Частина 5

52 2 0
                                    

Я взяла сумочку, вкинула туди блокнот з ручкою та пішла до лікарні.

Там мене чекав Мін.

- Ти знайшла команду? - запитав він.

- Так, вони не стражі, але й не заражені – я підійшла та витягнула речі.

- Я дам вам кабінет в дільниці, сподіваюся вас не більше дев'яти, - скривився страж.

- Рівно дев'ять, - я пройшла до палати Єн Гвана. Нічого дивного я ж знову не помітила.

- Привіт! – хтось торкнувся моєї руки.

- Боже! Нащо ж так лякати? - я обернулася, там стояв Фелікс.

Він лише посміхнувся.

- Не злися...

«Справді? Він думає я зла? Та я за його посмішку готова все пробачити!» - волало в мене в голові.

-Ні, я не... – вже почала було я казати, що не злюся.

- Вибач, я справді не хотів тебе налякати... - він опустив голову.

- Фелікс, мені здається, що вона хотіла сказати, що не зла на тебе. А ти її перебив, - зауважив Хьонджин.

- Дякую, хьон, - я посміхнулася, з коридору визирало ще шість хлопців.

- Отож, давайте відразу розподілимо обов'язки? – запитав Чан.

- Так.... – та тільки я встигла щось сказати вони вже все зробили.
Хьонджин збиратиме інформацію . Синмін та Чонін їздитимуть до знайомих Єн Гвана. Мінхо знайде підозрюваних. Чанбін, Чан та Хан проводитимуть експертизи. А Фелікс....буде збирати докази зі мною...

«Я не переживу цього!» - подумала я.

- Хьонджин! – покликала я його.

- Джинг Су, ти щось хотіла?

- Так, можеш знайти цю інформацію? – я простягнула хлопцю листочок на якому записала все необхідне.

- Звісно! Ну все, ми пішли....

Мін пообіцяв їх провести.

А Фелікс почав фотографувати палату своєю камерою.

- Джунг Су? Це щось важливе? – запитав він вказуючи на шпильку.

- Так! Дякую, Фелікс! – я посміхнулася та вдягнувши рукавички поклала її в зіп-пакет.

Все переглянувши ми зайшли до кабінету директора.

- В нас три підозрюваних? – уточнив Фелікс дивлячись записи з камер спостереження.

Тіні смерті із Stray KidsWhere stories live. Discover now