17.02.2024
Merhaba nasılsınız? Bu bölüm şuana kadar yazdığım en önemli bölüm. Umarım anlatmak istediğim şeyi anlatabilmişimdir. Keyifli okumalar.
Edebiyatta noktalı virgül, cümleyi bitirebilecekken devam edilen yerlerde kullanılır.
Sia - Chandelier
Taylor Swift - İnvisibleSerap Koruzade
"Ayaz sana içecek bir şey al dedim rakı al demedim."
"Sen Serkan balık kızartıyor deyince bende balığın yanında rakıdan başka bir şey içilmez diye düşündüm iyi düşünmüşüm değil mi?" dedi yarım ağız gülerken.
Ayaz'a göz devirip tezgahtaki salata tabağını masaya koydum. Ayaz'da o sırada üst dolaptan rakı bardaklarını çıkarıyordu. Biz bunları yaparken Serkan'da kızarttığı balıkları tabağa koyup, tabağı sofranın ortasına bıraktı.
"Açelya nerede?" diye sordum Ayaz'a.
"Ellerini yıkamaya gitti gelir şimdi... hatta geldi bile." deyip lavabodan gelen Açelya'yı işaret etti.
Kafamı sallayıp sandalyelerden birine oturdum. Benden sonra Ayaz'ın yanıma Serkan ve Açelya'nın da karşıma oturmasıyla yemeğe başladık.
Ayaz sırasıyla hepimizin bardağına aldığı rakıyı doldurdu Açelya'nın bardağına geldiğinde duraksadı. "Sen küçüksün küçük çocuklar alkol kullanamaz." deyip rakı şişesinin kapağını kapattı.
"Ben çocuk değilim Ayaz abi bende içmek istiyorum." deyip bardağını Ayaz'a uzattı Açelya.
Ayaz Açelya'ya omuz silkip yemeğini yemeye devam etti.
"Abi ya ben çocuk değilim bende istiyorum hem daha öncede içtim." dedi Açelya kafasını Serkan'a dönüp.
Serkan rakı şişesini açıp Açelya'nın bardağının yarısına kadar rakı doldurdu. "Üstüne su koy." dedi Serkan Açelya'ya rakı şişesinin kapağını kapatırken.
Açelya gülümseyip, kafasını salladı ve sürahiyi tezgâhtan alıp geldi.
"Serap'ın bardağına da su koy." dedi Serkan kendi bardağına su koyan Açelya'ya.
Herkes kafasını kaldırıp Serkan'a baktı.
"Yani tabi Serap Hanım isterse bu saatte çarpmasın." deyip hızlıca durumu toparladı Serkan.
"Su koymamı istiyor musun?" diye sordu Açelya bana soğuk bir sesle.
Soğuk mu, buz gibi diyecektin herhalde Serap? Bizi bir an karlar kraliçesi gibi buza çevirecek sandım.
İç sesimin söylediklerine gülmemek için kendimi tuttum ama belli etmedim.
"Olur." deyip bardağımı yukarı kaldırdım. Açelya bardağıma su koyup yerine oturdu.
"Size harika bir haberim var." dedi Ayaz çatalını masaya bırakıp.
"Yoksa eskisi gibi bizle yaşamaya mı karar verdin?" dedi Açelya büyük bir gülümsemeyle.
"Maalesef fıstık." dedi Ayaz ve konuşmaya devam etti. "Şantiye şefi olacağım gibi duruyor." deyip gülümsedi Ayaz.
"Ben senin şantiyede bir köşede uyuduğunu düşünüyordum şaşırtıcı." dedi Açelya gözleri kısıp Ayaz'a bakarak.
"Demek ki uyumuyormuşum fıstık." deyip yarım ağız gülümsedi Ayaz.
"Parça temin ettik diyordun ne oldu o iş?" deyip rakımı içtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kabuslarımın Başrol Aktörü
RomanceSerap, yıllar önce doğduğu, büyüdüğü şehri her şeyi geride bırakarak terk etmiş genç bir avukattır ve bir karar vermesi gerekiyordur. Ya terk ettiği şehre geri dönecek ya da yardıma muhtaç bir kadını yüzüstü bırakacaktır peki ya hangisini seçecek? A...