Dnes je neděle a já jako obvykle nemám službu. Ve čtvrtek jsem byla na Letné kvůli nabídce od Láďi a hádejte co. Vzali mě! Takže nastupuju až od pátka, kvůli tomu, že už mám až do čtvrtka vypsané služby v nemocnici. Včera jsem s Nat a Sárou byly oslavovat moji novou práci, takže mám kocovinu jako prase a samozřejmě si nic nepamatuju. Kouknu na mobil a je celkem brzo, takže si vyrážím zaběhat, abych se dala trochu dohromady.
Po asi hodinovém běhu se vracím domů a mířím rovnou do sprchy. Miluju sprchu po běhání. Vylezu ze sprchy, dám si vlasy do ručníku a vezmu si na sebe černý top s šedýma nike teplákama. Udělám si kafe a jdu se učit na atestace které budu mít za více než 3 měsíce. Jsem nervózní? Jo jsem. Jsem přesně nervózní jako když jsem měla jít v devítce odřikat referát na češtinu před třídu. Moje učení ale přeruší můj zvonící telefon. Když se kouknu kdo mi volá, trošku se zarazim. Je to Ladislav. Od našeho incidentu s tim, když mě nazval zlatokopkou, jsme spolu nemluvili. A já s nim ani nějak mluvit nechci. Vadí mi jak mě nazval, a že si vůbec myslí, že bych se s ním bavila kvůli penězům.
"No, co chceš?" zeptám se ho s nezájmem v hlasu, abych ho třeba zkusila odradit.
"Jseš v pohodě?" zeptá se na otázku, která mě celkem zaskočí. Proč bych neměla být v pohodě? A proč se najednou stará?
"Proč bych zrovna já neměla být v pohodě? Co se najednou tak staráš?" nebaví mě Ladislavovo změny nálad. Někdy se chová jako uplný zlatíčko a někdy zas jako úplnej kretén, kterej si zaslouží možná tak přes držku.
"Včera jsi moc v pohodě nezněla" dodá Ladislav a teď už tomu nerozumím vůbec. Neviděla jsem ho 3 dny a nemluvila jsem s nim.
"Co to meleš? Nemluvila jsem s tebou 3 dny a hele jestli semnou chceš hrát nějaký tvoje hry tak mě to fakt nebaví Ladislave" trošku na něj zvýším hlas a v bytě začnu nervózně pochodovat sem a tam.
"Ježis ty si nic nepamatuješ jo? to řeknu hned ne?" zasměje se do telefonu a já cítím jak se mi napínají všechny svaly v těle. Nevím co se stalo a hlavně nevím co bych tak měla dělat zrovna s ním. "Hele jestli chceš něco vědět, tak si na instagramu pusť ty tvoje hlasovky cos mi posílala, já na tohle nemam nervy" dodá ještě větu po asi minutě ticha a hovor zavěsí
Já okamžitě jdu na instagram a kliknu na můj chat s Láďou. A vážně že tam ty hlasovky jsou. Chvíli přemýšlím jestli to slyšet chci, ale nakonec hlasovky pustím.
"Čauky Elkáčko, neuvěříš kde teď právě jsem! Jsem v baru a věř mi že i jako zlatokopka si to tu náramně užívám." bože co jsem to mlela za sračky? Ještě lásku bych mu mohla vyznat a oficiálně oznamuju že budu chodit kanálama. "Jo a víš co? Jseš nejvíc sexy fotbalista kterýho jsem kdy viděla žejo holky! A Sáře se mega moc líbíš ale to jí neříkej protože ona na mě žárlí" dobře, končím.
"Ládin je sexy! Ládin je sexy! Ládin se sexy!" křičím do další hlasovky a nevím jestli se smát nebo brečet.
Další hlasovky jsem se rozhodla pro moje dobro radši nepouštět a mobil jsem zahodila na gauč vedle sebe. Tohle předce nemůžu být já? Ano, piju celkem dost a často ale na žádného kluka ani na sex jsem neměla pomyšlení od rozchodu s Tomášem. Od doby co jsem poznala Ladislava je vše špatně. Představuju si jak asi dobře líbá nebo jaký by s ním byl vztah. Musím se od něho držet dál. Láďa není kluk pro mě. Já potřebuji kluka do života, ne jen na sex a aby jedinej jeho zájem byl fotbal. Prostě jsme s Láďou každej úplně jinej a neklapalo by to.
