"Ne?" Hocam dönüp bana baktı. "Evet Felix, istemiyor musun?" Hocam üzgünce sormuştu kararsız kaldım fakat bu fırsatı tepemezdim.
"Lütfen Felix kırma beni değerlendirme notuna 100 gireceğim söz." Hocam'a şaşkınca baktım.
"Peki hocam kabul ediyorum." Hoca? gülümsedi ve konuşmaya başladı. "Yarın çalışmalara başlayalım o zaman!" Hocam sevinçle söylemişti bunu bende bu sevincine gülümsedim.
Hocayı onayladık
görüyor musun, red yemedik Hyunjin sanırım kabul ediyor.
Fark ettim Lix!
"Evet çocuklar dağılabilirsiniz zaten teneffüs zili çalacak."
"Tamam hocam iyi günler." Spor salonundan çıktım sonra arkamdna Hyunjin çıktı.
"Beni istemiyorsun sanırım." Ona döndüm "senin iyiliğini düşündüm." Bana anlamsızca baktı.
"Ne iyiliği?" Ona bakmadan cevapladım. "Feromonumdan rahatsız oluyorsun, kötü kokuyor sonuçta." Trip atarcasına konuştum.
"Ben sana kötü kokuyor mu dedim?" Ona baktım sözüne devam etti. "Ayrıca çok güzel kokuyor ve beni tahrik ediyor.
Şaşkınca ona baktım bana sırıttı
içim kıpır kıpır oluyor..
"Benimde Lix."
Salak sesli cevap verdin.
"Hm.. Lix demek omeganın ismi, güzelmiş"
Utandigim için başımı eğdim yanaklarımın kizardigina eminim! "Görüşürüz Lix ve Felix." Gülümseyip yanımdan ayrıldı.Tuvalete gittim elimi yüzümü yıkadım hala o anın sevincini yaşıyorum sonunda Hyunjin beni fark etti!!
İçeri bir omega girdi feromonları çok sertti sanırım sinirli. "İşte buradasın minik sürtük!" Bı anda bağırınca sicradim noluyor be!
"Anlamadım?" Bana yaklaşıp yakalarımı tuttu ve beni duvara dayadı. "Hyunjin ile sen ne iş!"
"Ne diyorsun?"
"Diyorum ki;" yüzüme yumruk attı canımı yaktı piç kurusu! "Hyunjin'e niye bu kadar yakınsın!" Ona sinirle baktım kanayan dudağım ile.
"Seni ne ilgilendirir!" Yüzüme bir yumruk daha attı yere düştüm..
👽
Hyunjin'den
Hyunjin acı çekiyorum..
"Neden? Ne oldu??"
Omegam zarar geliyor sanırım..
"Sam saçmalama benim omegam yok."
Acı çekiyorum diyorum! Bence.. tuvalete git..
Tuvaletin yolunu tutup gitmeye başladım en fazla ne görebilirim ki..
👽
Felix'ten
Beni öldürene kadar dövmeye devam ediyor salmıyoe orospu! "Eh bırak beni be!! Sen kim oluyorsun?"
"Hyunjin'in omegasıyım ben! Ona yaklaşmayacaksın!"
"Hah güley-" kapı açıldı sertçe, kapıya baktım Hyunjin gelmişti.
"Oppaa~" yılışık orospuya imrenerek baktım cidden göt vermek için ellerinden geleni yapıyorlar.
"Napiyorsun sen burada!" Omegayı sertçe ittirdi ve yanıma eğildi. "Felix iyi misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just wrong -HYUNLİX
Mystery / Thriller"Ruh eşim bu okuldan ve bir seri katil mi?" -Omegaverse -daddyking