thirteen

86 9 22
                                    

Dümdüz bakışlarımı karşımda ki Jungkooka yollayıp, kararımın değişmediğini belli ettim.

Jungkook:hadi ama, sadece herkesin önünde seni öptüm diye benimle yatmayacak mısın?

Jennie:evet?

Dedim tek kaşımı kaldırarak.

Jennie:ayrıca sadec beni öpmedin, herkesin önünde rezil olmamı sağladın, bunun için sana ödül verecek değilim ya.

Jungkook:barıştık sanıyordum.

Dedi dudaklarını büzerek, o kadar olaydan sonra olamaz heralde.

Jennie:hayır, o an sana kıyamadım, şimdi sen burada namjoon ve jimin ile uyuyacaksın.

Jungkook:ne!

Jennie:ne oldu beğenemedin mi?

Jungkook:beni o ayılarla bırakma ne olur!

Tam bu sırada ellerinde yastıkla odaya jimin ve namjoon geldi, bakışlarım ikisinin arasında giderken Jungkooka döndüm.

Jennie:çok geç.

Namjoon:o ayı biz mi oluyoruz?

Konuştuklarımızı duydukları belliydi, Jungkook korkmuş bakışlarını bana çevirip yardım istedi.

Jennie:uhm, siz kapı mı dinliyorsunuz?

Dedim kaşlarımı çatarak, elimi belime atttım.

Jimin:yoo.

Ağzı daire şeklini alarak gelişi güzel söylemişti, fakat kapı dinledikleri belliydi, bunların hepsi mi çatlak olur?

Jennie:yalan söyleme, gırtlağınıza çokerim ikinizinde.

Namjoon:öff, ne var ya dinlediysek?

Rahat bir tavırla elini saçından geçirdi, bende birazdan elimi beyninden geçirecektim.

Olmayan beyni mi demeliydim?

Jennie:birde utanmadan ne var diyorsun namjoon, Taehyungu da aranıza katıp döveceğim üçünüzü birlikte.

Jimin:Taehyung baya kaşınmış gibi, her seferinde dayak yiyor..

Dedi kıs kıs gülerek, ağzımı garip ifadeler yaparak dediğini taklit ettim.

Namjoon yüz ifademe karşı dudaklarını birbirine bastırıp, gülmemeye çalıştı.

Namjoon:yatıyor muyuz?

Jennie:zıbarın.

Yüzümü buruşturup odadan çıkmaya yeltendiğim an, jimin lafa girdi.

Jimin:ya birşey diyeceğim, biz üç adam bu yatağa nasıl sığacağız?

Bakışlarımı onlara çevirip üçünde gezdirdim.

Jennie:onu burda kalmak isterken düşenecektiniz, biz kızlarla beraber yatıyoruz, kalan üçlü de birlikte yatacak, iyi geceler size.

Jungkook:Jen-

Lafını bitirmesini beklemeden odadan çıktım, heralde jimin onu jisoo unnie ile birlikte aynı odaya koyacağımı sanıyordu.

Manyak mıdır nedir bunlar, namjoon ayrı cins, abim hoseok ve Taehyung beraber benim odamda yatıyordu.

Ne uyumsuz bir üçlü ama, hele Taehyung ve abim..normalde olsa buna gülerdim de şuan gülmeye hal bırakmamışlardı.

Jungkooku orda bıraktığım için biraz aklım onda kalmıştı, neyse yapacak birşey yok.

Kızların yanına salona indim, hepsi karman çorman yere yapılmış olan yer yatağında uzanıyordu.

dark ocean / JenkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin