"4 ay sonra"
Piknik örtüsünü düzeltip ana kucağında yatan lia'ya Biberonu uzattım, can havliyle biberona ellerini koyup içmeye başladı.
Kocaman yanakları vardı aynı benimkiler gibi, bu sebeple yanaklarını ısırmadan edemiyordum, sonra da o bem beyaz yanakları pembe oluyordu.
İlerde voleybol oynayan dörtlü sabrımı sınamaya niyetliydi sanırım, yani rosé namjoon lalisa ve hoseok, koca koca insanların bir topun arkasından koştuğuna inanır mısınız?
Bakışlarımı piknik örtüsüne yatmış ve sonunda uykuya dalmış olan momo'ya çevirdim, Taehyung ise gariban durumuna düşmüş bir şekilde oğlu taegi'ye süt içirmeye çalışıyordu.
Çalışıyordu diyorum çünkü Momo zaten uykuya dalmadan önce süt içirmişti, gülerek başımı iki yana salladım.
Jennie:Taehyung ne yapıyorsun?
Taehyung bakışlarını bana çevirmiş sanki 'ne yapıyormuş gibi görünüyorum?' dercesine bakıyordu.
Yani beni sorguluyordu, allahın dangalak herifi.
Taehyung:çifte telli oynamayı düşünüyorum, ne dersin birlikte oynar mıyız?
Dudaklarımı birbirine gülmemek için başımı eğdim, ki bu sırada sinirleri patlamış gibi bağırmaya başladı.
Taehyung:tanrı aşkına ne yapıyor olabilirim?! Süt içirmeye çalışıyorum.
Jennie:iyi de.
Dedim gülmeme tutmaya çalışarak.
Jennie:Momo yatmadan önce onu doyurdu zaten.
Taehyung dehşetle bana bakıp tekrar taegi'ye baktı, sonra yine bana baktı, öff, yine başlıyoruz.
Taehyung:o zaman şuan..
Evet, taegi'yi fazla sarsaladığı için tamda şuan kusacak hale gelmişti.
Ben daha onu uyaramadan taegi Taehyung'un üzerine hiç acımadan kusuverdi, ona minnettardım.
Taehyung:hay!
Diye inleyip başını geriye attı, tuttuğum kahkaha mı patlatırken Momo hafiften gözlerini aralamıştı.
Taehyung:bu çocuğun bana zoru var! Hep bendeyken kusuyor! Oysaki ben onu doğurmak için ne acılar çektim!
Sonda dediği şeyle kendimi tutamayıp daha çok gülmeye başlamıştım, Momo ise oturma pozisyonuna geçip yan yan Taehyunga baktı.
Momo:doğurmak için ne acılar çektim derken Taehyung?
Taehyung bir kaç saniye sonra dediğini algılamış olacak ki dehşetle bize baktı, Momoyla birbirimize bakıp kıkırdarken taegi'yi annesinin eline tutuşturdu.
Taehyung:yok! Bu çocuk bana iyi gelmiyor! Baksanıza beynimle oynamış!
Momo gülerek taegi'nin yanaklarını öpmüştü, neyseki rosé burada değildi yoksa tüm hafta Taehyung ile dalga geçerdi.
Biz laylaylom yaparken Jungkook gelmişti, ilk baş benim yanağıma daha sonra lia'nın yanağına öpücük bırakmıştı.
Jisoo unnie ve jimin de kumsalda oturuyordu, sanırım değişik bir fantezi anlayışı vardı jimin'in.
Momo taegi'yi ana kucağına yerleştirirken bian da bir top bize doğru fırladı ve tam da biz müdahale edemeden Taehyung'un kafasına şlak diye geldi..
Taehyung korku dolu bir çığlık patlatırken hem bizi korkutmuştu, hemde henüz minicik olan iki bebeğinde korkudan çığlık çığlığa ağlamaya başlamasına sebep oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
dark ocean / Jenkook
FanfictionJennie kim ve Jeon Jungkook aileleri yüzünden zorla evlendirilmişlerdi, bu ikisinin birbirlerinden pek haz ettikleri söylenemezdi açıkçası, ama çok şahane bir çift değiller mi sizcede? TAMAMLANDI.