Üstümdeki ağırlıkla gözlerimi araladım. Gözlerimle bu ağırlığın sebebine baktım. Fyodor kucağımda uyuyordu.
Yüzüm kızarmış, vücudum ısınmıştı. En ufak şeyde utanmaya başlamıştım.
Ben böyle değildim ki ne oldu bana yani. Kaskatı kesiliyorum en ufak romantiklikte.Kucağımdaki hareketlenmeyle Fyodor'a baktım.
"Hm? Uyandın mı Kolya? Günaydın."
Uykulu sesiyle konuşmuştu.
"G-günaydın..."
"İyi misin?"
"A-ahah! Evet, tabii ki..."
Kucağımda doğrulup bana baktı. Bu pozisyon benim daha da utanmamı sağlıyordu.
Elini yanağıma koyup okşadı.
"Emin misin?"
Yüzünde bir ifade yoktu fakat duygusuz da bakmıyordu.
"E-evet."
Kucağımdan inip ayağa kalktı. Dolaba doğru yürüyüp kıyafetlerini aldı. O giyinirken yatakta onu izliyordum. Giyindikten sonra bana dönüp sırıttı.
"İzleyeceğine giyinseydin ya sende."
"Ah, bir yere mi gidiyoruz ki? Liste bitmedi mi tamamen?"
"Bitti. Bir yere gitmemeniz evin içinde pijamayla dolaşabileceğin anlamına gelmiyor."
"Yoo geliyor."
İç çekmişti. Üstünü düzelterek yanıma geldi. Çenemden tutup dudağıma bir buse kondurdu.
"İyi o zaman pijamayla dolaş. Ben aşağı iniyorum."
Ben o öpücükten sonra ne dediğini duymamıştım ve Fyodor bunun farkındaydı. Pişkin pişkin sırıtarak aşağı indi. Yani ev de pijamayla dolaşamayacaksam niye pijama var ki?
Yatakta doğrulup kollarımı açıp esnedim. Banyoya gidip yüzümü yıkadım. Göz altım mordu. Bu şimdi ne zaman geçekti ki?
Saçlarımı tarayıp aşağı, Fyodor'un yanına indim. Salonda yoktu. Büyük ihtimalle kahvaltı hazırlamak amaçlı mutfağa gitmişti.
Mutfakta Fyodor'u görünce arkadan beline kollarımı doladım.
"Bugün ne yapıyoruz? Dışarıda hâlâ kar yağıyor ve etraf bembeyaz."
"Dışarı mı çıkmak istiyorsun?"
"Bilmem?"
Sırıttı.
"Yemeği yiyip çıkarız."
Boynunu öptüm.
"Teşekkürler Fedya."
*******
"Çıkalım Fedya hadii!"
"Az sabret."
"Ama Fedya çok güzel yağıyor."
Kendimi yıllar sonra ilk kez bu kadar heyecanlı ve çocuk gibi hissettim. Onun yanında kendimi rahat hissediyordum. Beni yargılamıyor, bana kızmıyordu.
"Çıkalım."
Bu dediğinden sonra elinden tutup heyecanla evden çıktım. Kapıyı kilitlemek için durduğunda neredeyse düşüyordum.
Göz ucuyla bana baktı ve iç çekti.
"Dikkat et."
"Tamam Fedya!"
Bu sefer o elimi tuttu.
"En sevdiğin yere gidelim."
"En sevdiğim yerdeyim şu an Fedya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suçlu(fyolai)
Fanfictionİki azılı suçlunun mutlu oldukları bir aşk hikayesi. Fakat her mutlu şeyin bir sonu vardır değil mi? Belki de bu sözü yanlış çıkarmaktı çiftimizin amacı.