat ett hörn.
"Var det nash?" Undrade han.
"Nej det var Cameron nashs och min kompis"
Han nickade och tittade ner.
"Vad är det??"
"Du påminner sjukt mycket om min föra tjej."
"Något bra elr dåligt??"
Han drog mig närmre och bet sig I läppen.
"Något bra!"
Han tryckte sina läppar mot mina. Dem var sjukt mjuka. Jag kysste konstigt nog tillbaka. Han kramade om min midja. Jag lättade på kyssen och tittade på honom.
"Kul att träffa dig!" Han tog min hand och snurrade mig ett varv. Sen kysste han mig och gick.
När han hade gått kunde jag andas ut igen. Det kändes fel mot nash. NEJ han har gjort så mycket mot mig. En kyss gör väl inget. Vi är ju inte ens i hop!
Camerons position
Jess kom springandes. Hon drog i mig och hämtade andan.
"Andrea........ah.... Hon kysste grayson..."
Hostade hon fram.
"Va?"
"Jag tror inte att Nash kommer få tillbaka henne nu."
Jag skakade på huvudet.
"Vi måste berätta för nash!"
andreas position
Efter skolan
Jag Ethan och grayson var på väg hem. Det var lite stelt mellan mig och grayson. Vi hade bestämt oss att inte berätta för Ethan. När vi kommit hem var kian med hayes??
När Kian såg mig kom han fram och kramade mig. Det gjorde hayes också.
"Hej det var länge sen!" Skrattade hayes.
Jag nickade och kramade tillbaka.
Jag skyndade mig upp på mitt rum. Ethan och grayson var kvar där nere. Jag låg på sängen och kollade twitter när det knackade på dörren. Jag tittade upp och grayson kom.
Han satte sig bredvid.
Han lyften upp en hår slinga som hade trillat ner och fäste bakom mitt öra.
"Allt bra? Du såg väldigt rädd ut när du såg Hayes."
"Allt är bra. Bara att hayes är Nashs lillebror..."
Han nickade och jag tittade ner på min mobil igen.
Graysons position
Jag vet inte riktigt vad nash har gjort men något väldigt dumt. Om jag varit tsm med andrea skulle jag tagit det försiktigt andrea är ju en dröm tjej. Jag ryckte mobilen från andrea och höjde armen. Han sträckte sig efter den. Hon kom närmre mig och jag föll ner på sängen och fick henne över mig.
Hon kollade förvånat på mig.
Hon bet sig I läppen. Hon är Så snygg när hon gör det.
Jag tog mina armar runt henne och tryckte henne mot mig.
Hon log och kysste mig. Det övergick till hångel väldigt snabbt.
Hon la sin lilla hand på mitt bröst och tryckte sig upp.
Hon släppte mig och satte sig upp.
"Det här känns inte rätt!" Sa hon.
Jag satte mig bredvid och la min hand på hennes lår.
"Du behöver inte om du inte vill." Sa jag och reste mig för att gå ut.
"Vänta!!"
Jag vände mig om.
"Om jag vill då??" Frågade hon och bet sig I läppen.
"Då vill jag också!" Skrattade jag och närmade mig andrea igen.
Jag satte mig och hon kysste mig på munnen.
"Men jag vill inte ha det som en hämlighet jag vill att folk får veta det för, för elr senare får dem reda på det!" Hon har rätt.
Jag nickade och hon kysste mig mjukt.
Hoppas hon inte ongrar sig!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Magcon Boy With Blue Eyes
Hayran KurguI have a magcon boy, and My magcon boy has really blue eyes.... Aka nash