four~ married.

106 10 23
                                    

Gelin odasında oturmuş bir başımda annemin bir başımda bayan jeon'un dırdırını dinliyordum.

Bayan jeon:eksik kalmadı değil mi? Veya unuttuğumuz birşeyler?

Bayan kim:kaldı gibi geliyor, ama ne?

Bayan jeon:bilmiyorum, kesin birşey unuttuk.

Bayan jeon elini alnına koyup ileri geri yürümye başladı, annem ise elini çenesine koymuş ne unuttuklarını düşünüyordu.

Üzerimde ki gerginlik yetmiyormuş gibi birde annemleri sakinleştirmeye çalışıyordum.

Halbuki eksik birşey de yoktu, evham dan başka bir halt değildi bu yaptıkları.

Az sonra ağazım çıktığı kadar bağıracaktım, o zaman birileri benimde yorulduğumu anlayabilirdi.

Jennie:anne, yeter ya ne saçmalıyorsunuz ikinizde? Herşey tamam işte, tanrı aşkına gidin başımdan.

Annemle bayan jeon birbirlerine bakmış sonrada hava almaya gideceklerini söyleyerek çıkmışlardı, kızlar misafirlerle ilgileniyordu.

Ve ben burada tek başıma kalmıştım, fakat bu daha iyiydi, tepemde birileri durdukça benide sinirlendiriyorlardı.

Bütün herkes buradaydı, düğünde yani.

Akrabalarım, şirketteki bazı önemli isimler, kuzenlerim, arkadaşlarım, erkek tarafı..

Tamda şuan ortadan yok olmak istiyordum, derken içeri kuzenlerimden bir kaç kişi giriverdi.

Belkide birileriyle konuşup rahatlamam gerekiyordu.

Momo:lan, ne yapıyorsun burada tek başına?

Jennie:ne yapayım, hayatın tadını çıkarıyorum.

Dedim dalga geçerek, ciddi değildim ama sanırım öyle anlamışlardı, anlamaları için kaşlarımı çatmak zorunda kaldım.

Jennie:iyimisiniz siz ya? Ne yapabilirim neler olduğunu sorguluyorum.

Momo:ya sakin ol be, zaten kısa süre sürer bu oyun.

Dahyun'da başını sallayarak momo'ya onay verdi ve lafa girdi.

Dahyun:Evet, takılma bu kadar ya.

Jennie:öyle yapıyorum zaten, yoksa çoktan aklımı kaybetmiştim.

Momo:abartmıştın bir tık, hm?

Bacaklarımı üst üste atıp, dudaklarımı yaladım, abartıyormuydum? Bence az bile yapıyorum.

Bu yüzden kuzenime sataşarak kendimi eğlendirmek, ve onu sinirlendirmeye karar verdim.

Jennie:şöyle düşün güzelim, baban seni alıyor ve başka bir adamla evlendiriyor.

Tam laf Momo'nun başka bir adamla evlenmesine gelince, içeri sevgilisi ve sözde eniştemiz olan taehyung girdi.

Bir bu eksikti, sümsük.

Taehyung:hayırdır? Noluyor burada, ne saçmalıyorsun Jennie?

Bir kaşını kaldırmış ters ters bakıyordu.

Jennie:taehyung'cum, biz burada kuzenimle empati yapıyoruz, karışmasana ya.

Taehyung:banane ya, dahyunla empati yap oda kuzenin sonuçta?

Mimiklerim sinirli bir hal alırken topuklumu çıkarıp ona doğru salladım.

Jennie:ulan istediğimle yaparım! Siktir git! Seni bir ayağımın altına alırsam!

dark ocean / JenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin