30.01.2024
Son Feci Bisiklet - Gece
''Sonrada basın açıklaması yaptılar Serkan'ın sözleşmesi bitmeden diziden çıktığını ve tazminat ödemediğini söylediler.'' deyip ellerini birleştirdi Furkan.
''Sözleşmenin bir kopyası var mı sizde?''
''Evet elbette hem bende hem de Serkan'da var sözleşmenin bir kopyası.'' dedi Furkan hızlıca.
''Görebilir miyim?'' dedim Furkan'a.
''Tabi ki getiriyorum hemen.'' deyip koltuğundan kalkıp, odadan çıktı.
''Ne diyorsun yapabilecek misin?'' diye sordu Serkan bana.
''Yapamayacağımı düşünseydim burada olmazdım.''
Serkan düz bir ifadeyle kafasını salladı. Furkan o sırada elinde dosyayla odaya girdi.
''Getirdim.'' deyip masaya koydu dosyayı.
Hızlıca dosyayı alıp, sözleşmeyi çıkardım ve incelemeye başladım.
''İzin verirseniz bu bende kalsın iyice incelemek istiyorum.'' dedim sözleşmede gözlerimi gezdirirken.
''Tabi istediğiniz kadar kalabilir Serkan zaten kendisindeki kopyayı da size gösterir öyle değil mi Serkan?'' dedi Furkan kafasını Serkan'a çevirerek.
Serkan kafasını salladı. ''Şimdilik bu kadar ben akşam sözleşmeyi incelerim duruma göre zaten Serkan Bey'le de konuşuruz.''
Furkan samimi olmayan bir gülümsemeyle kafasını salladı.
''Çıkıyor muyuz?'' diye bir soru yöneltti Serkan bana.
''Evet.'' dedim kabanımı sandalyeden alırken.
''Tanıştığımıza memnun oldum.'' dedim elimi uzatırken.
Memnun mu oldun? Adamla bir daha aynı ortama girmemek için elinden gelen her şeyi yapacağını ikimizde çok iyi biliyoruz Serap.
İç sesimin dediklerini duymazdan gelip zorla gülümsemeye çalıştım.
''Bende memnun oldum Serap Hanım.'' dedi Furkan uzattığım eli sıkarken.
İkinizde birbirinizi sevmiyorsunuz ama seviyor gibi haller sergiliyorsunuz neden?
İç sesim bu sefer gerçekten haklıydı. Elimi hızlıca Furkan'ın elinden çektim ve kapıya yöneldim. Serkan kapıyı benim için açıp çıkmamı bekledi. Ben çıkınca kendisi de çıktı ve kapıyı kapattı.
Plazadan çıkarken kabanımı giydim ama kuşağını bağlamadım.
Serkan kuşağımı bağlamadığım için görünen gömleğimi ve eteğimi süzdü.
''Üşümüyor musun?'' diye sordu gözlerini üstümden çekip gözlerime dikerken.
''Hayır, arabaya geçmiyor muyuz zaten?''
''Geçiyoruz.'' dedi arabanın kapısını açarken.
Serkan sürücü koltuğuna otururken bende ön koltuğa oturup kemerimi bağladım.
Serkan da kemerini bağlayıp, arabayı çalıştırdı.
''Şarkı açsam senin için sorun olur mu?'' diye sordum Serkan'a. 'Hayır' anlamında kafasını salladı.
Telefonumu çıkarıp rastgele bir şarkı açtım.
''O gece gördüm onu üç adım uzaktan
Üstünü çıkardı, yakındı sıcaktan
Şikayet etmedim, gözlerini bekledim
Beni delip geçsin.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kabuslarımın Başrol Aktörü
RomanceSerap, yıllar önce doğduğu, büyüdüğü şehri her şeyi geride bırakarak terk etmiş genç bir avukattır ve bir karar vermesi gerekiyordur. Ya terk ettiği şehre geri dönecek ya da yardıma muhtaç bir kadını yüzüstü bırakacaktır peki ya hangisini seçecek? A...