nine

106 14 17
                                    

5 gündür birlikte yatıyorduk, ama yanımdaki şahıs sürekli barikatımı yıkıyordu.

Belkide her gece 50 bin kere uyarmama rağmen hemde, yine sabah sabah onun didişmesini yaşıyorduk.

Hem bacağını üstüme atıyordu, hem başını boyun girintime sokuyordu, hemde vakum gibi kollarını belime doluyordu, tamam uykuda yapıyordu ama sabrımıda zorluyordu.

Jennie:ben yerde yatacağım gece ya, bir rahat durmuyorsun.

Keçi gibi inattı varya, gözlerini devirdi ve bacak bacak üstüne attığı bacaklarını çözüp otuduğu koltuktan kalktı.

Yatağa yaklaşıp yavaşca üzerime doğru eğildi, güzel kokusu burnuma dolunca refleksle gözlerim kapandı.

Tanrım, dayanamıyorum o çok fazla çekici.

Elini nazikçe çeneme atıp başımı yüzüne yaklaştırdı, hiç birşey yapmadım, ben sanırım.

Dokunuşlarından hoşlanıyordum, ve daha yaptığı bir çok şeydende.

Jungkook:Neden? Hoşuna gitmiyor mu?

Biranlık hayal dünyamdan çıkıvermiştim, gerçeklerle yüzleşmem gerekiyordu, ama ne konuştuğumuzu bile unutmuştum.

Sahi biz neyden bahsediyorduk, gözlerinde takılı kalınca başını yana çevirdi ve dudakları yukarı kıvrıldı.

Aynı sırıtmayla bana dönünce doğrudan öküz gibi konumuza geri daldı.

Jungkook:sarılmam diyorum, hoşuna gidiyor bence.

Dudaklarımı birbirine bastırıp gözlerimi kapattım, resmen beni etkisi altına alıyordu.

Diyecek birşey bulamadım, ya da ne diyeceğimi bilemiyordum, ah..

Sanırım gerçekten hoşuma gidiyordu, olduğum yerde küçülmüştüm.

Sırıtarak yavaşca geri çekildi ve duş alacağını söyledi.

Jennie:kahretsin, en fazla bu kadar rezil olabilirdim..

Elimi saçıma geçirip ayaklandım, camın önüne koşup açtım ve başımı dışarı uzattım.

Hava almak iyi gelirdi umarım.
Fakat birşey daha fazla gerilmeme sebep oldu, Jungkook arkamdan başını dışarı uzattı.

Tamam, artık bilerek yapıyordu, hani duş alacaktı?

Jungkook:hava güzelmiş, ha bu arada, sesin banyoya geliyor.

Ne? Dediklerimi de duymuşmuydu yani? Ha siktir..

Jennie:siktir..

İçimde tutamayıp yanlışlıkla dışarı çıkmasına neden olmuştum, kendimi camdan aşağı atmak istiyordum tamda şuanda.

Daha ne kadar utançtan kızaracaktım, az sonra alev alabilirdim.

Elini yanağımda gezdirdikten sonra banyoya girdi, tanrım sana şükürler olsun..

Gittiğine göre artık bayılabilirdim..

Bundan sonraki kalan iki günde ne doğru düzgün konuşabildim ne de doğru düzgün hareket edebildim.

Bu son olan şey artık utançtan gebermeme sebep olmuştu, yaptıklarının hoşuma gittiğini biliyordu ve bana bunu açıkça belirtmekte onun hoşuna gidiyordu.

Garip bir ikiliydik lakin bu ikili yakında tek kalabilirdi, çünkü utançtan ölen ilk insan olabilirdim.

Son kalan 2 günden sonra hotelden ayrılıyorduk, balayı bitmişti ve o kadar rahatlamıştım ki, hemen eve gidip odama kapanmak istiyordum.

dark ocean / JenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin