İyi okumalar dilerim 🥰Gördüğüm kişi ile yerimde durdum ve dümdüz ona bakmaya başladım,bu oydu sabah çarptığım çocuktu, yanında ki bir kaç kişiyle yavaş yavaş bahçede yürüyorlardı. Peki burda ne işi vardı, yoksa bu okulda mı okuyordu peki okuyorsa ben niye daha önce farketmedim yada fazla dikkat etmediğim için mi onu görmedim kafamda bir sürü soru işareti vardı .
Bakışlarım hala onun üstündeydi, taki beni farkedene kadar, beni gördüğü an bakışları sertleşti ve çatık kaşlarla bana bakmaya başladı ,hemen önüme döndüm içimden " ona dimdik bakarsan kim olursa olsun kızar niye dimdik bakıyorsun ki salak " diye kendi kendime kızmaya başladım .
Hızlı hızlı içeriye doğru yürümeye başladım , sınıfım 12\B' di 4 kattaydi yani, birinci katı geçtikten sonra ikinci katta vardım .Hızlı adımlarla yürümeye devam ediyordum ki arkadan bir el kolumu tutu ,tuttuğu an yerimde durdum.
Arkama döndüğümde şoka girdim! kolumu tutan kişi bahçede gördüğüm ve ona baktığım kişiydi .
Şaşkınlığımı üstümden atıp Hızlıca kolumu çektim elinden , çatık kaşlarla bana bakmaya başladı.
Daha sonra konuşmaya başladı
" Sen hayırdır"dedi.
Dediği şeyle daha çok şaşırdım
" Anlamadım"diye cevap verdim.
Bana bakıp tekrar konuşmaya başladı
" Anlaşılmıyacak bir şey yok sen niye az önce bize dimdik bakıyordun,hayırdır niye öyle baktın "diye sert bir şekilde konuştu .
Ne diyecektim şimdi sabah size çarptım şimdide karşımda görünce şaşırdım ,siz misiniz diye öyle baktım' mı diyecektim.
Tabiki hayır , yalan söyleyecektim.
Bende ona "sizi bir arkadaşıma benzetim ondan dolayı baktım " dedim.
Pek inanmışa benzemiyor ama içimden inşallah inanır dedim .
Tekrar konuşmaya başladı
"Yani sabah çarptığım kişi miyim yoksa değil diye bakmadın dimi "dedi imalı bir şekilde.
Ben : Hatırlıyormuy'du yani beni
İç ses : "Tabiki hatırlıyor ,sabah çarptın ya ayı gibi "
Kapa çeneni iç ses
İç sesimi susturduktan sonra hemen konuştum.
Bende" hayır "dedim direk .
Bana bakıp " bir dahakine daha dikkatli ol insanlara dimdik bakmayı kes tamam mı " dedi ,sert ve hafif yüksek sesle
niye yüksek sesle konuşuyordu şimdi bu.
Karşısında sağır yoktu .Sinirli bir şekilde ona bakıp konuştum ve hafif yüksek sesle "merak etme bir daha olmaz " dedim.
Bana bakıp tam bir şey diyecekti ki , konuşmasına izin vermeden hızlı bir şekilde sınıfa doğru yürümeye başladım.
Sınıfımın tam karşısına gelmiştim, hafif heyecanla kapıyı çaldım o salak yüzünden derse bir, iki dakika geç kalmıştım hoca yeni içeriye girmiş sayılırdı.
Sınıftan ses gelmişti "girin "diye .
İçeriye girdim hocayla göz göze geldik.
"Buyur gel kızım "diye söyle .
Hocanın yanına gittim"hoşgeldin ilk günden geç kaldın" dedi sırıtarak.
"kusura bakmayın hocam" dedim.
"Sorun değil kızım buyur geç boş bir sıraya" dedi.
Sınıfa göz gezdirdim cam kenarının yanında üçüncü sırada gamze oturuyordu.Yan tarafı boştu ona doğru adım atmaya başladım
"Merhaba boş mu burası" diye sordum.
