kapitel 6

594 14 0
                                    

Andreas position
när vi hade pratat en stund så kom lene in.
"det är mat" vi nickade och reste oss upp från golvet. vi gick ner och satte oss vid matbordet som var duckat.
Jag satte mig bredvid kian. Vi år tacos det är trots allt helg. Det var jätte gott. När jag och kian var klara och hade tackat för maten bäsremde vi oss för att gå ut. Vi gick längst en strand väg. Det ringde i min mobil. Jag tog upp den ur fickan och på displayen stog det nash.
Jag svarade med ett leende.
Jag: Hej!
Nash: Hej är allt bra??
Jag: jass!
Nash: så har du lusst att ses??
Jag: Ja!
Nash: vart? Jag kollade mig omkring och märkte att vi inte var så långt i från idrottsplatsen.
Jag: vi idrottsplatsen.
Nash: väldigt romantiskt. Skrattade han.
Jag: Jaha ska det va romantiskt nu??
Nash: nej...
jag skrattade och la på.
"Ja måste gå, ska träffa nash!" Sa jag.
"Ååå" skrattade kian.
Jag slog honom på armen och gick mot idrottsplatsen.
När jag var framme stog nash där.
Han hade fina kläder på sig.
Han hade ett par jeans shorts och en kavaj.
Jag kom fram och kramade om honom. Han kramade tillbaka.
Jag kollade på hans outfit.
"Varför har du kavaj??"
Han tittade ner på sina kläder.
"Jaha jo jag...... eee .... hade mormor på besök."
"Det var den sämsta ursäkten jag någonsin har hört" han tog några steg längre fram. Jag tog tag i hans krage och våra ansikten var 3 cm i från varandra.
"är du säker på det??" Jag log och innan jag visste ordet av det så möttes våra läppar. Jag släpet kragen och gled sakta upp med händerna till nacken. Hans händer kramade om min midja. Jag lättade på kyssen.
"Jag faller inte för badboys!"
" Tyvärr har du fallit för denna"
jag log och kysste honom igen.
Det började ringa. Jag tog upp min mobil och svarade med ett änkelt Hej.
"Lene vill att du ska hem hon är orolig."
"Jag kommer om 10"
"Ok Hej." Kian la på och jag tittade upp på Nash igen.
"Och vem var det??"
"Min nya bror kian"
Han log och kysste mig.
"Sorry jag måste värkeligen gå nu!"
"Vill du att jag ska följa dig?"
Jag nickade.
Vi tvinnade ihop våra händer och gick hem till mig.
När vi kommit fram till ytterdörren så stannade jag och tog Nashs båda händer och kollade upp på Nash.
"Kan inte vi göra något imorgon?"
Jag nickade och kysste honom.
Vi sa Hejdå och jag gick in. Inne stog kian och flinade.
"Åå vilken snygging!"
"Vi är faktiskt inte ihop"
"Nehe det förklarar kyssen" Retades han. Jag slog till honom lätt på armen. Sen gick vi upp på mitt rum.
"Men du gör det helt rätt du ska smyga med kärlek."
"Okej och sen när blev du expert på det?"
"Jag har fått många brudar att falla"
" Visst" han skrattade.
Jag la mig på sängen och kian satte sig bredvid mig. Han började pilla I mitt hår.
"Det skulle varit Nice att klippa av ditt hår och se hur du reagerat" jag satte mig snabbt upp och sa: det skulle inte blivit något te kalas i alla fall!" Han ryckte på axlarna och började skratta.
"Kan inte du följa med och tittade när jag spelar amerikansk fotboll imorgon??"
"Sorry lovade nash"
" Ja ok"
"Men jag kan ju fråga om han vill följa med. hans lille bror hayes spelar"
"Ja hayes han har jag tränat med"
"Kul" jag gäspade stort och sträckte på mig. "Ska lilla bebisen sova nu??"
"Tänk för att jag ska det!" Jag kastade några kuddar på honom.
"Ok ok Chilla jag går. Sov så gott då!!"
Jag bara skrattade. Jag gick in på toaletten och gjorde mig iordning för kvällen. När jag var klar hoppade jag ner i min nya säng.
Nästa dag vaknade jag av att lene strök mig över håret. Jag är inte så van vid att någon kommer in och väker mig. Men det var skönt.
Jag gick upp åt frukost. Sen gick jag till toan och borstade tänderna och håret och jag sminkade mig lite. Sen gick jag tillbaka till mitt rum för att välja outfit. Jag hittade ett par jeans shorts och ett obey linne till det hade jag ett par blåa vans. När jag var klar stack jag till skolan. När jag kommit in möttes jag av cameron. Vi hade följe till skåpen. Jag kollade schemat. Slöjd. Man behöver inget till slöjden så jag la in min väska och sen gick jag själv till slöjd salen för cameron hade stannat för att prata med några.
När jag kommer fram ser jag nash och en annan tjej Sitta utanför salen. Tjejen sa något och nash nickade sen..... no way.... Nash böjde sig fram och kysste henne. Jag skyndade mig förbi. Jag tror inte ens att Nash märkte att jag gick förbi. Jag säg Jess en bit bort. Jag gick väldigt fort fram till henne.
"Någon som har hänt??"
"Ska jag berätta vad som har hänt? jo nash får mig att lite på honom, och han gör så jag får känslor gör honom sen sitter han och strular med en annan tjej!" Sa jag med en irriterad ton. Okej jag överdriver lite men....
"VA?! Skrek Jess med höjd röst.
Hon gick bort till Nash och skällde ut honom. Efter en stund kom hon tillbaka.
"Han säger att han inte vet vad jag pratar om"
"Inte nog med att han ljuger han nekar det också!"
"Bry dig inte om honom, han förkänar inte dig"
Jess hade rätt en badboy förkänar inte en snäll tjej som jag!!
(På bilden ser ni kian)

My Magcon Boy With Blue EyesOnde histórias criam vida. Descubra agora