Tanrım benim burda ne işim vardı? Annemler benimle oyun oynuyor olmalıydı sanırım.
Sadece ani bir kararla beni evlendirmeye karar vermişti ailem.
Nedeni ise aile şirketi kurmaktı.
Hemen düğün ve nikah organize edeceklerini söyleyip bizi kıyafet almaya sürüklemişlerdi.
karşımdaki Hulk kılıklı adama baktım.
Umursamaz bakışları insanı sinir ediyordu, ben bu kadar gerilmişken ve sinirliyken onun rahat olması bir kaşık suda boğmak istememe sebep oluyordu.
Hiçmi rahatsız olmazdı bir insan ya ? Gamsız nolacak.
Bayan kim:kızım bak bu güzel, beğendinmi sende ?
Jennie:sorma anne çok beğendim, tanrım ! Dalga mı geçiyorsunuz siz benimle ! Umrumda değil, seçin kendiniz.
Bayan kim:kızım terbiyeni takınırmısın, kaynanan burda.
Bayan jeon:ah, önemli değil.
Gözlerimi devirip başka tarafa ilerledim.
Bayan kim:ona aldırmayın siz, biraz stresli bu sıralar.
Bayan jeon:anladım, sorun yok.
Konuşmaları kulağıma ilişiyordu, ne kadar rahattılar, delireceğim cidden.
Yangından mal kaçırıyor gibi evlendirmek ne demekti ya ?
Kocam olacak adamı kendim bulabilirdim, değil mi ? Bu kadar saçmalığa hiç gerek yoktu.
Gelinliklere bakarken insan illa ki anın büyüsüne kapılıyordu, bazıları çok hoştu sakince bakınmaya başladım, hoşuma gideni alın demeyeceğim tabii ki, bakmaktan zarar gelmezdi, evet düşüncelerimde şu ortam kadar karışıktı, annemin bana seslenmesini yeni duyuyordum.
Bayan kim:Jennie, bak kızım nasıl görünüyor jungkook ?
Sinirleniyordum, onlara dönüp ikisinede boş bakışlar attım, bir iki dakika.
Bayan jeon:bunları bekleyene kadar gece olacak bayan kim, biz biyerlerde otursak uygun olurmu ?
Bayan kim:Bencede haklısınız bayan jeon, olur tabi, çocuklar siz ikiniz karar verin, biz şu tarafta kahve içeceğiz.
Annemle bayan jeon giderken Tam cırlıycaktım fakat, Düz takım elbisenin içindeki bedeni gözüme çarptı, bakışlarım çarpıyordu kahretsin, tamam..kabul etmeliyim ki yakışıklıydı, ve güzel bir vücudu vardı.
Dışardan görmüş olsaydım dikkatimi çekerdi, boyu oldukça uzundu 1.80 falan vardı sanırım ? Saçları koyu kahverengi ve uzundu, yüzü ise..anlatamıycağım kadar kusursuzdu.
Bir dakika, ben ne diyordum şuan ? bu aptal ortamda düşünülecek şeymiydi cidden ?
Dakikalardır şu herifi süzdüğüm yetmiyormuş gibi, birde ona dik dik baktığımı fark ettiğinde alayla sırıtarak ellerini cebine soktu.
Tanrım ! şuan tamda ağzının ortasına çakmayı o kadar çok istiyordum ! Niye öyle sırıtıyordu bu adam ! Ne korkunç bir görüntü ama !
Jungkook:ne oldu ? Çokmu hoşuna gidiyor ?
Kurduğu sinir bozucu cümleyle bende onun yaptığı gibi ellerimi cebime soktum, ve ona doğru yaklaştım.
Aramızda bir kaç adımlık mesafe kalana kadar yaklaştım, kısa boyum yüzünden başımı kaldırmak zorunda kalıyordum.
Ah, cidden..sinir bozucuydu bu durum.
Jennie:ne zırvalıyorsun ?
Tökezlemesi ve ellerinin cebinden uçması için bir elimi cebimden çıkarttım ve sanki dağ gibi adamı itebileceğimi düşünerek parmaklarımı göğsüne koyarak iteledim, yerinden oynamadı bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dark ocean / Jenkook
FanfictionJennie kim ve Jeon Jungkook aileleri yüzünden zorla evlendirilmişlerdi, bu ikisinin birbirlerinden pek haz ettikleri söylenemezdi açıkçası, ama çok şahane bir çift değiller mi sizcede? TAMAMLANDI.