Частина 4

54 2 0
                                    

- Його вбили, закололи рівно в серце, - відповів страж.

- Як? Хто? – почала я.

- Коли Єн Гван прокинувся і зрозумів що він заражений в нього почалася паніка. Лікар вийшов по заспокійливе а коли повернувся він вже був мертвий.

- У вбивці було не більше десяти хвилин, я правильно розумію? – запитала я.

- Правильно. Лі, оглянеш жертву? – запитав Мін.

- Не дуже хочеться, але вибору в мене схоже немає... - страж кивнув підтверджуючи мої слова.

Єн Гван помер з відкритими очима. На шиї були якісь синці, але вчора їх точно не було.

Я роззирнулася, навколо кушеки жертви, сліди від взуття. А ще кров....бризки крові...

- Єн Гван помер з відкритими очима, швидше за все від переляку. На ший синці, напевно вбивця хотів його задушити, але не вийшло, тому він вдався до радикальних методів. Його не турбували засоби гігієни тому тут брудна підлога. Потрібно перевірити камеру дізнатися хто заходив, бо як я помітила в цьому коридорі немає жодної, - закінчила я свою вимову.

Мін лише загадково посміхнувся.

- Я щось не так сказала? - мені не подобався його погляд.

- Власне кажучи, я хочу щоб ти провела це розслідування. Візьмеш собі в команду якихось стражів чи простих незаражених і почнете розслідування, - він підійшов і поклав мені руку на плече, - Я покладаю на в тебе в свої надії

І Мін просто вийшов! Ось так просто!

- Краще б я мовчала, - яка ж я була зла!

- Я все чую, - почувся голос із-за дверей

Я підійшла до стража.

- В мене немає вибору, крім як погодитися? - мене це вже бісило.

Вірно, почни розслідування завтра, а сьогодні ще маєш пару годин щоб зібрати команду, - сказав Мін та пішов, а я проскиглила.

- Треба перевірити як Юн Джи... - і я поспішила до сестри

По дорозі я подзвонила Сен Хуну і розповіла йому про все. Але його відповідь змусила мене проклинати світ.

- Вибач, на мене зареєстрували ще двох підопічних, я не встигаю навіть цього! Джунг Су, вибач мене... - і ми завершили дзвінок

- Юн Джи? - я зайшла до кімнати сестри.

- Так? Джунг Су? Чому ти так швидко пішла? Знову робота? - запитала вона.

Тіні смерті із Stray KidsWhere stories live. Discover now