"Tabi boş buyur geç "dedi. Gamze
Çantamı koltuka koyup oraya oturdum ilk ders ,Tarih dersiydi kitabımı defterimi çıkartıp masaya koydum
Gamze "nasılsın"diye sordu, neşeli bir şekilde .
"İyiyim sen nasılsın iyimisin "diye sordum sesimi neşeli çıkartmaya çalışarak
Oda "iyiyim teşekkür ederim" dedi, aynı ses tonuyla
Daha sonra bana bakıp"hoca buraya bakıyor tenefüste konuşuruz "dedi.
Bende" tamam "dedim .
Gamze çok iyi bir kız aynı zaman da çok güzel dir . sınıfta sevdiğim ve konuştuğum iki kişi var , fazla kimseyle konuşmam, konuştuğum bir Gamze bir ' de Tuğçeyle konuşurum . Tuğçe ' de çok güzel bir kız her ikisi'de birbirinden güzeller ama Gamze ile daha çok konuşurum tatilde bile konuşuyorduk. Tuğçeyleyse sadece okul zamanında konuşurduk ama ikisininde çok seviyorum ♡
Gözlerim Tuğçeyi aramaya başladı ama göremedim belli ki geç kalmış yada gelmiyecekti bugün.
Kapının çalma sesiyle kapıya baktım
Hoca "girin " diye seslendi .Kapı açıldığında gözlerim fal taşı gibi açıldı.Bu o çocuktu ve yanındaki diğer iki kişi , ona bakmaya başladığımda oda bana baktı hoca " gelin oğlum nerdesiniz 15 dakikadır ders başladı" diye söyledi.
"Geldik hocam ilk günden geç kaldık bazı gereksizler yüzünden " diye söyledi.
"Tamam ilk gün diye derse alıyorum ama bir dahakine almam haberin olsun" diye söyledi hoca.
" Tamam hocam" diye cevap verdi.
"Boş bir masaya geçin "diye söyledi hoca.
Başını tamam anlamında salladı, sınıfa göz gezdirdi hemen sonra adımlarını bizim tarafa doğru adım atmaya başladı,kalbim yerinden çıkacakmış gibi çarpıyor' du,bizim tarafa gelmeye devam etti ve hemen arka sıramıza geçti o ile bir arkadaşı diğer arkadaşı ise hemen yan taraftaki sıraya oturdu .
Bir 5 dakika sonra kulağıma doğru eğilip " asıl şimdi benden kaçaksın ama korkudan " dedi .
Bedenim donup kaldı
O ise keyifle sırtını koltuğa dayadı
İç ses : Bugün kaçıncı şaşırman aceba
Ben : Bilmiyorum iç ses bildiğim tek şey var
İç ses : Neymiş o Ece
Ben : Asla ondan'dan korkmuyorum
İç ses : Biliyorum Ece sen çok güçlü bir kızsın
Ben : Keşke güçlü olmasaydım, çünkü ben güçlü olmak istemiyorum ben çok yoruldum
İç ses : Biliyorum Ece ama güçlü olmak zorundasın
Ben : ben çok yoruldum
İç ses : her şeyden çok yoruldun biliyorum
Sırtımı koltuğa dayadım ve hocayı dinlemeye başladım ama kafam o kadar dolu ki daha çok düşüncelerime dalıp gittim.
Zilin çalmasına 1 dakika kalmıştı ve bir dakika sonra zil çaldı,hoca sınıftan çıktıkti bende kitaplarımı sıranın altına koydum ve tam ayağa kalkıp sıradan çıkacaktım ki hemen sonra ismini daha bilmediğim o çocuk ayakta dikilmiş bana baktığını fark edip yerimde durdum .
Reklammmmmmmm🥰🥰
Bölüm nasıldı sizce ?
Yorumlarınızı bekliyorum 😘
Sizi çooooooook seviyorum bir dahaki bölümde görüşmek üzere 🥰🥰🥰
Hoşçakalınnnnn😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ece'nin Yaşam Hikâyesi
Novela JuvenilBabası tarafından gördüğü şiddet yetmiyormuş gibi, gittiği okulda zorbalığa uğrayan ve herşeye rağmen güçlü kalmaya çalışan Ece'nin hayat hikayesi:)