Yeni kurgum:))
Kitaba başlama tarihinizi buraya bırakabilirsiniz:)
Derin 19 yaşında genç bir kız aynı zamanda vampirlere çok ilgi duyuyor. Onlara inanmak istiyor fakat vampirlerin sıra dışı varlıklar olduğunu bildiği için buna büyük bir ihtimal veremiyor. Çizgi romanlarından, filmlerine, kitaplarına kadar büyük bir bilgi sahibi.
Derinden
"Günaydın annem, babam işte mi? "
"Günaydın kızım,evet gel kahvaltı yap"
"Yok anne ben kütüphanye gideceğim dışarda yerim"
"Sabah sabah ne bu kütüphane sevdası Derin hanım" Abim arkamdan gelerek. Omuz silktim. "Biraz kafa dağıtmaya ihtiyacım var" dedim"Yine şu vampir kitaplarını mı okuyacaksın? "
Annem araya girerek
"Derin önünde hayatını belirleyecek bir üniversite sınavın var şu yaratıkları bıraksanda ders çalışsan diyorum" bıkkınlıkla bir nefes verdim
"Of anne yaa"
"Annelere of denmez"
"Annem haklı Derin kütüphaneye giderken yanında bir kaç test kitabıda götür azıcık olsada çalış"
"Tamam tamam götürürüm"
"Aferin benim güzel kardeşime"
dedi abim. Abimi severdim ama benim ilgi alanlarıma saygı duymak zorunda olmasına rağmen asla saygı duymuyordu mallum şu biyoloji öğretmenliği kazandığından beri bir havalar bir havalar.Neyse ki kimse umrumda değildi beni ben ilgilendirir!!! diyip geçiyordum.
&
Montumu giyip kütüphaneye doğru indim.Güzel bir fantastik vampir kurgusu aramaya başladım.Yukarı rafta ciltli kalın bir kitap ilgimi çekti ve çekip aldım.
Kitabın adı:
Vampirler hakkındaDirekt sayfayı önümdeki masaya koydum, kitap çok ağırdı kaldırmakta zorluk çekiyordum aynı matematik test kitabım gibi çok kalında. Rastgele bir sayfayı açtım vampirlerin göz renklerini tanımlıyordu. Kitabı aldım çantama saklamalıydım eğer ailem görürse kızabilirdi.
Koşarak odama geçtim kitabı çantamdan tam çıkartacakken odamın kapısı tıklatıldı hemen herhangi bir test kitabımı alıp test çözüyormuş gibi yapacaktım "gelll"
"Derin gelmişsin ee ne yaptın bakalım kütüphanede güzel kitap bulabildin mi? "
"Yok abi yaa öyle çok beğendiğim bir kitap yoktu almadım o yüzden""İyi bakalım benim beyaz sweatshirt mü gördün mü?"
"Dolabına katlayıp koydum abi"
"Teşekkür ederim kolay gelsin sana iyi çalışmalar" diyerek yanağımdan makas aldı.
Kapıyı kapatır kapatmaz. Derin bir iç çektim. Çantamdan kitabı çıkarttım uzun uzun inceledim. Üzerime bir yorgunluk çöktü kitabı alıp kitaplığımın hiç gözükmeyecek yere koydum.
Sabah olduğunda banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım rutin aşamalarını tamamladıktan sonra banyodan çıktım.
Yatağımı topladıktan sonra odama güzel bir göz gezdirdim.
Dün kütüphaneden aldığım kitabın kitaplıkta en üst rafta değilde en alt rafta olduğunu fark ettim. "ama ben kitabı en üst rafa kaldırmıştım" ama sonrasında abim girmiş eşyalarımı kurcalamıştır diye düşünürek çok takmadım ama ona bunun hesabını sormalıydım.
Mutfağa inip annem ve abime günaydın dedim babam işe erken gittiği için sabah kahvaltısında olmuyordu kahvaltıyı abim ve annemle yapıyordum. Abime direkt"abi sen dün gece odama girdin mi hiç? ben uyuduktan sonra"
"Hayır, Derin ben dün gece arkadaşlarım ile dışarı çıktım gelir gelmez uyudum"
"Bizde babanla beraber salonda televizyon izliyorduk kızım sonrasında uyuduk"
Kafamı onaylar şekilde salladım. Kahvaltı yapmaya devam ettik. Kafam çok karışıktı odama kim girmiş olabilirdi ki hırsız olsa kumbaramdaki harçlıklarımıda almazmıydı?
BÖLÜM SONU:)
Bölümü nasıl buldunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Hayranı
VampireWattpad de tek ve ilk "vampir Hayranı" adlı kitaptır Kütüphaneden sadece bir kitap almıştım başıma bunların geleceğini nereden bilebilirdim... (şiddet, korku ve vahşet içerir ona göre okumanızı tavsiye ederim)