Nashs position
Jag gick hastigt förbi alla i korridoren och letade snabbt med blicken efter andrea. Efter några minuters letande ringde det in. Jag suckade och jag in på min lektionen. Där satt hon. Med Madison? Jag satte mig en bänk back tillsammans med cam. Och matthew. När vi hade börjat jobba så rev jag ut en ledig sida ur mitt bock och skrev: vi måste snacka. Jag är as ledsen över det jag gjort och jag hoppas du kan förlåta mig. Mött mig bakom skolan på lunchen// nash. Jag skrynklade ihop pappret och kastade mot andreas håll. Den kom till Madison. Hon vände sig om och tittade på mig. Jag nickade mot andra. Hon förstod och gav lappen till Andrea. Hon visskade någonting sen vände sig andrea om och kollade på mig och nickade.
Efter lektionen
Jag gick ut till skåpet och lämnade mina grejer. Jag gick bort bakom skolan och väntade. Efter en stund kände jag två varma armar om min midja. Jag vänder mig om och till min förvåning var det Kristin som tryckte sina röd läppar mot mina. Jag försökte trycka bort henne och till sist lyckades jag.
"Va fan gör du?? Det var slut för länge sen!!" Skrek jag. Hon Pussade sina fingrar och tryckte dem på mina. Jag torkade bort det och gick.
Andreas position
När jag rundade hörnet såg jag något jag inte ville se!! Jag vet inte med han ville väl visa att han inte är intresserad. Okej då vet jag...
Jag gick där I från och in till matsalen. Jag tog lite mat och satte mig ensam i ett hörn. Någon smälde med brickan i bordet. Jag hoppade till och väcktes från mina tankar. Jag tittade upp och såg cameron Jess och Madison.
"Ledigt här elr??" Frågade cam.
Jag nickade och pillade med gaffeln i maten.
"Så??"
Jag tittade upp förvånat.
"Va??"
"Ja du och Nash.. lappen!?" Madison såg väldigt förväntasfull ut.
Jag tittade ner och började peta i maten lite till.
"Hallå??" Nu såg hon lite orolig ut.
"Asså han hånglade med kristin.."
Jag smyg tittade upp.
"VA???" cameron reste sig upp och gick.
"Vad tog det till honom??" Frågade Jess.
"Vet inte, men jag vill aldrig mer se nash!!"
Nu reste jag mig också upp.
Camerons position
Nu var jag sur!!
Jag gick till mitt skåp och stannade där lite. Till sist såg jag nash. Jag gick med hög fart mot honom.
"Tjena!" Han höjde armen och skulle ge mig en bro hug.
Jag drog ner hans hand.
"du, jag vet inte vad andrea har gjort men hon förkänar inte detta!"
"Va??"
"Du och Kristin hånglade!"
"Va nej??"
"Jo, hon förkänar inte så som du behandlar henne."
"Du, det ska komma från rätt mun, du har mobbat henne sen ni gick på dagis!!"
Jag tystnade.
Han har rätt jag har varit ett as! Enda sen nash övertalade mig att ge andrea en chans så har jag föredras. Jag är inte den kaxiga badboyen länge. Jag är som alla andra killarna bara mycket mycket snyggare!
"Och vi hånglade inte hon bara hoppade på mig!"
"Sure!"
"Asså vad har hänt med dig?? Du är inget bad ass längre. Du litar inte ens på din bästa kompis. Jag skulle låtit dig mobba andrea!"
"Va?" Nash vände sig skräckslaget om.
Där stog andrea Jess och Madison. Andrea torkade bort tårarna som redan hade börjat rinna. Hon sprang förbi oss med Jess och Madison hackihäl.
Nash stog som helt förstelnad.
"Vad har jag gjort!" Viskade han om och om igen.
Jag tog några steg fram och kramade om honom. Alla tittade. Dem hade väl aldrig sett två badboys står och tröstar varandra.
"Jag vet att du inte menar det du sa!"
Han skackade på huvudet och torkade bort en liten tår.
"nej jag menade inget ting!!! Du är min bästa vän och du kommer alltid vara det. Jag..... jag älskar dig!!!!!"
om jag ska vara ärlig så blev jag ganska rörd. Men det kunde jag inte visa.
Andreas position
Nu satt jag "hemma" på mitt rum och kramade Jess och Madison.
"Du ska inte bry dig han är bara en stor idiot!!"
"Lätt för dig att säga som har pojkvän!!" Jess tittade förvånat på mig.
"Jag och Cam nej phh vi är inte tillsammans"
Jag och Madison tittade på Jess med en blick: Nehe så vad är ni då??
"Ok jag gillar honom!!"
"Och han gillar dig!"
Hon rodnade.
"Men du, strunta i nash nu, det finns andra killar!!"
"Ja jo du har rätt. Han har svikit mig så många gånger så nu bryr jag mig inte om honom."
"Så ska det låta!!"
Madison började pilla med sin mobil.
"carter ha fest och Jack undrar om vi vill komma?"
"När är det??"
"Runt halv åtta."
"Varför sitter vi här. Vi har ju bara 6 timmar på oss"
Vi reste oss upp och skyndade oss in till min walk in closet.
Vi hade jätte roligt. Och till sist hittade vi kläder. Madison hade en svart klänning med en stor rosa rosett vid slutet av ryggen. Sen hade hon håret lockat och sen klämma i luggen. Sen hade hon fixat en sjukt snygg smokey eye på både mig Jess och sig själv. Hon hade i rosa jag i silver och Jess i svart grå. Sen till det hade hon ett par svarta hög klackar.
Jess hade en tajt svart klänning med en arm. den slutade precis vid rumpan. Sen hade hon håret som ariana grande (stav?) och hon hade ett par högklackadeskor med silvriga nitar på.
Jag hade nästan som en vit croptop med "hål" på sidorna till det hade jag en svart kjol med blommor på och ett par högklackade i svart (Bild). Sen när jag hade plattat mitt hår så var vi klara. När jag kollade klockan var hon halv åtta och då ringde det på dörren.
Vi sprang ner och öppnade.
det var Jack som skulle hämta oss.
han hade ett vitt linne med ett par håliga jeans shorts. Inte så fixad men killar är killar.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Magcon Boy With Blue Eyes
FanficI have a magcon boy, and My magcon boy has really blue eyes.... Aka nash