10-Akşam Yemeği

68 15 41
                                    

02.03.2024

Merhaba, bu bölüm hem çok sevdiğim hem de sıkıcı bulduğum bir bölüm oldu umarım seversiniz.

Bu bölümü bazen yazdıklarımdan dolayı bana kızıp, küsse de beni ve kitabımı asla yalnız bırakmayan, destekleyen Yaren'e ithaf etmek istiyorum. Seni çok seviyorum iyi ki varsın.

Can Ozan - Ağlama ben ağlarım

Molly Kate Kestner - Prom Queen

Sezen Aksu - Ben De Yoluma Giderim

Pazartesi günü kalktığım gibi Şebnem Hanım'la uzaklaştırma kararı çıkartmak için aile mahkemesine dilekçe verdik.

"2 hafta sonra mahkemeniz var telaş etmeyin halledeceğiz." dedim Şebnem Hanım'a. "Eşinizin evinize girip, zorla çocukları almak istediğine mahkemede söyleyeceğiz ama kanıt olsa daha iyi olur evinizin içinde, etrafında kamera var mı?"

"Evimin girişine bakan bir kamera var." dedi Şebnem Hanım.

"Harika onların mahkemeye delil olarak sunarsak işimiz kolaylaşır merak etmeyin." dedim gülümseyip. Şebnem Hanım'a güven vermeyen çalışıyordum, çok gergindi.

"Serap Hanım ya davayı kazanama-"

"Kazanacağız." dedim sözünü kesip. "Bana güvenin."

"Size güveniyorum kendime... kendime güvenmiyorum." dedim tereddütle.

"Şebnem Hanım." deyip elini sıktım. "Kendinize güvenmezseniz bu davayı kazanamayız. Davayı ilk aklınızda kazanmanız gerekiyor yoksa... işimiz çok zor."

Şebnem Hanım'ın gözleri doldu. "Haklısınız ama ben... çok korkuyorum çocuklarımı kaybetmekten, onunla tekrar aynı evde yaşayıp... onun işkencelerine katlanmak zorunda kalmaktan çok korkuyorum."

"Şebnem Hanım sizi anlıyorum." deyip elini sıktım. "Bana belki inanmıyorsunuz ama... sizi anlıyorum lütfen kendinize güvenin, korkmayın... çocuklarınız için, kendiniz için..."

"Onun derdi benimle." dedi gözyaşlarını silerken. "Çocukları hiçbir zaman sevmedi eğer çocukları alırsa bende onun peşinden gelirim diye düşündü... Ece'ye hiç kızım bile demedi." ağzından bir hıçkırık kaçtı Şebnem Hanım'ın.

"Şebnem Hanım lütfen ağlamayın, o adamdan kurtulacaksınız."

Şebnem Hanım hızlıca kafasını salladı ve gözyaşlarını sildi. "Benim gitmem gerekiyor çocuklar evde yanlarında kimse yok."

Kafamı sallayıp, tebessüm ettim ve ayağa kalktım. "Tamam kalkalım."

"Arabanız var mı ben bırakayım sizi?" diye sordu Şebnem Hanım ayağa kalkarken.

"Yürüyeceğim ben teşekkür ederim."

"Emin misiniz hava soğuk?"

"Evet eminim teşekkür ederim tekrar." deyip gülümsedim.

"Siz bilirsiniz." deyip çantasından arabasının anahtarını çıkardı Şebnem Hanım.

"İyi günler." deyip arkamı dönüp yürümeye başlamıştım ki Şebnem Hanım'ın "Serap Hanım." demesi ile durdum ve Şebnem Hanım'a döndüm.

"Teşekkür ederim." deyip bana sarıldı Şebnem Hanım. "Herkes bana sırt dönmüşken siz benim davamı almayı kabul ettiniz çok teşekkür ederim."

"Bu benim görevim Şebnem Hanım." deyip kollarımı Şebnem Hanım'a sardım. "Avukatlık sadece para kazanmak değildir bende bu mesleği sadece para kazanmak için yapmıyorum. Sizi geri çeviren avukatlar... mesleğimizin kötü bilinmesine sebep olan, sadece para için bu mesleği yapan bir avuç paragöz sadece." deyip Şebnem Hanım'ı omuzlarından tutup kendimden ayırdım. "Gerçek bir avukata denk gelmemişsiniz sadece ama siz ümidiniz yitirmeyip bir avukat aramaya devam etmişsiniz."

Kabuslarımın Başrol AktörüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin