Yeni bölüm karşınızda iyi okumlar :))
Derinden
Aradan tam 1 hafta geçmişti. 1 haftalık süre içerisinde dershaneye yazılmıştım çok kısa zamanda yeni arkadaşlarım olmuştu derslerimi daha iyi anlıyordum. Zamanım çok güzel geçiyordu fakat eve gidince kendimi aşırı yorgun ve halsiz hissediyordum bu saydıklarımın hiç biri size olumsuz gelmeye bilir çünkü bunlar son zamanlar yaşanan durumların yarısı bile değil.
"Anne ben geldim" dershaneden gelmiştim çantamı bırakıp anneme kocaman sarılıp yanağından öptüm.
"Abim geldi mi?" annem kafasını olumsuzca salladı "bugün geç gelicek etüt vericekmiş"
"Tamam ben odama çıkıyorum"
...Ders çalışmayı başlamıştım başıma bir ağrı çöktü çok çalışmış olmalıydım diyerek kitabı kapatım tam kalkacakken put kesilmiş gibi ayaklarım uyuştu arkamı döndüğümde bir silüet hızla arkamdan geçti "kimsin sen?" yorgun ve bitkin bir ses ile sordum boynumda bir acı hissettmem ile bayılmam bir oldu uyandığımda yataktaydım sabah olmuştu. Lavaboya girdim
Hafif bir kızarıklık vardı. Dün gece aklıma olanlar geldi vampirler gerçek olabilirmiydi? gerçek olma düşüncesi beni heyecanlandırsada bu durumdan biraz tırsıyordum. Belki filmlerde gördüğüm kadar masum değillerdir sonuçta film en fazla ne kadar gerçek olabilir. Uzun süre düşündükten sonra aklıma kütüphaneden aldığım garip kitap geldi en son kitabı 1 hafta önce bakmıştım. Herşey bu kitap yüzünden ise kütüphaneye kitabı verip paramı geri alırdım başka seçeneğim yoktu. Kitabı sayfalarını karıştırmaya başladım en son sayfalara doğru garip bir alfabeye geçiyordu. Evet kesin karar almıştım kitabı kütüphaneye geri verecektim. Kitabı alıp çantamın içine koydum dershane çıkışı yine o vampir yani benim vampir olduğunu düşündüğüm silüeti görmem ile bütün vücudumu korku sardı. Keşke bunların hepsi bir rüya olsa ne olurdu? Bir daha vampirin v bile duymak istemiyorum.
Bianda kendimi bir çıkmaz sokakta buldum daha şoktan çıkmamışken silüet üzerime geldi ve beni bianda yere serdi.
Göz göze geldik kırmızı gözler, beyaz ten, siyah saç ona çok farklı bir hava katmıştı .
"Güzel iltifatların için teşekkür ederim küçük hanım"
"Nasıl yan-"
"Evet düşüncelerini okuyabiliyorum vampirlerle bu kadar ilgilenip bunu bilmemen garip"
dedi üzerimden kalkarak
Lafına kaldığı yerden devam etti
"sırf o iltifatlar için rahat bırakıyorum seni Derin"
dedi ismimi sonradan ekleyerek
Kafamda bir sürü soru işareti vardı acaba adı neydi?"Braeden" dedi sırıtırak
Bir dakikada unutmuştum onun düşüncelerimi okuduğunu
Braeden'nın olduğu tarafa kafamı kaldırıp baktığımda yoktu vampir olduğu için hız konusunda iyi olması çok normaldiBölüm sonu... :)
Bölümü nasıl buldunuz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vampir Hayranı
VampirWattpad de tek ve ilk "vampir Hayranı" adlı kitaptır Kütüphaneden sadece bir kitap almıştım başıma bunların geleceğini nereden bilebilirdim... (şiddet, korku ve vahşet içerir ona göre okumanızı tavsiye ederim)