Kendimi bebek bedeninde buldugumdan bu yana 1 hafta geçmişti çok hızlı büyümeye başladığımı fark etmiştim.Yani bir insandan daha hızlı büyüyordum.
Ben bunları düşünürken kapı açılmıstı.Gelen kişileri görünçe gözlerime inanamadım.Kadınla adam tanrı ve tanrıça gibilerdi.Resmen parlıyorlardı ve gözüm kamaşıyordu.
Tanrıça gibi olan kadın yanıma geldi ve beni kucagına alıp gülümsedi.Ben böyle güzellik görmemişim.
"Benim a'mael Galyen'im. Ne kadar hızlı geçiyor zaman."
Yanındaki tanrı gibi olan adam da yanına gelip biz sarıldı.
"O bize Eru'dan bir hediye a'mael"(sevgilim)
Geçmişe dönüş:
Valinorun Kral ve Kraliçesi olan Varda ve Manwe tahtlarında oturuyorlardı.
Bütün Valarlar tahtlarında oturmuş.Birini bekliyorlardı.Kendilerine çok önemli bir haber vereçek olan Kader ören Vaire'yi bekliyorlardı.
Büyük kapılardan aceleyle içeriye Vaire geldi.
"Mellon sizi beklettim ama şimdi kaderin size duyuraçagı kehanet çok önemli."
Odadaki bütün Valarlar merakla Vaire'ye baktı.
"Bu kehaneti merak ediyoruz Vaire açıkla bize."Manwe buyurdu.
"Mellon bu mutlu haberi ilan etmek isterim.Karınız Varda bir kız ellethe hamile."(dost)
Bunu duyan Varda ve Manwe şok oldular.Her zaman bir çocuk istemişlerdi.Malesef karısı ve onun çocugu olmadı ama şimdi bu habere inanamadılar.
"Dogacak olan elfing Eru'dan size bir hediyedir.Önemli işler yapıçak."dedi Vaire.
Varda mutluluktan aglamaya başlladı sonunda bir çocugu olabileçekti.Onun en degerli varlıgı olaçaktı.
Manwe karısına sarıldı mutlulukla.Valarlar onları tebrik etti.Onlarda çok heyecanlılardı.Koridorlarda küçük elfingi görmek istediler.
Şimdiki zamana dönüş:
Güzel tanrıça olan kadının adı Vardaymış ve yanındaki tanrıya benzeyen adamında Manwe. TOLKİEN kitaplarında adı geçen yüksek efler.
İlk başta şok oldum.Ve kendiminde bir elleth oldugunu anladım.
Kendilerinin anne ve babam oldugunu anladım.
Varda her gece gelip bana hikayeler anlatıyor ve uyutuyordu.Cidden bir anne sıcaklıgını hissetmiştim.
Manwe yani babam beni koridorlarda gezmeye çıkarıyordu.
Ben böyle düşünürken kapıdan biri girdi.Daha önce görmedigim biri.Ama ondan karanlık bişeyler hissediyordum.
Yataga dogru ilerledi ve beni kucagına aldı.
"Vedui yegenim. Sen dogdugunda o güçlü enerji benim salonlarıma kadar hissedildi."
Onu inceledim. Kırmızı gözleri, siyah saçları ve bembayaz yüzü vardı. Yani anasını satim korkunçtu adam.Ama taş gibi adamdı şimdi ya.
O sırada Varda'nın sesini duydum. Şükürler olsun ki buraya geliyordu.
Beni tekrar yataga yatırdı.Ve kulagıma fısıldadı.
"Namaarie Mornamir.Tenna' ento lye omenta"
(Elveda kara elmas. Tekrar görüşecegiz.)Bir anda Varda ve Manwe sanki kötü enerjiyi hissetmis gibi iceri daldı. Varda endiseyle konuşmaya başladı.
"O burdaydi Melamin. Onu hissettim ve o artık varlıgını biliyor."(aşkım)
"Korkma a'mael. O ben oldugum sürece hiçbir şey yapamıcak küçük Galren'imize."