(Peri&Devrim)
Sabah tatlı uykumu bozan o lanet his... Mesanemdeki baskı beni gerçekten ama gerçekten zor bi duruma sokuyordu! Bu bebenin bezi de yoktu-olsa bile altıma yapacak değilim ya. Bunun düşüncesi bile kulaklarıma kadar kızarmama sebep oldu.
"Devyim kak." Sıkı, sert, dokunulası karın kasına sevimlice gülümseyip avucumla vurdum.
"Devyiiiiim!"diye çığırdım. Adi şerefsiz üzerine işiyeceğim kalk lan!
Homurdanıp gözlerini araladı. "Kızım napıyorsun sabah sabah ha güzelim?"
Haline acıyacağımı düşündüysen... Üzgünüm yakışıklı. "Devyim çiş." Mızmızlanmamla ofladı.
Beni kucağına alıp odasındaki banyoya götürdü. Duşa kabinin yanındaki klozetin önüne bıraktı. Arkasını dönüp gitmesine ağzım açık baktım. Buraya nasıl çıkacağım 80 santim bi cüceyim!
"Devyim?" Uykusu henüz açılmadı sanırım alık alık bakıyor bu bana. Başımla klozeti gösterdim, aşkım öküz olmasana bi yardım et be.
Kısa bir aydınlanma yaşayıp önümde eğildi. Hayır üzerimi ben çıkarırdım hayır ya! Bedenim beni sallamadan işediğinde bu sefer boynuma kadar kızardım. Eh en azından altımıza yapmadık değil mi?..
Utandığım şey Devrim değildi tuhaf bir şekilde onu yabancılamıyordum. Sanki önceki hayatımda da varmış ya da en başından beri aslında onunlaymışım gibi hissediyordum. AMA ÇİŞ YAPMAK İÇİN YARDIM ALMAK UTANÇ VERİCİ!!!!
Sonunda banyodan çıktığımızda utancımdan Devrim'den kaçtım. Evin içinde paytak paytak koşarken birden zeminden ayrılıp havaya atıldım.
Nooluyo bu aşağılık evde? Kalbim popişimde atarken birden bakış açıma beyaz ölüm meleğim girdi. Şok içinde bakakaldım, sanırım bayılacağım.
"Midesi bulanacak salak salak hareketler yapma Kaya."
Devrime söylesem Kaya'yı döver mi acaba pişkin pişkin gülüyor bide."Günaydın Pericik, kahvaltıya doğru uçuşa geçelim mi?"
Korkuyla çırpındım, ruh hastası manyak ya beni üç kez atıp ikisinde düşürseydin? "Siyktiy git!"
"PERİ!" Refleksle söyledim Devrim valla isteyerek olmadı.
Kaya kaşlarını havaya kaldırdı. "Çok ayıp öyle kuru kuru olur mu? Bir erkeğe bunu dedikten sonra suratına bir tane geçireceksin tamam mı?"
"Ha?" dedim istemsizce. Kaya elimi tutup yanağına götürdü ve kendisine tokat attırdı. "Bak böyle vuracaksın korkmadan yapıştır."
Devrim hışımla beni kucağına aldı. "Çocuğuma düzgün örnek ol sikmiyim belanı."
Kaya alayla güldü. "Çok ayıp abisi acı biber sürerim ağzına."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesela Yani
Teen FictionKanserin son evresindeyken yalnız hayatım son bulacaktı. Bedenimin tükendiğini hissediyordum evet, ölüyordum ya da öldüm sandım, hayatımın devrime uğradığını çok sonradan fark edecektim.