...
Po obědě jsem šla nachvilku spát a probudilo mě až zvonění na dveře. Nikoho nečekám a navíc je neděle. Kouknu se kukátkem kdo to je. Ladislav. On mi to prostě bude komplikovat za každou cenu.
"Ahoj, nevzbudil jsem tě" zeptá se hned jak otevřu dveře.
"Jo vzbudil, ale to nevadí. Co potřebuješ?" promnu si ještě oči abych dokázala zaostřit a neviděla jen šmouhy.
"Přišel jsem se omluvit za tu zlatokopku. Su hovado a vim to a vim že su k tobě arogantní, promiň omlouvám se"
"Asi dobrý Láďo, ale nevím co teď čekáš budeme zachvíli kolegové a prostě k tobě mám určitou nenávist skrz fotbal a proste přijdeš mi arogantní blbeček. Jseš hodnej že jsi mi zařídil to místo, ale jestli to děláš proto, abys mě dostal do postele tak ne děkuju"
"Hele, hezká jsi a já kluk do vztahu nejsem, ale doufal jsem že do tý postele tě dostanu" přestane se na mě koukat a skousne si ret.
"Ty jseš pako Ladislave" vysměju se mu do obličeje. "Každopádně omluva se přijímá"
"Dík ledová královno" stáhne si mě do objetí a já už teď vím že to není dobré. Šíleně mě přitahuje a vím že kdyby to na mě zkusil neodolám mu a vyspím se s ním. Uznávám, jako jednorázovka by to nemuselo být špatný.
"Drž si odstup nebo se neovládnu a skočím tu po tobě" odtáhnu se a kouknu se mu do očí.
"To by mi zrovna dvakrát nevadilo" skousne si ret a projede si mě od hlavy až k patě. "Každopádně tvoje rozhodnutí respektuju, ale kdykoliv by sis chtěla užít jsem tu" přeruší náš oční kontakt a už mizí ve dveřích.
...
Sedím na balkóně a popotahuju z cigarety, která mi tady zbyla ještě ze čtvrtka. Zítra mám až noční takže jsem prakticky v pohodě. Přemýšlím nad vším, co se mi momentálně hromadí v hlavě. Típám cigaretu a ještě chvílí jen sedím a poslouchám písničky ve sluchátkách. Po asi 20 minutách se zvedám a jdu si udělat popcorn k seriálu. Nedokážu se ale soustředit na nic jiného než na Ladislava tak jsem se rozhodla zavolat Nat jestli nechce přijít pokecat.
Zvonek zvoní a já běžím otevřít komu jinému než mé nejlepší kamarádce. Obejmu ji a hned ji povyprávím moje starosti ohledně Ladislava.
...
"No holka moc jednoduchý si to neděláš"
"Já vím, jenže on má v sobě něco, čemu prostě nejde odolat a přivádí mě to do šílenství"
"Musíš se s nim přestat vidět mimo práci s v práci se snažit o minimum kontaktu" radí mi Natka mezitím co mě drží za ruce a prožívá situaci semnou.
"Neboj, budu se snažit" stisknu ji ruce a pousměju se na ni. Co já bych bez ní dělala.
Natka tu takhle semnou sedí ještě tak 2 hodiny a pak spokojeně vyráží zpátky k sobě domů. Já už jdu jen uklidit nádobí, vyčistit si zuby a jdu spát.
...
Čaukyy, dneska jsem měla čas tak jsem pro vás rovnou napsala i další část💗Schválně mi napište, jestli se vám zatím příběh líbí děkuju moc za ohlasy💘
ČTEŠ
osud? lk37
RomanceCo se stane když mladá 23 letá doktorka potká 24 letého přidrzlého fotbalistu Sparty? Podaří se Vaness s Láďou k sobě najít cestu, nebo se budou navzájem nenávidět?