Zaman atlaması:
(İnsan yaşında 15)Siz insanlar icin uzun ama elfler icin kısa bir 5 yıl daha gecmişti. Bu 5 yılda güçlerimde ustalaşmıstım. Ve pestilim cıkmıstı. Kılıc egitimi , ok atma antremanları derken artık nasıl dövüşülecegini biliyordum. Ve kendimlede gurur duyuyordum.
Nerdeyse Adarımı yenecek kadar iyiydim.Ve günler artık daha sıkıcı gecmeye başlamıstı. Bende bu yeni dünyaya ayak uydurmustum.
Ben böyle yatakta oturmus düşünürken odaya bir anda nanethim daldı.Naneth: Galren canım uyanma vaktii
Galren:Tamam nanethh kalktım
Daha sonra Adar, Naneth ve ben yemek yedik. Ve yemekten sonra dışarı gezmeye cıkacagımı söyledim.
Bu dünyada en sevdigim seylerden biri keşfetmek yeni bir dünya beni kendine hayran bırakıyordu cidden.
Sky ile o kadar hızlı gidiyordum ki rüzgar bile benim emrimdeydi.
Ve en sonunda cayırlık ciceklerle dolu favori yerime geldim ve sırt üstü yattım.En son uyuya kaldıgımı hatırlıyorum. Uyandigimda hava kararmaya başlamıstı ve Sky yoktu.
Calıların arkasından hışırtı sesleri duyup Skyın orda oldugunu düşündüm.
Oraya gittigimde yerde kanlar icind yatan biri vardı.
Hemen yanına gittim uzun sarı sacları kanlarla kaplanmıstı.Nanethin ögrettigi elf ilahisini söylemeye başlayınca ellerimden cıkan beyaz ışıklar ona yöneldi ve yarası tamamen kapandı.
Biraz zaman gecince yavasca uyanmaya başladı.Ve oturmasına yardım ettim.
"Dikkat et daha yeni ölümden döndün." Dedim ve mavi gözleriyle bana ölümcül bir şekilde baktı.
"Sende kimsin?" Sonra yarasına baktı tamamen ortadan kaybolmuştu.
"Nasıl yaptın bunu?" Ona hafifce gülümsedim.
"Ben Galren. Seni kanlar icinde buldum ve seni güclerimle iyileştirdim."
"Senin adın ne yabancı."
"Sauron. adım Sauron."
Şok icinde kaldım ben Orta Dünyayı yakıp kavuran kötü karakter olan SAURONU KURTARMIŞTIM!İyi bok yemiştim."Birşey mi oldu Leydi Galren."
"Ha yok hayır benim gitmem lazım hemen." Hemen topuklamam lazımdı. ACİLEN!
Ve arkama bakmadan ordan tüydüm.
Sauron koşarak yanından ayrılan elfe baktı. Oldukca güzeldi. Ve kendisinin Valar ve Manwe'nin kızı Galren oldugunu anladı. Planının ilk adımı gercekleşmişti. Ve onu tekrar görecekti.
Galren bakışacısı;
Anında hemen agactan atlayarak odama girip kendime lanet okudum. Her gördügüne iyilik etmemeliydim.
Zaman atlaması:( Galren 100 yaşında.)
Artık yetişkin bir elf olmustum. Zaman cok hızlı geçmişti ve ben artık kendimi bu dünyaya ait hissediyorum. Zamanla artık güçlerimi kullanmayı ögrenmiştim.
Bugun reşit olma günümü kutlayacaktık. Etrafta kosusturup mutfaga girdim.Ve hemen pastadan bir ısırık kaptım. Ve arkamdan beni azarlayan hizmetciyi umursamadim.
En önemli gelişme ise bu süre zarfında Sauronu iyi tarafa yönlendirmeye calışma planımdı. Onla bir arkadaşlık kurmustuk. Akşamlari gizlice at sürüp yarışırdık.
O sırada Valar konseyi:
Vanya kızını ele gecirmeye calısan o karanlıktan endişeleniyordu artık ona yaklaşmıstı ve buna engel olmalıydı kızının iyiligi icin...
"Onu daha güvenli onun olmadigi bir yere göndermeliyiz. Orta dünya onun icin daha güvenli."Manwe hemen karşı cıktı "O bizim yanımızdayken daha güvenli!"
Yavanna hemen ikisinin tartışmasını böldü." Vardaya katılıyorum.Burası güvenli olsada onu ele gecirmek burda daha kolay malesef onun iyiligini düşün Manwe."
Konsey kararı vermisti hepsinin kalbi kırıktı.
"Galreni törenden sonra göndermek iyi olacaktir."
Galren koşarak Sauron ile buluştukları yere geldi. Sauron orda onu beklıyordu.
"Galren bugun özel bir gün artık yetişkin oldun."
"Evet cok mutluyum Sauron." Ve boyle konusmaya devam ettiler.
Sauron cebinden bir kutu cıkardı.Ve Galrene uzattı.
"Bunu senin icin yaptım." Galren kutuyu aldı ve açtı icinden hayatında gordugu en güzel ortasında zümrütten bir yüzük vardı.
"Bu harika cidden Sauron teşekkur ederim hic cıkarmıcam cidden." Ve ona sarıldı.
Sauron kalbinin bir an durdugunu hissetti. Galrenle zaman gecirdikce onu farklı göremeye başlamıstı. Ondan hoşlanmaya başlamıstı.